quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Photomorti het volgende:
Wat ik ook nooit snap is dat squads vrijwel altijd bestaan uit 2/5 of 3/5
En als ik dan zeg in the chat "guys fill up the squads , a 5 man squad is more effective then a 2/5 one zoiets blabla dan word er gewoon niet gereageerd.
Ik kan er echt niet bij dat het gross van de mensen waar je mee speelt zo dom als een rund is , ik kan me niet herinneren dat ik zo achterlijk was op die leeftijd.
Althans ik vermoed dat ik met 10 jarige speel die nog niet eens kunnen lezen ofzo.
Toch is het lullig te verliezen als het halve team zo speelt zonder elkaar te helpen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het maar gewoon als een spel zien he, ipv een zeer serieuze bezigheid
Ik ga ook vaak genoeg 1 mijn eentje wat rondkutten om assignments te halen of gewoon omdat ik het leuk vind om rond te toeren met een motor+c4 of wat dan ook.
Dat ik mijn team daarmee niet help zal me een rotzorg zijn
Dit inderdaad en dan meestal probeer je als enige vlaggen te verdedigen ofzo..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch is het lullig te verliezen als het halve team zo speelt zonder elkaar te helpen.
Je kunt toch wel 4 vrienden zo ver krijgen om samen een squad vol te krijgen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch is het lullig te verliezen als het halve team zo speelt zonder elkaar te helpen.
Nee, want al die kutjes spelen nauwelijks nog games en als ze al spelen zitten ze op COD...quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 4 vrienden zo ver krijgen om samen een squad vol te krijgen?
word het sowieso lastig.
Gisteravond nog met vosx en afwazig flink geowned, waar heb je het over?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, want al die kutjes spelen nauwelijks nog games en als ze al spelen zitten ze op COD...
Vrienden, geen fokkers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gisteravond nog met vosx en afwazig flink geowned, waar heb je het over?
Dit. Duizend maal dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Photomorti het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat het gross van de mensen waar je mee speelt zo dom als een rund is , ik kan me niet herinneren dat ik zo achterlijk was op die leeftijd.
Althans ik vermoed dat ik met 10 jarige speel die nog niet eens kunnen lezen ofzo.
Dit lijkt mij leuker om te doen, epischquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
auto+c4 is het leukste. Opplakken die zooi en rijden maar
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dit lijkt mij leuker om te doen, episch.
Dus wij zijn niet allemaal vrienden van je?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Photomorti het volgende:
Net weer even een sessie gedaan , spel is inmiddels weer van mijn computer af wat een TERINGSPEL !!!
Had wat zitten klooien met de network smoothing factor en daar bleek het dus aan te liggen.quote:
Waar heb je hem op staan? Ik heb hem gewoon helemaal op 0% gedraaid (en daar nooit problemen mee gehad).quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Had wat zitten klooien met de network smoothing factor en daar bleek het dus aan te liggen.
Hitreg is nu prima
Ik heb hem nu op 70 staan en dat werkt vooralsnog erg goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar heb je hem op staan? Ik heb hem gewoon helemaal op 0% gedraaid (en daar nooit problemen mee gehad).
Oké.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: could not join server.ERROR
Game disconnected: could not join server.
Weiger je revives ook of niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik heb hem nu op 70 staan en dat werkt vooralsnog erg goed.
Heb tevens een leuke semi-hardcore server waar ik veel op speel.
Hier heb je geen 3D spotting en health regen.
Want dat 3d spotten vind ik zo ongelofelijk onrealistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |