Silva vs Weidman klopt ook niet, Geo denkt dat Silva nog steeds de champ is.quote:Op zondag 29 december 2013 05:08 schreef Hooidraad het volgende:
Goeie TT trouwens, had die II ipv 2 niet verwacht.
Inderdaad, goed gezien. Graag een topic report hierover.quote:Op zondag 29 december 2013 05:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Silva vs Weidman klopt ook niet, Geo denkt dat Silva nog steeds de champ is.
quote:Op zondag 29 december 2013 05:08 schreef Hooidraad het volgende:
Goeie TT trouwens, had die II ipv 2 niet verwacht.
Alfabetische volgordequote:Op zondag 29 december 2013 05:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Silva vs Weidman klopt ook niet, Geo denkt dat Silva nog steeds de champ is.
Hij gaat live meemaken dat Rousey geKO'd word in ronde 4 en Silva's retirement na een sub nederlaag.quote:Op zondag 29 december 2013 05:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat is gebeurt, je had een nachtmerrie en werd wakker?
quote:Op zondag 29 december 2013 05:30 schreef Geo4kant het volgende:
Tate komt goed over .. ben benieuwddeze pick heb ik graag fout
Oh was dat kate perryquote:Op zondag 29 december 2013 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
lol kan het nog meer girliemet Katy Perry opkomen..
De tap was slim maar dat ze op de grond bleef was stom, ze bleef maar worstelen ipv snel terug staande komen.. ze wordt echt al 5x om ver geflipt door ronda en toch blijven kutten op de grondquote:
Waarschijnlijk een twitterberichtje ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 06:00 schreef Geo4kant het volgende:
Btw, wat liep Rhonda te janken over der familie en Tate, wat heeft ze gedaan dan?
ja, die armenen, noemt ze nu haar familie, pappa zou echt trots op haar zijn, hoorquote:Op zondag 29 december 2013 06:00 schreef Geo4kant het volgende:
Btw, wat liep Rhonda te janken over der familie en Tate, wat heeft ze gedaan dan?
Zou me niks verbazenquote:Op zondag 29 december 2013 06:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een twitterberichtje ofzo
normaal ga je altijd slapenquote:Op zondag 29 december 2013 06:10 schreef Geo4kant het volgende:
Nog 5min wachten tot Buffer klaar is met blerren en schreeuwen..de spanning wordt me teveel aah
quote:
Ja.. 38.. zo'n blessure, gewoon stoppen nu. Jammer dan dat je de titel niet kan terug pakken.quote:
Maar hij was wel overtuigender dan in de vorige fight. Toen was hij nog voorzichtig en werd hij veel geraakt met kicks maar nu had Andy helemaal niks in te brengen.quote:Op zondag 29 december 2013 06:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ook kut voor Weidman dit, heb je niet kunnen bewijzen dat je echt de betere bent, die eerste ronde is niet genoeg voor de haters
Klopt, hetgeen waar ik bang voor was.. goede wrestling, goede BJJ, KO power, veel talent.. vanwege de Sonnen fights ben ik daarom ook voor Weidman gegaan. Ik had ook verwacht dat Weidman hij zou finishen als het verder zou gaan.quote:Op zondag 29 december 2013 06:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar hij was wel overtuigender dan in de vorige fight. Toen was hij nog voorzichtig en werd hij veel geraakt met kicks maar nu had Andy helemaal niks in te brengen.
Die camera werd weggeschakeld op het moment dat hij zijn gewicht er op ging zetten.. bij andere soortgelijke blessures zag je dat wel dat ze er helemaal door heen zaktequote:
zijn vrouw ziet er erg blij uitquote:Op zondag 29 december 2013 06:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mag die dosis T wat lager bij hem?
Jep, top 5 van de MW division is nice Weidman, Anderson, Machida, Belfort, Jacarequote:Op zondag 29 december 2013 06:35 schreef Hooidraad het volgende:
Wat wel positief is: nu doen Machida en Jacare gewoon mee voor de belt.
En evt. Carmont.quote:Op zondag 29 december 2013 06:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep, top 5 van de MW division is nice Weidman, Anderson, Machida, Belfort, Jacare
Nicequote:Op zondag 29 december 2013 06:39 schreef Hooidraad het volgende:
In ander nieuws: Geo, wij staan nu op de eerste plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 06:54:38 ]
We hebben het wel over Silva, de GOAT, over 5 maanden dus gewoon weer in de octagon. He Back.quote:Op zondag 29 december 2013 06:56 schreef Geo4kant het volgende:
I suffered a similar leg/ankle injury to AS.
After surgery (plates, screws), I was in a cast for 6 months. Physical Therapy for another 3-4 months before I could walk with confidence. About 2 years before I could run without it hurting, and kick confidently with that leg. Still aches when it's cold.
This was when I was 15. I can't imagine how terrible of a recovery it would be for someone at 38.
Hopelijk heeft hij een goede verzekering anders is hij dat geld wat hij van Dana kreeg voor de rematch kwijtquote:Op zondag 29 december 2013 07:03 schreef Hooidraad het volgende:
Weten jullie wat het is? Hij probeerde de vloek van de UFC-poster nogmaals te doorbreken en hij betaalt ditmaal een dure prijs.
Pissen ze alleen na het gevecht? Of ook nog ervoor?quote:Op zondag 29 december 2013 07:12 schreef THEFXR het volgende:
nu vraag ik mij af, moet hij toch nog een peds test doen?
hij jankte wel erg hard, heb er gezien die geen kick gavenquote:Op zondag 29 december 2013 07:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pissen ze alleen na het gevecht? Of ook nog ervoor?
Officieel wel maar denk dat ze het niet doen, hij heeft verloren en gaat nu met pensioen. Is niet te doen voor iemand die 38 is joh, voordat hij uberhaubt uit het gips is en weer erop kan lopen ben je al een jaar verder.. laat staan rennen of kickboxen..
Plus psychologisch is het maar de vraag of je nog ooit een harde legkick durft te geven.. gewoon lekker met pensioen gaan en zorgen dat je straks kan lopen en voetballen met je kinderen.
twitter:TimReuben twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 12:35:00@SpiderAnderson Break a leg tomorrow! Hopefully not yours! reageer retweet
Ik dacht dat je deze ge-edit hadquote:Op zondag 29 december 2013 07:17 schreef THEFXR het volgende:
twitter:TimReuben twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 12:35:00@SpiderAnderson Break a leg tomorrow! Hopefully not yours! reageer retweet
ik ben niet zoals jij met je twitter editsquote:Op zondag 29 december 2013 07:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze ge-edit hadlol zijn twitter wordt vol gespamt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* n00cL30nquote:Op zondag 29 december 2013 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
♪ Jaaa hoog.... jaaa hoog... ♫
Normaal gesproken als je van Facebook en de bekende MMA locaties wegblijft dan ben je nog wel veilig voor spoilers, deze keer nietquote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef thewallsareshifting het volgende:
Godverdomme die legkick van Silva is all over the internetKutspoilers.
Shit, dat meen je?quote:Op zondag 29 december 2013 12:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Dustin Poirier vs. Diego Brandao
[ afbeelding ]
Zeer bevredigend om Brandao in elkaar gebeukt te zien worden na z'n "ik ga je in je nek steken" opmerking
Dustin Poirier says Diego Brandao threatened to stab him in the neckquote:Op zondag 29 december 2013 12:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Shit, dat meen je?
Als ik die uitspraak ergens tegen was gekomen, was mijn puck voor Poirier geweest... :-S
Had me op reddit unsubscribed van /r/mma maar hij stond ook al op /r/videos en /r/wtfquote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Normaal gesproken als je van Facebook en de bekende MMA locaties wegblijft dan ben je nog wel veilig voor spoilers, deze keer niet
lolquote:Op zondag 29 december 2013 12:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Jon Bones Jones Can't Dunk
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/t(...)k_kooigevecht__.htmlquote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef perezoso het volgende:
Eindelijk heeft de UFC de telegraaf bereikt, volgens mij het eerste bericht ooit.
haha, prachtig, ik denk altijd dat ik zoiets kan zonder dat andere mensen dat zien maar met deze beelden geloof ik daar niet meer in, ik val denk ik ook door de mand haha.quote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Joe Rogan tries not to stare at Rhonda undressing
[ afbeelding ]
Ja ik dacht ook dat warmaster ons zou vermaken met dirty boxing, beetje jammer, warmaster zag er ook zo klein uit vergeleken Browne.quote:Op zondag 29 december 2013 13:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Silva.
Browne toch wel een verrassing imo. Ik ben wel in voor Cees vs The Warmaster als Cees Mir heeft laten huilen.
gvd nou, ik zag op whatsapp filmpjes voorbijkomen over ufc 168, terwijl geen een van me vrienden mma volgtquote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef thewallsareshifting het volgende:
Godverdomme die legkick van Silva is all over the internetKutspoilers.
Ja ben net klaar met het eventquote:Op zondag 29 december 2013 16:01 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jij heb nu net het main event teruggekeken?
man man man, zo reageerde ik ook, compleet shocked!quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben net klaar met het event
Nu pas? Tegenwoordig staan het echt supersnel op internet. Gifs van een partij nog tijdens dezelfde partij is en vanochtend 9~10 uur zat alles al op usenet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben net klaar met het event
Dat is al snel zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 08:00 schreef THEFXR het volgende:
Cool announcement, Feb 22, Sara McMann vs Rousey.
Tsja, dan moet je ook rond die tijden wakker zijn hèquote:Op zondag 29 december 2013 16:08 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nu pas? Tegenwoordig staan het echt supersnel op internet. Gifs van een partij nog tijdens dezelfde partij is en vanochtend 9~10 uur zat alles al op usenet.
Niet letterlijk domquote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Rousey dom Taz? Ik vond Tate juist niet snugger dat ze maar takedown attempts bleef makenDie judoskills van Rousey zijn echt ziek, dan doe je dat toch niet, zeker als je weet hoe graag ze die armbar wil pakken.
Nou ik ben Rousey fanquote:Op zondag 29 december 2013 16:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niet letterlijk dom
Tate's gameplan met die TD's was idd niet snugger, zeker niet.
Rousey is gewoon een stomme kut
Pettis, Aldoquote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef perezoso het volgende:
[..]
lol
Waar kijken jullie naar uit in 2014? Ik zelf voornamelijk naar elk gevecht van Josh Thomson, Gegard Mousasi, Anthony Pettis en Cub Swanson, andere grote namen zijn ook leuk maar ben erg benieuwd hoe 2014 voor de net genoemde personen uitpakt.
Is er wel een voor de Dumbest gameplan of the year awardquote:Op zondag 29 december 2013 17:59 schreef Klaphark het volgende:
Ohhhhh shit! Wtf. Gelukkig al het nieuws gemist vandaag.
TateElke keer in die heupworp van Rousey rennen, gvd.
Voor januari kijk ik echt uit naar Saffiedine vs. Lim en het debuut van Kawajiri.quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pettis, Aldoen natuurlijk K1 Werdum
Sowieso benieuwd naar de 2 fights die gaan bepalen wie de title shot krijgt op HW Browne, Werdum etc.. En DC naar LHW tegen Bones wil ik ook wel zien
Dacht dat ik verder achter zou staan op jullie alwetende. Ik ga 'm pakken!!quote:Op zondag 29 december 2013 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
dat is maar voor 3 landenquote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC FIGHT PASS - their new digital site is up. (Free Trial until Feb 28, 2014)
http://forums.sherdog.com(...)eb-28-2014-a-2637429
Had ik niet verwacht, vond dat ik achteraf de laatste twee events slecht gepicked hadquote:Op zondag 29 december 2013 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
ko of the night vind ik wel terecht voor browne. sub had wel naar miller mogen gaan, ook omdat die dames al fotn hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Nober het volgende:
Knockout of the night niet voor Johnson
Submission of the night niet voor Miller
KO was toch duidelijk voor Browne, daar lijkt me geen discussie over mogelijk. En Miller's armbar was wel goed, maar wel via het been van Camoes en aangezien Ronda al de hele wedstrijd er voor ging en ondanks dat Tate bijzonder goed verdedigde toch nog zo'n cleane armbar weet te pakken vind ik dat eigenlijk ook wel terecht.quote:Op zondag 29 december 2013 19:05 schreef Nober het volgende:
Knockout of the night niet voor Johnson
Submission of the night niet voor Miller
Dit, maar ook nog zeker Khabib Nurmagomedov.quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pettis, Aldoen natuurlijk K1 Werdum
Sowieso benieuwd naar de 2 fights die gaan bepalen wie de title shot krijgt op HW Browne, Werdum etc.. En DC naar LHW tegen Bones wil ik ook wel zien
Moeilijk zeg, ik vond 2013 sowieso veel leuker dan 2012 omdat er toen veel belangrijke fights wegvielen ivm blessures.quote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef aadspagaat het volgende:
wat zijn jullie favoriete events van 2013??
vond de laatste paar events sowieso dik, dus ben die van het begin van het jaar aardig vergeten!
als ik nu moet kiezen denk ufc 165 met jones-gustafson en renan barao
quote:Zuffa, LLC, owner of the Ultimate Fighting Championship®, released the following statement regarding Anderson Silva's injury.
"Following Saturday evening's UFC 168 main event, former champion Anderson Silva was taken to a local Las Vegas hospital where he underwent surgery to repair a broken left leg. The successful surgery, performed by Dr. Steven Sanders, the UFC's orthopedic surgeon, inserted an intramedullary rod into Anderson's left tibia. The broken fibula was stabilized and does not require a separate surgery. Anderson will remain in the hospital for a short while, but no additional surgery is scheduled at this time. Recovery time for such injuries may vary between three and six months.
"Anderson is deeply touched by the outpouring of support from his fans and the entire MMA community. There has been no immediate decision about his future, and he would kindly ask for privacy at this time as he deals with his injury and prepares to return home to recover."
[ Bericht 12% gewijzigd door perezoso op 29-12-2013 22:42:51 ]
Ja viel mij ook al op, ook mooi om te zien dat ze elkaar zo aankijken.quote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef aadspagaat het volgende:
wel mooi om te zien hoor die dekking van weidman! buik en hoofd ook goed geblokt!
maarr dat been, zoo ziek om te zien, geeft het event ook zo een zure nasmaak!quote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op, ook mooi om te zien dat ze elkaar zo aankijken.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef perezoso het volgende:
Fijne foto, volgens nog niet voorbij gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wel jammer, maar goed dat Silva niet aan het winnen was, dan was het helemaal zuur.quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
maarr dat been, zoo ziek om te zien, geeft het event ook zo een zure nasmaak!
persoonlijk kan ik het niet goed hebben, maar is niet tegen de richtlijn in ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 22:40 schreef perezoso het volgende:
[..]
Moet ik 'm verbergen? Is dat een richtlijn of een persoonlijke wens?
klopt, maar eigenlijk had ik na het zien van de 1e ronde ook silva nog genoeg kans gegeven op de winst.bij silva-sonnen 2 domineerde sonnen ook de 1ste ronde volgens mij en toen kwam silva ook gruwelijk hard terug.quote:Op zondag 29 december 2013 22:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, maar goed dat Silva niet aan het winnen was, dan was het helemaal zuur.
Ja kansen zijn er altijd maar hij was zeker niet aan de winnende hand. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
klopt, maar eigenlijk had ik na het zien van de 1e ronde ook silva nog genoeg kans gegeven op de winst.bij silva-sonnen 2 domineerde sonnen ook de 1ste ronde volgens mij en toen kwam silva ook gruwelijk hard terug.
True!quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja kansen zijn er altijd maar hij was zeker niet aan de winnende hand. Dat bedoel ik.
Na de pauze keek Silva niet zo zelfverzekerd meer uit zijn ogen (vlak voor de 2e ronde), normaal ging hij in de 2e ronde altijd extra veel schijnbewegingen maken en zichzelf op peppen voor een aanval vanuit zijn magische verdediging maar ik zag daar niks van, het was niet meer de oude Silva zoals ik 'm kende.quote:
Allebei.quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was dit nou een fout in Silva's techniek of kan iedereen dit overkomen?
Ben erg benieuwd naar Rutten's analyse. Zou tof zijn als hij met een nieuw filmpje zou komen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Allebei.
Kijk nog maar eens naar dat filmpje van Bas Rutten dat een paar keer voorbij is gekomen.
Om sneller te kunnen trappen met een low/leg kick, draaien ze niet in met de trap.
Hierdoor komt er een vlakker, breder en minder hard deel van de scheen in contact met het te raken object.
Draai je wel in, heb je ook dat het harder en smallere gedeelte van de scheen contact maakt en dus minder kans op breken.
(Zie de liniaal als de gebruikte metafoor in dit verhaal, waar de vlakke kant het slappere alternatief is, en de zijde het sterke.)
onzinquote:Op zondag 29 december 2013 23:59 schreef slashdotter3 het volgende:
- iemand van Silva's team zou verklaard hebben dat Silva's been al bij een eerdere gecheckte lowkick beschadigd/gebroken was.
- en ik las weer dat als je aan ziet komen dat het gechecked wordt dat je minder kracht op de lowkick zet om zelf zelf minder schade te krijgen (heeft Silva blijkbaar niet gedaan...)
Hoezo? De dokter kan dat toch aan Silva hebben gevraagd die daarop netjes antwoord geeft?quote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kunnen ze nooit weten, is alleen maar achteraf gelul
jij gelooft echt alles wat die Brazilianen achteraf aan excuses hebben?quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoezo? De dokter kan dat toch aan Silva hebben gevraagd die daarop netjes antwoord geeft?
Jammer dat het alleen bij zulke incidenten het nieuws haalt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:57 schreef Nober het volgende:
Wat een gebroken been al niet kan doen, of ligt het aan die Afghaan die verloor?
[ afbeelding ]
Voor alle duidelijkheid, er werd gerefereerd naar tijdens het gevecht, Silva gaf meerdere lowkicksquote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gelooft echt alles wat die Brazilianen achteraf aan excuses hebben?
ik heb in het gevecht geen enkele indicatie gezien dat er al schade was en de rest ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, er werd gerefereerd naar tijdens het gevecht, Silva gaf meerdere lowkicks
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 29-12-2013 om 06:28:33Anderson is yelling at the top of his lungs on the stretcher backstage. I've never heard anything like that. A horrible sound. reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 29-12-2013 om 06:37:28I'm going to remember that Anderson scream forever. You try not to get emotional here but it was truly heart-breaking. A cruel end. reageer retweet
Waarom zou je het niet geloven..quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gelooft echt alles wat die Brazilianen achteraf aan excuses hebben?
Dit!quote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef aadspagaat het volgende:
2014 wordt het jaar van MOUSASI!!!
(hoop ik)
Je moet zelf ook niet helemaal lekker in je hoofd zijn wil je het uithouden met je hemquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef thewallsareshifting het volgende:
Dat wijf van Belfort
[ afbeelding ]
Weidman zal z'n belt wel in Brazil mogen gaan verdedigen tegen roidjezus
als iemand zei, het is een tranny, geloofde ik het ook.quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef thewallsareshifting het volgende:
Dat wijf van Belfort
[ afbeelding ]
Weidman zal z'n belt wel in Brazil mogen gaan verdedigen tegen roidjezus
Ik stond ook te facepalmen, als ze zich normaal gedraagt ziet ze er goed uit maar hier staat ze gekke bekken te trekken en dat is geen panquote:
was je op vakantie?quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kak kak kak pics vergeten te posten
Nee maar wel vaak dronken en gewerkt met kerst enzo. Maar goed dan maken jullie een klein beetje meer kans op de titelquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:43 schreef RipMcPants het volgende:
Anderson Silva expected to return to training in six to nine months
http://www.mmafighting.co(...)n-six-to-nine-months
Wat mij betreft blijft hij weg. Het lijkt me al helemaal niet leuk hem steeds slechter te zien worden en daarmee zijn geschiedenis aan te tasten. Kijk naar Roy Jones Jr. bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:43 schreef RipMcPants het volgende:
Anderson Silva expected to return to training in six to nine months
http://www.mmafighting.co(...)n-six-to-nine-months
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |