Hoezo? De dokter kan dat toch aan Silva hebben gevraagd die daarop netjes antwoord geeft?quote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kunnen ze nooit weten, is alleen maar achteraf gelul
jij gelooft echt alles wat die Brazilianen achteraf aan excuses hebben?quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoezo? De dokter kan dat toch aan Silva hebben gevraagd die daarop netjes antwoord geeft?
Jammer dat het alleen bij zulke incidenten het nieuws haalt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:57 schreef Nober het volgende:
Wat een gebroken been al niet kan doen, of ligt het aan die Afghaan die verloor?
[ afbeelding ]
Voor alle duidelijkheid, er werd gerefereerd naar tijdens het gevecht, Silva gaf meerdere lowkicksquote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gelooft echt alles wat die Brazilianen achteraf aan excuses hebben?
ik heb in het gevecht geen enkele indicatie gezien dat er al schade was en de rest ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, er werd gerefereerd naar tijdens het gevecht, Silva gaf meerdere lowkicks
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 29-12-2013 om 06:28:33Anderson is yelling at the top of his lungs on the stretcher backstage. I've never heard anything like that. A horrible sound. reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 29-12-2013 om 06:37:28I'm going to remember that Anderson scream forever. You try not to get emotional here but it was truly heart-breaking. A cruel end. reageer retweet
Waarom zou je het niet geloven..quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gelooft echt alles wat die Brazilianen achteraf aan excuses hebben?
Dit!quote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef aadspagaat het volgende:
2014 wordt het jaar van MOUSASI!!!
(hoop ik)
Je moet zelf ook niet helemaal lekker in je hoofd zijn wil je het uithouden met je hemquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef thewallsareshifting het volgende:
Dat wijf van Belfort
[ afbeelding ]
Weidman zal z'n belt wel in Brazil mogen gaan verdedigen tegen roidjezus
als iemand zei, het is een tranny, geloofde ik het ook.quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef thewallsareshifting het volgende:
Dat wijf van Belfort
[ afbeelding ]
Weidman zal z'n belt wel in Brazil mogen gaan verdedigen tegen roidjezus
Ik stond ook te facepalmen, als ze zich normaal gedraagt ziet ze er goed uit maar hier staat ze gekke bekken te trekken en dat is geen panquote:
was je op vakantie?quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kak kak kak pics vergeten te posten
Nee maar wel vaak dronken en gewerkt met kerst enzo. Maar goed dan maken jullie een klein beetje meer kans op de titelquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:43 schreef RipMcPants het volgende:
Anderson Silva expected to return to training in six to nine months
http://www.mmafighting.co(...)n-six-to-nine-months
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |