SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zuffa, LLC, owner of the Ultimate Fighting Championship®, released the following statement regarding Anderson Silva's injury.
"Following Saturday evening's UFC 168 main event, former champion Anderson Silva was taken to a local Las Vegas hospital where he underwent surgery to repair a broken left leg. The successful surgery, performed by Dr. Steven Sanders, the UFC's orthopedic surgeon, inserted an intramedullary rod into Anderson's left tibia. The broken fibula was stabilized and does not require a separate surgery. Anderson will remain in the hospital for a short while, but no additional surgery is scheduled at this time. Recovery time for such injuries may vary between three and six months.
"Anderson is deeply touched by the outpouring of support from his fans and the entire MMA community. There has been no immediate decision about his future, and he would kindly ask for privacy at this time as he deals with his injury and prepares to return home to recover."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door perezoso op 29-12-2013 22:42:51 ]
Ja viel mij ook al op, ook mooi om te zien dat ze elkaar zo aankijken.quote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef aadspagaat het volgende:
wel mooi om te zien hoor die dekking van weidman! buik en hoofd ook goed geblokt!
maarr dat been, zoo ziek om te zien, geeft het event ook zo een zure nasmaak!quote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op, ook mooi om te zien dat ze elkaar zo aankijken.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef perezoso het volgende:
Fijne foto, volgens nog niet voorbij gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wel jammer, maar goed dat Silva niet aan het winnen was, dan was het helemaal zuur.quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
maarr dat been, zoo ziek om te zien, geeft het event ook zo een zure nasmaak!
persoonlijk kan ik het niet goed hebben, maar is niet tegen de richtlijn in ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 22:40 schreef perezoso het volgende:
[..]
Moet ik 'm verbergen? Is dat een richtlijn of een persoonlijke wens?
klopt, maar eigenlijk had ik na het zien van de 1e ronde ook silva nog genoeg kans gegeven op de winst.bij silva-sonnen 2 domineerde sonnen ook de 1ste ronde volgens mij en toen kwam silva ook gruwelijk hard terug.quote:Op zondag 29 december 2013 22:39 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja, wel jammer, maar goed dat Silva niet aan het winnen was, dan was het helemaal zuur.
Ja kansen zijn er altijd maar hij was zeker niet aan de winnende hand. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
klopt, maar eigenlijk had ik na het zien van de 1e ronde ook silva nog genoeg kans gegeven op de winst.bij silva-sonnen 2 domineerde sonnen ook de 1ste ronde volgens mij en toen kwam silva ook gruwelijk hard terug.
True!quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja kansen zijn er altijd maar hij was zeker niet aan de winnende hand. Dat bedoel ik.
Na de pauze keek Silva niet zo zelfverzekerd meer uit zijn ogen (vlak voor de 2e ronde), normaal ging hij in de 2e ronde altijd extra veel schijnbewegingen maken en zichzelf op peppen voor een aanval vanuit zijn magische verdediging maar ik zag daar niks van, het was niet meer de oude Silva zoals ik 'm kende.quote:
Allebei.quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was dit nou een fout in Silva's techniek of kan iedereen dit overkomen?
Ben erg benieuwd naar Rutten's analyse. Zou tof zijn als hij met een nieuw filmpje zou komen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Allebei.
Kijk nog maar eens naar dat filmpje van Bas Rutten dat een paar keer voorbij is gekomen.
Om sneller te kunnen trappen met een low/leg kick, draaien ze niet in met de trap.
Hierdoor komt er een vlakker, breder en minder hard deel van de scheen in contact met het te raken object.
Draai je wel in, heb je ook dat het harder en smallere gedeelte van de scheen contact maakt en dus minder kans op breken.
(Zie de liniaal als de gebruikte metafoor in dit verhaal, waar de vlakke kant het slappere alternatief is, en de zijde het sterke.)
onzinquote:Op zondag 29 december 2013 23:59 schreef slashdotter3 het volgende:
- iemand van Silva's team zou verklaard hebben dat Silva's been al bij een eerdere gecheckte lowkick beschadigd/gebroken was.
- en ik las weer dat als je aan ziet komen dat het gechecked wordt dat je minder kracht op de lowkick zet om zelf zelf minder schade te krijgen (heeft Silva blijkbaar niet gedaan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |