Hopelijk heeft hij een goede verzekering anders is hij dat geld wat hij van Dana kreeg voor de rematch kwijtquote:Op zondag 29 december 2013 07:03 schreef Hooidraad het volgende:
Weten jullie wat het is? Hij probeerde de vloek van de UFC-poster nogmaals te doorbreken en hij betaalt ditmaal een dure prijs.
Pissen ze alleen na het gevecht? Of ook nog ervoor?quote:Op zondag 29 december 2013 07:12 schreef THEFXR het volgende:
nu vraag ik mij af, moet hij toch nog een peds test doen?
hij jankte wel erg hard, heb er gezien die geen kick gavenquote:Op zondag 29 december 2013 07:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pissen ze alleen na het gevecht? Of ook nog ervoor?
Officieel wel maar denk dat ze het niet doen, hij heeft verloren en gaat nu met pensioen. Is niet te doen voor iemand die 38 is joh, voordat hij uberhaubt uit het gips is en weer erop kan lopen ben je al een jaar verder.. laat staan rennen of kickboxen..
Plus psychologisch is het maar de vraag of je nog ooit een harde legkick durft te geven.. gewoon lekker met pensioen gaan en zorgen dat je straks kan lopen en voetballen met je kinderen.
twitter:TimReuben twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 12:35:00@SpiderAnderson Break a leg tomorrow! Hopefully not yours! reageer retweet
Ik dacht dat je deze ge-edit hadquote:Op zondag 29 december 2013 07:17 schreef THEFXR het volgende:
twitter:TimReuben twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 12:35:00@SpiderAnderson Break a leg tomorrow! Hopefully not yours! reageer retweet
ik ben niet zoals jij met je twitter editsquote:Op zondag 29 december 2013 07:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze ge-edit hadlol zijn twitter wordt vol gespamt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* n00cL30nquote:Op zondag 29 december 2013 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
♪ Jaaa hoog.... jaaa hoog... ♫
Normaal gesproken als je van Facebook en de bekende MMA locaties wegblijft dan ben je nog wel veilig voor spoilers, deze keer nietquote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef thewallsareshifting het volgende:
Godverdomme die legkick van Silva is all over the internetKutspoilers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |