Nou er staat naast mijn naam rechtsboven zo'n grijs muntje met een '1' (als ik het goed zie), en daar staat 20 achter, en daarna staat welk level ik zit.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ja, je hebt gelijk, mijn eigen zin niet snappen...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je dat ook als je naar feestjes van vrienden gaat of voor een groep mensen staat ofzo?
ja, 20quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou er staat naast mijn naam rechtsboven zo'n grijs muntje met een '1' (als ik het goed zie), en daar staat 20 achter, en daarna staat welk level ik zit.
Dus ik denk dat ik er 20 heb?
Misschien omdat ik er sinds de registratie geen gebruikt heb en er mensen zich aangemeld hebben via mij?
[..]
Maar dan ligt het dus niet aan de meetsquote:
Mensen zijn eng jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel tof dat iemand je een dak boven het hoofd bood
Ik heb de eerste keer toen ik naar een meet ging bij Biogarde geslapen. Volgens mij was surveillance-fiets daar ook bij. Ekte KLB Mod bazen van toen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDe persoon waar die meet gehouden was zelfs.
Was ik 'm ook heel dankbaar voor.
Anders had ik ergens op CS Amsterdam moeten overnachten.
jaquote:
Wat is nou eigenlijk je originele account? Wil je dat misschien vertellen in DM ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer toen ik naar een meet ging bij Biogarde geslapen. Volgens mij was surveillance-fiets daar ook bij. Ekte KLB Mod bazen van toen.
Ik weet hemquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk je originele account? Wil je dat misschien vertellen in DM ofzo?
Want je zei een keer dat 'die eckten' dat wel wisten, maar ik weet het nietdus ik voel me nep.
Mja, beetje dubbel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan ligt het dus niet aan de meets
Hoop dat je het samen met LB toch wel durft![]()
Tip: ik het het FOK!stats tooltje gemaakt. Daar staat mijn naam inquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk je originele account? Wil je dat misschien vertellen in DM ofzo?
Want je zei een keer dat 'die eckten' dat wel wisten, maar ik weet het nietdus ik voel me nep.
Uhu, ach, je leert er mee leven, ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je dat bij feestjes van vrienden hebt is wel kut
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer toen ik naar een meet ging bij Biogarde geslapen. Volgens mij was surveillance-fiets daar ook bij. Ekte KLB Mod bazen van toen.
Oh, ah, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Tip: ik het het FOK!stats tooltje gemaakt. Daar staat mijn naam in
Hoi Moira.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel nice dat zehij dat aangepast hebbenheeft ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
Mag je met je originele account in oldbies!
Nee, zo oud is het nog niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
Mag je met je originele account in oldbies!
Is dat zo? Wat is de grens nu dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel nice dat ze dat aangepast hebben ja.
Wie weet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:56 schreef bondage het volgende:
Zou wel tof zijn als Moemoe ook zou komen
Je mag er al sinds mei in, 10 jaar is het nu...quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, zo oud is het nog niet.
10 jaar, 1000 posts, en laatste half jaar actief.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is de grens nu dan?
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwollequote:Op zaterdag 28 december 2013 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Over welke meet hebben we het nu trouwens? Of no meet in particular?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is de grens nu dan?
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Danny het volgende:
Iedereen die
- 10 jaar geregistreerd is
- niet gebanned is
- 1000 posts heeft
- de afgelopen 6 maanden nog iets gepost heeft op het forum
kan nu als het goed is OO in.
T_T?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Tip: ik het het FOK!stats tooltje gemaakt. Daar staat mijn naam in
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag er al sinds mei in, 10 jaar is het nu...
Nice, had er nog niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
10 jaar, 1000 posts, en laatste half jaar actief.
In Utrecht?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom post je nu wel dan ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is je reden voor een ander account? Mijn reden is redelijk obvious: ik had te veel posts...
Ik vind de naam beter bij mijn persoonlijkheid passen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is je reden voor een ander account? Mijn reden is redelijk obvious: ik had te veel posts...
Omdat mijn postgemiddelde nu onder de 100 zitquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom post je nu wel dan ?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat mijn postgemiddelde nu onder de 100 zit
Ahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat mijn postgemiddelde nu onder de 100 zit
Ah, ja, dat is nog een reden voor mij inderdaad. Deze accountnaam is veel te kinderachtig, maar perfect voor ONZ daarom.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vind de naam beter bij mijn persoonlijkheid passen.
wel eens van gehoord, sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar de naam T_T zegt je wel wat?
Oh, sorry.quote:
Maar Monitor is dan toch ook van jou, of niet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar de naam T_T zegt je wel wat?
No prob. Waarschijnlijk gezien bij de search of stats. Het is alweer een tijd geleden dat ik mod was.quote:
Briljant.quote:I Am Rich
De I Am Rich-app verscheen in de App Store van Apple en kostte een lieve duit. Er moest maar liefst 799 euro voor worden betaald. Daar kreeg je destijds een app voor die niets anders deed dan een rode diamant tonen. Het idee was dan ook om te laten zien dat je rijk bent. Een soort van ultieme manier om te laten zien dat je geld over de balk kunt smijten door een nutteloze app te kopen van 800 euro. Uiteindelijk deden zo'n vijf mensen dat ook.
Dat kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar Monitor is dan toch ook van jou, of niet?
quote:
En die 5 mensen zijn de net de mensen met een torenhoge schuld die hun laatste bezittingen verpatst hadden voor die app?quote:
Kun je uiteraard ook gewoon op inloggen met meerdere sessies.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is een unicumIk dacht dat het enkel een scriptaccount was
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En die 5 mensen zijn de net de mensen met een torenhoge schuld die hun laatste bezittingen verpatst hadden voor die app?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is een unicumIk dacht dat het enkel een scriptaccount was
Het script heeft inderdaad gewoon zijn eigen sessie. Ik heb Chrome op het account ingelogd als ik zaken moet debuggen in de pagina parser welke de layout omzet naar bruikbare data.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kun je uiteraard ook gewoon op inloggen met meerdere sessies.
True, dan ben je wel een held als je zo'n app verzint, waarschijnlijk denkt dat niemand er iets mee doet, omdat het een flauwe grap is, en er alsnog gewoon 5 man gebruik van makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had wel eens gehoord van die app ja, maar die 799 euro is toch een schijntje voor echt rijke mensen
die heeft wel mooi 4000 euro verdiendquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, dan ben je wel een held als je zo'n app verzint, waarschijnlijk denkt dat niemand er iets mee doet, omdat het een flauwe grap is, en er alsnog gewoon 5 man gebruik van maken![]()
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
die heeft wel mooi 4000 euro verdiend
Beter had ie een RickRoll laten tonenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, dan ben je wel een held als je zo'n app verzint, waarschijnlijk denkt dat niemand er iets mee doet, omdat het een flauwe grap is, en er alsnog gewoon 5 man gebruik van maken![]()
Nee, want Apple.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
die heeft wel mooi 4000 euro verdiend
Dan waren er vast een aantal direct met een zaak begonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beter had ie een RickRoll laten tonen
¤40?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alsnog vast een aardig zakcentje aan overgehouden.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Maar wie zegt dat het I am rich voor de bezitter van de app gold, misschien bedoelde de maker dat hij nu rijk zou zijn
Haha ben het altijd helemaal kwijtquote:
Kijk naar dat regeltje boven de quoteknop, daar staat dag, datum én tijd!quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha ben het altijd helemaal kwijt
o jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk naar dat regeltje boven de quoteknop, daar staat dag, datum én tijd!
Pitje watquote:
SPaghettiquote:
seksquote:
Hey heer vn het goede levenquote:
Mag ik mee doenquote:
ik snapte het ook al niet want je reageerde ineens niet meer in die chatquote:
Ik drukte naar lobbyquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snapte het ook al niet want je reageerde ineens niet meer in die chatheb keezers nou al uit staan
omdat groen en blauw wonnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik drukt naar lobby
Maar hoezo begon je te schelden?
Kan ookquote:
Bij mij stond er dat wij hebben gewonnen?quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
Zo, nog even een verjaardagscadeau gekregen, lekker op tijd.
oh dan had ik niet goed gelezen en is mijn reactie wel heel ongepast jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat wij hebben gewonnen?
Wanneer was je jarig dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
Zo, nog even een verjaardagscadeau gekregen, lekker op tijd.
keezers.nlquote:
1 juli.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wanneer was je jarig dan?
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dan had ik niet goed gelezen en is mijn reactie wel heel ongepast ja
Oké, dat is kut voor je.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:48 schreef eend112 het volgende:
Ik mag dus niet mee doen nouhouuuuuu![]()
![]()
Homo!quote:
Weet ik veel, ik heb geen idee waar het over gaat.quote:
Hij wilde joinen in een trio, mocht niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen idee waar het over gaat.
Hahahahaquote:
Haha, faal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij wilde joinen in een trio, mocht niet.
Shut the fuck up PLEASEquote:
Ben ik tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
Rustig rustig, lief zijn voor elkaar.
Alle gekheid op een stokkie, ik ben ook gewoon een aardige knul volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
Rustig rustig, lief zijn voor elkaar.
Monoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schrale troost: niemand wint van the Moiranator.
quote:
quote:
goede tijd dezequote:
Ja?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schrale troost: niemand wint van the Moiranator.
Ik was echt ziek afgeleid jaquote:Op zondag 29 december 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Zelfs stoned en pratend met mono wint Moira van me.
quote:
Fuck you tooquote:Creation of Xtra instance failed! (This is bad)
Gaan we nog euh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gaan we nog euh...
Je weet wel....Dat niet maar ik heb net wel een heerlijk broodje döner op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik had er ook altid gezeik meeprobeer andere browser
Lekker man, heb ng niet gegeten dus nu breng je mij wel in jaloeziequote:Op zondag 29 december 2013 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat niet maar ik heb net wel een heerlijk broodje döner op.
Dan ga je mee.quote:Op zondag 29 december 2013 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Topics die verlaten worden voor spelletjes
't schijnt zo te zijn jaquote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
Wat ziet mijn oog? Is er een iSketch-sessie gaande?
Je mag ook hele depressieve tekeningen maken hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
En je moet er wat voor doen, en daar ben ik nu niet voor te porren.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
Wat ziet mijn oog? Is er een iSketch-sessie gaande?
Het werkt nietquote:
quote:
quote:
Andere browser?quote:Op zondag 29 december 2013 00:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik kan ook niet meer inloggen op iSketch
quote:
Chrome en safari geprobeerdquote:
quote:
quote:
ja best welquote:
Jaquote:
Jaquote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar zo bedoel je het niet, dat weten wij gewoon.
wat valt er te ?quote:
Denk hetquote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Zou moemoe nu echt weer een paint aan het maken zijn?
quote:
Misschien als de liefdesbaby er is.quote:Op zondag 29 december 2013 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Zou moemoe nu echt weer een paint aan het maken zijn?
Nadat ik met haar ruilde in Pokémon werd er ook gevraagd of ik verder nog iets met haar wilde doen, ik dus grijnzend op "ja" klikken, keiharde teleurstelling.quote:Op zondag 29 december 2013 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar zo bedoel je het niet, dat weten wij gewoon.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nadat ik met haar ruilde in Pokémon werd er ook gevraagd of ik verder nog iets met haar wilde doen, ik dus grijnzend op "ja" klikken, keiharde teleurstelling.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Misschien als de liefdesbaby er is.
quote:Op zondag 29 december 2013 00:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nadat ik met haar ruilde in Pokémon werd er ook gevraagd of ik verder nog iets met haar wilde doen, ik dus grijnzend op "ja" klikken, keiharde teleurstelling.
valt wel meequote:
Ik ga even een plaatje draaien. Jij mag kiezen:quote:
Earth & Firequote:Op zondag 29 december 2013 00:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga even een plaatje draaien. Jij mag kiezen:
Wishbone Ash, Bob Dylan, Eagles, Earth & Fire, Kayak...
Met dat lelijke mensquote:
Dan niet.quote:
Momenteel heb ik A Horse With No Name van America op staanquote:
quote:
Doen 't hier niet.quote:Op zondag 29 december 2013 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
Zal ik dan deze draaien:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
quote:
Wat dan?quote:Op zondag 29 december 2013 00:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik niet, ik kijk één of andere Nederlandse vage serie, waarvan ik nu even niet weet wat ik er van vind.
![]()
http://www.discogs.com/Ea(...)-Land/release/454605quote:
Ja.quote:
Nu al wegquote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
Ok iSketch afgekapt maar ga zobiezo niet meer de hele tijd fokken
Zobiezoquote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
Kom hier dan.quote:Op zondag 29 december 2013 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Begin dit jaar een week alleenParty bij LB
Oké, dagdag.quote:Op zondag 29 december 2013 01:00 schreef Moira. het volgende:
quote:
Waarom zij wel!quote:
quote:
Laat je d'r zomaar in de kou staan.quote:Op zondag 29 december 2013 01:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je mag wel in m'n voortuin staan terwijl ik je vanaf het raam bekijk.
Oh ja.quote:Op zondag 29 december 2013 01:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laat je d'r zomaar in de kou staan.
Ik heb er nog steeds 94.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 01:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik gooi wel even een deken.
quote:Op zondag 29 december 2013 01:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik denk dat daar staan nog interessanter zou zijn dan binnen zijn.
Fuck BBQ, bedoel je? Of moet ik daar ook heengaan?quote:Op zondag 29 december 2013 01:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga gewoon langs BBQ dan hoor, fuck BL
Bedanktquote:Op zondag 29 december 2013 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker plaatje hoor, uitstekende keus LB!
quote:Op zondag 29 december 2013 01:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga gewoon langs BBQ dan hoor, fuck BL
Hij laat me vast wel binnenquote:Op zondag 29 december 2013 01:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Fuck BBQ, bedoel je? Of moet ik daar ook heengaan?
so closequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |