Nou er staat naast mijn naam rechtsboven zo'n grijs muntje met een '1' (als ik het goed zie), en daar staat 20 achter, en daarna staat welk level ik zit.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ja, je hebt gelijk, mijn eigen zin niet snappen...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je dat ook als je naar feestjes van vrienden gaat of voor een groep mensen staat ofzo?
ja, 20quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou er staat naast mijn naam rechtsboven zo'n grijs muntje met een '1' (als ik het goed zie), en daar staat 20 achter, en daarna staat welk level ik zit.
Dus ik denk dat ik er 20 heb?
Misschien omdat ik er sinds de registratie geen gebruikt heb en er mensen zich aangemeld hebben via mij?
[..]
Maar dan ligt het dus niet aan de meetsquote:
Mensen zijn eng jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel tof dat iemand je een dak boven het hoofd bood
Ik heb de eerste keer toen ik naar een meet ging bij Biogarde geslapen. Volgens mij was surveillance-fiets daar ook bij. Ekte KLB Mod bazen van toen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDe persoon waar die meet gehouden was zelfs.
Was ik 'm ook heel dankbaar voor.
Anders had ik ergens op CS Amsterdam moeten overnachten.
jaquote:
Wat is nou eigenlijk je originele account? Wil je dat misschien vertellen in DM ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer toen ik naar een meet ging bij Biogarde geslapen. Volgens mij was surveillance-fiets daar ook bij. Ekte KLB Mod bazen van toen.
Ik weet hemquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk je originele account? Wil je dat misschien vertellen in DM ofzo?
Want je zei een keer dat 'die eckten' dat wel wisten, maar ik weet het nietdus ik voel me nep.
Mja, beetje dubbel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan ligt het dus niet aan de meets
Hoop dat je het samen met LB toch wel durft![]()
Tip: ik het het FOK!stats tooltje gemaakt. Daar staat mijn naam inquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk je originele account? Wil je dat misschien vertellen in DM ofzo?
Want je zei een keer dat 'die eckten' dat wel wisten, maar ik weet het nietdus ik voel me nep.
Uhu, ach, je leert er mee leven, ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je dat bij feestjes van vrienden hebt is wel kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |