Van dat laatste heb ik geen weet, maar ik vind het hier heel gezellig inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het hier wel gezellig, gezelliger dan GRTD tegenwoordig
Oh, kut. Dit herinnert me eraan dat mijn opa vorige week overleden is en ik nog tegen de onderduikers in zijn kruipruimte moet zeggen dat de oorlog voorbij is. Brbquote:
Daar heb je beslist een punt ... !quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]en nog steeds wel hoor. Het mag alleen best wat meer imo.
Hier zit heel veel kennis qua crytpocurrency, waarom niet wat meer helpen?
Dat is trouwens ook wat BTC nodig heeft imo: mensen die het gebruiken
op hoe veelquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Yesss! Buy order voltooid, geen verlies gemaaktVeel plezier met tips jongens
Stom advies.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, maar je moet er beetje moeite in steken en niet gelijk opgeven. Of je moet gewoon in 1x opgeven!
Je bent uitgestapt zonder verlies? Hoe?!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef Leafeon672 het volgende:
3 satoshiquote:
Jij ookquote:
Nu 2300quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog goed dat wij en Lollertrolle begonnen met 50 inderdaad!
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het hier wel gezellig, gezelliger dan GRTD tegenwoordig
Hoezo? Ik bedoel gewoon dat als je er echt in wil beginnen het je moeite gaat kosten en dat je dat er ook in moet steken, als je daar geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen/opgeven.quote:
Elke dag een nieuwe pokemonquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij verandert wel vaak je UI zeg :/
oh godquote:
Holy...quote:
Elekidquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh verdraait dat is electabuzz ofzo.
Hobby gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Holy...
Het is ook erg verslavend hé? Ik wil er hoe dan ook een beetje geld inhouden (wat ik nu dus heb gedaan, niet alles uitgecasht) zodat ik in ieder geval alles nog kan volgen en dergelijke. Het is echt heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |