Spatie. Gekkerdje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
Kut Sof, ik hoop dat je ehh ehhh aardiger wordt!
Vind ik wel!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar hij weet van wie het komt, dus hij vindt het vast niet erg dat ik dit zo zeg
Niks mis mee. En als ik eerlijk ben mis ik een beetje de tijd in dit topic dat er een paar mensen bijna over elkaar heen vielen om daadwerkelijk te helpen en goed advies te gevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik zie wel. Ik vind 50 euro eigenlijk ook al best veel
Dan mag het!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar hij weet van wie het komt, dus hij vindt het vast niet erg dat ik dit zo zeg
Jij zei net tegen me dat ik niet vwo moest doenquote:
Wat is het nu voor een topic dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niks mis mee. En als ik eerlijk ben mis ik een beetje de tijd in dit topic dat er een paar mensen bijna over elkaar heen vielen om daadwerkelijk te helpen en goed advies te geven
Oh ik ken Ryan al een paar maandenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan mag het!
Respect voor elkaar hier is de norm. Dit is echt een SC vol met compassie.
Nooit gezegd. Ik wou alleen zeggen dat als je vwo kan dat je dit gewoon makkelijk moet vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zei net tegen me dat ik niet vwo moest doen
Twaalfhonderd euro?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Sof je kan wel gewoon met paar euro beginnen, en dan als je het leuk vind en het werkt er meer in stoppen, als je dan begint met 5 en weekje later 50 doet. En dan vind je een weekje daarna 200 niet meer veel! Zo ging dat bij mij dan, ik begon met 5 toen 30 en nu 1200.
Sorry.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niks mis mee. En als ik eerlijk ben mis ik een beetje de tijd in dit topic dat er een paar mensen bijna over elkaar heen vielen om daadwerkelijk te helpen en goed advies te geven
Mwah, ik overdrijf, maar dat 'advies' van spatie ging nergens over.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is het nu voor een topic dan?
Ja hallo, al die moeilijke woorden die ik nog nooit heb gezienquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit gezegd. Ik wou alleen zeggen dat als je vwo kan dat je dit gewoon makkelijk moet vinden.
Waren die er ooit? Er werd super veel geklaagd over het aantal n00bs. Veel meer juist dan nu heb ik het idee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter dacht ik. Maar ik had 8000, ik wil maximaal 4000 euro gebruiken, en ik doe er pas meer bij als er een crash is zodat ik laag in kan kopen.quote:
Valt allemaal wel mee, maar je moet er beetje moeite in steken en niet gelijk opgeven. Of je moet gewoon in 1x opgeven!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hallo, al die moeilijke woorden die ik nog nooit heb gezien
Ja zal ik doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, ik overdrijf, maar dat 'advies' van spatie ging nergens over.
Lees je vooral goed in, het is bij vlagen best lastig te doorgronden.
Ja Maxbet zit mijn advies te beledigen dus ik ben aan het huilen en plan op een tegenaanval.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waren die er ooit? Er werd super veel geklaagd over het aantal n00bs. Veel meer juist dan nu heb ik het idee.
Max moet je met een zeecontainer zout nemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja Maxbet zit mijn advies te beledigen dus ik ben aan het huilen en plan op een tegenaanval.
Helemaal mee eens hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]en nog steeds wel hoor. Het mag alleen best wat meer imo.
Hier zit heel veel kennis qua crytpocurrency, waarom niet wat meer helpen?
Dat is trouwens ook wat BTC nodig heeft imo: mensen die het gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |