SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ik wel, maar had me nooit gerealiseerd dat dit the moody blues warenquote:
Wel een goede afwisseling na die rockende ramonesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:31 schreef Fred_B het volgende:
Een wat mindere van de Moody Blues wmb
Lijkt me niet, dat is wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef FritsFlits het volgende:
Is Question al geweest van de Moody Blues?
wat een vraagquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef FritsFlits het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Lekkere plaat. Dynamiek die daar in zit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat is wel mijn favoriet.
Inderdaad, sowieso erg mooi nummertje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een goede afwisseling na die rockende ramones
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
wat een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit aan mijn koffie, muts
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:31 schreef Fred_B het volgende:
Een wat mindere van de Moody Blues wmb
Na de top2000 begin ik weer aan de was en de vaat en dergelijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:29 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb het al een dag uitgesteld
Zuiperdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik zit aan mijn koffie, muts
Ik moet wel met de kinderen. En donderdag moet ik weer werken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na de top2000 begin ik weer aan de was en de vaat en dergelijken
Oh en Moody Blues
Lijkt me niet, is na Nights in White Satin volgens mij de bekendste. Of Tuesday Afternoon?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zet mijn strijkplank morgen voor de tv en ga strijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na de top2000 begin ik weer aan de was en de vaat en dergelijken
Oh en Moody Blues
Wat wil je weten uit Excel? Ik heb bestand openstaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik Excel start is mijn laptop helemaal zo leeg
Question en Tuesdays Afternoon. Majo heeft al een deel beantwoord. Kan je ook Nights In White Satin opzoekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat wil je weten uit Excel? Ik heb bestand openstaan.
En Boulevard op 909quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef MaJo het volgende:
Nights in White Satin op 68, Tuesday Afternoon op 713
Boulevard De La Madeleine op 909.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef MaJo het volgende:
Heeft ze ook al beantwoord...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Question en Tuesdays Afternoon. Majo heeft al een deel beantwoord. Kan je ook Nights In White Satin opzoeken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef MaJo het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ben jij met allemaal alter ego's ofzo?
René van Rijswijk al geweest?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neemaar valt me erg op, elke keer Alkmaar en Alkmaardermeer is ook langs geweest
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neemaar valt me erg op, elke keer Alkmaar en Alkmaardermeer is ook langs geweest
Iemand hier uit het dorp die ik ken kwam ook voorbij.... na een nummer van Gavin Degraw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Vriendin van mijn zusje die mee was vond de zanger wel een lekker stoere rocker, totdat hij aan de bar zijn cowboylaars uitdeed en er roze sokken met witte stipjes tevoorschijn kwamen......
Ja, gisteren.quote:
Kabouter Spillebeenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Vriendin van mijn zusje die mee was vond de zanger wel een lekker stoere rocker, totdat hij aan de bar zijn cowboylaars uitdeed en er roze sokken met witte stipjes tevoorschijn kwamen......
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.
Zou inderdaad verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Micson het volgende:
Hierop stemmen is net als op de versie van One van Mary J. Blige stemmen in plaats van het origineel.
Ja, wie heeft dát er inderdaad in vredesnaam ingestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Micson het volgende:
Hierop stemmen is net als op de versie van One van Mary J. Blige stemmen in plaats van het origineel.
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving isquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.
He!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving is
Noord Holland komt inderdaad ook niet vaak voor. Heb ik wel gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.
Via Blof zijn ze ook redelijk goed vertegenwoordigd in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving is
Ja hoor, is al voorbij gekomen. Iets van Anouk volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.
Dar verklaart het misschien, niks te doen daar, dan maar T2000 lijstjes doornemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Okay...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ja hoor, is al voorbij gekomen. Iets van Anouk volgens mij
Waarschijnlijk een groepje smakeloze huismoeders die ook op Glennis Grace stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, wie heeft dát er inderdaad in vredesnaam ingestemd.
Niet veel aan zegt ie... Gewoon compleet kut.quote:
Ik kan dit natuurlijk weer woord voor woord meezingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef FritsFlits het volgende:
Het is dat ik koffie op heb, anders lag ik nu te slapen
Ik vind 3 minuten al lang duren... pfff.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik de hele dag op repeat hebbenFor the heart
Kon je niet slapen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan dit natuurlijk weer woord voor woord meezingen.
Die vind ik juist heel mooi, maar ja, misschien ook door jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind deze wel ok van George. Beter dan a different corner.
Van Gerwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
ns kijken of mighty mike al mag beginnen met pijltjes gooien
Nee dat was van de week.....Keep on loving gaat in 1 moeite door trouwensquote:
soms ligt het maar net aan het moment waarop je iets voor het eerst gehoord hebt, of in een bepaalde context later nog eens gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die vind ik juist heel mooi, maar ja, misschien ook door jeugdsentiment.
Twan vindt het eigenlijk niet veel aan zegt ie, af en toe vindt hij een nummer wel leuk. Hij heeft nu ook 538-fase.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef MaJo het volgende:
Wat vinden Twan en Lennon eigenlijk van de top2000 Diaan?
Ik denk dat 90% van de liedjes die ik leuk vind, emotie/sentiment is. Want om nou te zeggen dat het technisch zulke pareltjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
soms ligt het maar net aan het moment waarop je iets voor het eerst gehoord hebt, of in een bepaalde context later nog eens gehoord.
Arrow ...en het schijnt dat die weer via de kabel te beluisteren zijnquote:
Douchen en dan tukken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef MaJo het volgende:
Ik zit te twijfelen om te douchen en me aan te kleden of om nog een tukkie te doen
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef FritsFlits het volgende:
Wat een veel goede nummers luister ik niet normaal zeg
Dat ik te veel goede nummers NIET draai doorgaans. Dit ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zeg je?
En wat is goed trouwens.
Twan vindt de nieuwe nummers wel leuk dan waarschijnlijk? En Lennon is een sneakaapquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan vindt het eigenlijk niet veel aan zegt ie, af en toe vindt hij een nummer wel leuk. Hij heeft nu ook 538-fase.![]()
Lennon luistert gewoon mee, het maakt hem niet veel uit. Ook omdat hij nu meer op iPad mag.
Nee, ik bedoel zo'n CD serie van Arcade, met al dit soort nummers. In de zelfde tijd als Dance Classics. Volgens mij is Knuffelrock van daarnaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Arrow ...en het schijnt dat die weer via de kabel te beluisteren zijn
Ook een optiequote:
Zonde. Deze staat wel in bepaalde speellijstjes. Koptelefoon, afsluiten van de rest van de wereld enquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat ik te veel goede nummers NIET draai doorgaans. Dit ook
Ah OK was een beetje rare zin namelijk. Dit zou ik echt nooit opzetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat ik te veel goede nummers NIET draai doorgaans. Dit ook
Hehe kan ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eerst even slapen en dan douchen?
Oh ja dat zou wel eens kunnen, ik herinner dat mijn moeder ergens ooit zoiets kocht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel zo'n CD serie van Arcade, met al dit soort nummers. In de zelfde tijd als Dance Classics. Volgens mij is Knuffelrock van daarna
Mijn nichtje zette de radio harder bij Blurred Linesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan vindt het eigenlijk niet veel aan zegt ie, af en toe vindt hij een nummer wel leuk. Hij heeft nu ook 538-fase.![]()
Lennon luistert gewoon mee, het maakt hem niet veel uit. Ook omdat hij nu meer op iPad mag.
Ja die wel inderdaad. En ook nog een paar oudjes wel. Komt wel goed, ooit, denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Twan vindt de nieuwe nummers wel leuk dan waarschijnlijk? En Lennon is een sneakaap
Blurred Lines is ook best een lekker nummerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn nichtje zette de radio harder bij Blurred Linesmoet als een oom maar eens echte muziek erin stampen
Ik typ nu ook geen literair werkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK was een beetje rare zin namelijk. Dit zou ik echt nooit opzetten.
Ik vond Blurred Lines ook leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn nichtje zette de radio harder bij Blurred Linesmoet als een oom maar eens echte muziek erin stampen
Hij zit ook wel in zo'n lastige leeftijdsfase. Gezien jullie muzieksmaak komt het vast wel goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die wel inderdaad. En ook nog een paar oudjes wel. Komt wel goed, ooit, denk ik.
Hahaha hij heeft nog gelijk ook.
Van muzikale twin souls naar soulmatesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blurred Lines is ook best een lekker nummer
De originele zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga bij Blurred Lines ook altijd aan de knoppen zitten.
Vooral bij de clip.
met Twan en Lennons muziekkeuze is niets mis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die wel inderdaad. En ook nog een paar oudjes wel. Komt wel goed, ooit, denk ik.
Hahaha hij heeft nog gelijk ook.
Goede instellingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo af en toe moet je gewoon even meegaan in de smaak van de kinderen... scheelt veel frustratie. Ik vind het sws al erg fijn dat hij met muziek bezig is en leuk vindt. De (goede) smaak komt later wel.
Je had het Sander=God vergeten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
Hij heeft geen selfie van mij getoond en mij genoemd op de radio
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo af en toe moet je gewoon even meegaan in de smaak van de kinderen... scheelt veel frustratie. Ik vind het sws al erg fijn dat hij met muziek bezig is en leuk vindt. De (goede) smaak komt later wel.
Damn ik had je selfie wel willen zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
Hij heeft geen selfie van mij getoond en mij genoemd op de radio
Ik vind het nog steeds leuk zo op z'n tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede instellingIk vond op mijn tiende happy hardcore ook fantastisch, dat is later gelukkig goed bijgetrokken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn ik had je selfie wel willen zien
Ik vond dit leuk toen ik 10 wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leuk
Hij zit idd in een lastige leeftijdsfase... niet meer echt kind, ook geen volwassene. Hangt er een beetje tussenin. En een echte puber... ook erg bezig met uiterlijk/kleding.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij zit ook wel in zo'n lastige leeftijdsfase. Gezien jullie muzieksmaak komt het vast wel goedEn Lennon heeft zeker gelijk. Wat doet hij op de iPad, spelletjes?
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk zo op z'n tijd
Meer New Wave!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat dit he jongens, wat een plaat.
En dan vanavond nog The Smiths
Toen ik 10 was vond ik Schnappie leuk dus het kan ergerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leuk
Ik kende dit niet toen ik 10 was.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond dit leuk toen ik 10 was
Ook geen Personal Jesusquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Ferdo het volgende:
Sander die zijn ochtendshow maar weer eens spamt?
En géén Jesus Is Just Allright.
Nee inderdaad niet 's avonds op de bank met een wijntjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar zou het niet snel meer opzetten. Maar op z'n tijd word ik er ook blij van, jeugdsentiment
Lekker meid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat dit he jongens, wat een plaat.
En dan vanavond nog The Smiths
Zeker een lastige fasequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit idd in een lastige leeftijdsfase... niet meer echt kind, ook geen volwassene. Hangt er een beetje tussenin. En een echte puber... ook erg bezig met uiterlijk/kleding.
Hij doet spelletjes, maar kijkt ook zelf filmpjes... Af en toe zingt en danst hij mee met de muziek die we horen. <3 Hij vindt muziek wel heel leuk.
Die stonden er gelukkig alleen in 1999 in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb nog een CD van Linda, Roos en Jessica
Hij vindt hardcore nu ook erg leuk. En Lennon beweegt dan ook mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede instellingIk vond op mijn tiende happy hardcore ook fantastisch, dat is later gelukkig goed bijgetrokken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die stonden er gelukkig alleen in 1999 in.
Spice Girls hierquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
quote:
Er staat uberhaupt weinig van DM in.quote:
quote:
Dan had je al goeie smaakquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende dit niet toen ik 10 was.
Mijn favoriete liedje was toen overigens van de Queens of the Stone Age
RIPquote:
is ook.quote:
Ja precies jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet 's avonds op de bank met een wijntjemaar op feestjes is het altijd wel een succes.
En uitgerekend díe ging dood.quote:
noobie ook niet hoor, toen was dit liedje er nog niet namelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende dit niet toen ik 10 was.
Ja, schat van een mens was datquote:
Yeps, zeker in zijn hoofd/doen en laten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker een lastige faseHij is ook al echt een kerel voor zijn leeftijd
Lennon is een schatje
ho ho, dat stond in de top 40 toen ik 10 wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
noobie ook niet hoor, toen was dit liedje er nog niet namelijk
day was met Frederique Huijds ook zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, schat van een mens was dat
Die is volgens mij irl ook een heel lief mens geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, schat van een mens was dat
Kinderen zijn sowieso slimmer/wijzer dan je denkt. Alleen uiten ze dat soms anders dan wij dat zouden doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, zeker in zijn hoofd/doen en laten.
Ja, dat is hij ook. En ook erg slim.
Ik bedoel ook RLquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is volgens mij irl ook een heel lief mens geweest.
Ik heb de CD Singlequote:
Ook zo één die veel te vroeg dood is gegaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
day was met Frederique Huijds ook zo.
Ja, zij was ook een lief mens. Dat seizoen van WIDM..quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
day was met Frederique Huijds ook zo.
Je hebt een leuk kerstcadeau gehad zag ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond Bob Marley leuk toen ik 10 was... en nog steeds. <3 <3
ja pcies dat dus...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, zij was ook een lief mens. Dat seizoen van WIDM..
Ik vond het mooi dat Karel toen die toespraak hield op het einde. Kippenvel, ook nu ik er weer aan terug denkquote:
Komend uur ga ik prima doorkomen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
986 Half Of My Heart John Mayer & Taylor Swift
985 You Make Me Feel Like A Natural Woman Aretha Franklin
984 I Wish It Would Rain Down Phil Collins
983 Another Love Tom Odell
982 Stand By Me Ben E. King
981 Nathalie Gilbert Becaud
980 Een Meisje Van 16 Boudewijn de Groot
979 The Road To Mandalay Robbie Williams
978 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr.
977 Crazy On You Heart
976 He'll Have To Go Ry Cooder
975 Wat Zou Je Doen Bløf
Solo zijn ze ook zaaddodendquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Mayer én Taylor Swift.
De meest zaaddodende combinatie mogelijk.
Bij Taylor Swift denk ik tegenwoordig meteen aan geitenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
John Mayer én Taylor Swift.
De meest zaaddodende combinatie mogelijk.
Lennon is heel erg slim met cijfers. Daar loopt hij heel erg in voor. Hij zit in groep 1, maar rekent in groep 2 en daar is hij al verder dan zou moeten. Als je 1x spelletje doet, weet hij het hoe het moet en hoef je niets meer uit te leggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kinderen zijn sowieso slimmer/wijzer dan je denkt. Alleen uiten ze dat soms anders dan wij dat zouden doen
Niet aan een Suzuki?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij Taylor Swift denk ik tegenwoordig meteen aan geiten
Nee, daar heb ik dan weer hele andere associaties mee.quote:
Hoe is hij in talen? Heb je daar al iets in gemerkt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon is heel erg slim met cijfers. Daar loopt hij heel erg in voor. Hij zit in groep 1, maar rekent in groep 2 en daar is hij al verder dan zou moeten. Als je 1x spelletje doet, weet hij het hoe het moet en hoef je niets meer uit te leggen.
Nu persoonlijk naar hem verzondenquote:
jah.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vond het mooi dat Karel toen die toespraak hield op het einde. Kippenvel, ook nu ik er weer aan terug denk
Jazeker. Rootsridersquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt een leuk kerstcadeau gehad zag ik
Hij is nog een keer verzondenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn ik had je selfie wel willen zien
Dat nummer vind ik echt zeer kut.quote:
Stand by mequote:
O ja, All Start 2. Die heb ik in de bios gezien. Weet er niets meer van, maar dat was inderdaad een mooi stukjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah.
ook met allstars 2 van de week
Even een stukje verwijzing naar Kamerling is zo mooi
Hij is ook heel goed in talen. Kan al een tijdje zijn naam zelf schrijven en namen "lezen". Hij vindt het leuk om dingen in het Engels te zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoe is hij in talen? Heb je daar al iets in gemerkt?
Slim kereltjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ook heel goed in talen. Kan al een tijdje zijn naam zelf schrijven en namen "lezen". Hij vindt het leuk om dingen in het Engels te zeggen.
ow als je nog weet van het kratje bier en hoe hij zijn portemonnee pakte was voldoendequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
O ja, All Start 2. Die heb ik in de bios gezien. Weet er niets meer van, maar dat was inderdaad een mooi stukje
Niet echt meer. Wel dat ze gingen zingenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow als je nog weet van het kratje bier en hoe hij zijn portemonnee pakte was voldoende
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dat een leuk liedje van John Douchebag en z'n ex
Dat zeg ik.quote:
jammerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet echt meer. Wel dat ze gingen zingen
Klas overslaan is tricky, ben blij dat ze dat bij mij toen niet hebben laten doorgaan (2e klas overslaan)quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Hij speelt ook vaak met kindjes die in groep 2 zitten (hij zit in combinatie 1/2), dus maar kijken of hij misschien naar groep 3 moet gaan ipv groep 2 volgend schooljaar.
Kijk, goede opvoeding doet goed voor beide kinderenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Hij speelt ook vaak met kindjes die in groep 2 zitten (hij zit in combinatie 1/2), dus maar kijken of hij misschien naar groep 3 moet gaan ipv groep 2 volgend schooljaar.
Twan is trouwens ook niet dom... die gaat volgend jaar naar het VWO. De eerste van de familie.
Ik was juist heel blij dat ik niet naar groep 2 hoefde.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klas overslaan is tricky, ben blij dat ze dat bij mij toen niet hebben laten doorgaan (2e klas overslaan)
Twee pientere kerels dusquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.![]()
Twan is trouwens ook niet dom... die gaat volgend jaar naar het VWO. De eerste van de familie.
Weten we, we gaan het ook heel kritisch bekijken. Alles moet kloppen dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klas overslaan is tricky, ben blij dat ze dat bij mij toen niet hebben laten doorgaan (2e klas overslaan)
Hoi Leoquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:01 schreef FritsFlits het volgende:
Meisje van 16 is een cover van een cover trouwens
Hmm goede opvoeding? Ben ik niet altijd zeker van. Ik ben ook nog wel een beetje gemakkelijk met iPad/tv...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk, goede opvoeding doet goed voor beide kinderen![]()
altijd al gedacht dat het zoiets wasquote:
Hij zit gewoon de hele dag met Wikipedia openquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat het zoiets was
Nu is het duidelijk. Mr Blokhuis himself..
Meisje van 16.quote:
makkelijk zijn is niet slecht. Joh ik werd vroeger ook wel eens voor het gemak achter de pc gedumpt... Maar ook daar heb ik goed engels van geleerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm goede opvoeding? Ben ik niet altijd zeker van. Ik ben ook nog wel een beetje gemakkelijk met iPad/tv...
Frits hing hier al rond toen Leo Blokfluit nog een onbeduidend medewerker was van de Schelluinse bibliotheekquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat het zoiets was
Nu is het duidelijk. Mr Blokhuis himself..
Was er onlangs ook niet een Anne Frankboom in Frankfurt gesloopt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef Ferdo het volgende:
De Anne Frankboom overleefd door de Hitlerboom dus.
Niet elke vuurpijl is Hazes hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme![]()
De hele tijd André Hazes door mijn top2000 heen
Staat me ook iets van bij, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was er onlangs ook niet een Anne Frankboom in Frankfurt gesloopt?
Wel afgemaakt? Wij laten Twan nu expres naar het VWO gaan omdat hij op de basisschool al een hele tijd geen uitdaging heeft gehad. Hij heeft ook een constante lijn op het VWO nav CITO-toetsen...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kon al lezen en schrijven toen ik naar school ging en was altijd de slimste van de klas, heel blij dat ik op het VWO daarmee niet meer opviel (en daarna ging het rap bergafwaarts hoor)
Ik kan er even helemaal niet opkomen hoe dat nummer gaat, ik zit met meisjes van 13 in mijn hoofd nu. Van paul van vliet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meisje van 16.
Une Enfant van Charles Aznavour
A Young Girl van Noel Harrison
Lenneart heeft zijn eigen bewerking gemaakt van het nummer. Boudewijn heet het instrumentaal overgenomen van Noel Harrision. Van Charles is veel trager.
Overigens gaat het meisje in de versie van Charles en Noel dood op het einde. In de versie van Boudewijn de Groot wordt dat niet expliciet gemeld
Ben aan het minderen, waar ben jijquote:
Zit in de kantine van een manege, ze hebben zogenaamd geen radio2quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet elke vuurpijl is Hazes hoor
Nog minder(en)quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben aan het minderen, waar ben jij
Yep, alleen slim is niet voldoende, je moet ook nog eens niet lui zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kon al lezen en schrijven toen ik naar school ging en was altijd de slimste van de klas, heel blij dat ik op het VWO daarmee niet meer opviel (en daarna ging het rap bergafwaarts hoor)
Hehe zal peace leuk vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hebben ze van hun moeder.Gemeenschappelijke factor.
![]()
Zal vanavond wel weer harder gaanquote:
Dat is waar. Het is wrs een combinatie van factoren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijk zijn is niet slecht. Joh ik werd vroeger ook wel eens voor het gemak achter de pc gedumpt... Maar ook daar heb ik goed engels van geleerd.
Net als nu met de pc. daar leer je vaak net zo snel van.
Buiten spelen leer je geen talen van hoor.
Wat dan? America met horse with no name?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit in de kantine van een manege, ze hebben zogenaamd geen radio2
Ik vrees met grote vreesquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal vanavond wel weer harder gaan
Die van Noel heb ik via iTunes gevonden. Charles moet ergens op Youtube staan, kan alleen een slechte live vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er even helemaal niet opkomen hoe dat nummer gaat, ik zit met meisjes van 13 in mijn hoofd nu. Van paul van vliet.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kijk daar is ie, onze grote nederlandse muziekheld
[ afbeelding ]
Hazes en rotzooi uit Volendamquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat dan? America met horse with no name?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |