SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ik wel, maar had me nooit gerealiseerd dat dit the moody blues warenquote:
Wel een goede afwisseling na die rockende ramonesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:31 schreef Fred_B het volgende:
Een wat mindere van de Moody Blues wmb
Lijkt me niet, dat is wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef FritsFlits het volgende:
Is Question al geweest van de Moody Blues?
wat een vraagquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef FritsFlits het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Lekkere plaat. Dynamiek die daar in zit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dat is wel mijn favoriet.
Inderdaad, sowieso erg mooi nummertje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel een goede afwisseling na die rockende ramones
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
wat een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zit aan mijn koffie, muts
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:31 schreef Fred_B het volgende:
Een wat mindere van de Moody Blues wmb
Na de top2000 begin ik weer aan de was en de vaat en dergelijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:29 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik heb het al een dag uitgesteld
Zuiperdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]ik zit aan mijn koffie, muts
Ik moet wel met de kinderen. En donderdag moet ik weer werken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na de top2000 begin ik weer aan de was en de vaat en dergelijken
Oh en Moody Blues
Lijkt me niet, is na Nights in White Satin volgens mij de bekendste. Of Tuesday Afternoon?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zet mijn strijkplank morgen voor de tv en ga strijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na de top2000 begin ik weer aan de was en de vaat en dergelijken
Oh en Moody Blues
Wat wil je weten uit Excel? Ik heb bestand openstaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik Excel start is mijn laptop helemaal zo leeg
Question en Tuesdays Afternoon. Majo heeft al een deel beantwoord. Kan je ook Nights In White Satin opzoekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat wil je weten uit Excel? Ik heb bestand openstaan.
En Boulevard op 909quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef MaJo het volgende:
Nights in White Satin op 68, Tuesday Afternoon op 713
Boulevard De La Madeleine op 909.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef MaJo het volgende:
Heeft ze ook al beantwoord...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Question en Tuesdays Afternoon. Majo heeft al een deel beantwoord. Kan je ook Nights In White Satin opzoeken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef MaJo het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ben jij met allemaal alter ego's ofzo?
René van Rijswijk al geweest?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neemaar valt me erg op, elke keer Alkmaar en Alkmaardermeer is ook langs geweest
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neemaar valt me erg op, elke keer Alkmaar en Alkmaardermeer is ook langs geweest
Iemand hier uit het dorp die ik ken kwam ook voorbij.... na een nummer van Gavin Degraw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Vriendin van mijn zusje die mee was vond de zanger wel een lekker stoere rocker, totdat hij aan de bar zijn cowboylaars uitdeed en er roze sokken met witte stipjes tevoorschijn kwamen......
Ja, gisteren.quote:
Kabouter Spillebeenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Vriendin van mijn zusje die mee was vond de zanger wel een lekker stoere rocker, totdat hij aan de bar zijn cowboylaars uitdeed en er roze sokken met witte stipjes tevoorschijn kwamen......
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.
Zou inderdaad verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Micson het volgende:
Hierop stemmen is net als op de versie van One van Mary J. Blige stemmen in plaats van het origineel.
Ja, wie heeft dát er inderdaad in vredesnaam ingestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Micson het volgende:
Hierop stemmen is net als op de versie van One van Mary J. Blige stemmen in plaats van het origineel.
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving isquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.
He!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving is
Noord Holland komt inderdaad ook niet vaak voor. Heb ik wel gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.
Via Blof zijn ze ook redelijk goed vertegenwoordigd in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving is
Ja hoor, is al voorbij gekomen. Iets van Anouk volgens mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.
Dar verklaart het misschien, niks te doen daar, dan maar T2000 lijstjes doornemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Okay...quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ja hoor, is al voorbij gekomen. Iets van Anouk volgens mij
Waarschijnlijk een groepje smakeloze huismoeders die ook op Glennis Grace stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, wie heeft dát er inderdaad in vredesnaam ingestemd.
Niet veel aan zegt ie... Gewoon compleet kut.quote:
Ik kan dit natuurlijk weer woord voor woord meezingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef FritsFlits het volgende:
Het is dat ik koffie op heb, anders lag ik nu te slapen
Ik vind 3 minuten al lang duren... pfff.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit kan ik de hele dag op repeat hebbenFor the heart
Kon je niet slapen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan dit natuurlijk weer woord voor woord meezingen.
Die vind ik juist heel mooi, maar ja, misschien ook door jeugdsentiment.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:41 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind deze wel ok van George. Beter dan a different corner.
Van Gerwenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
ns kijken of mighty mike al mag beginnen met pijltjes gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |