De originele zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga bij Blurred Lines ook altijd aan de knoppen zitten.
Vooral bij de clip.
met Twan en Lennons muziekkeuze is niets mis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die wel inderdaad. En ook nog een paar oudjes wel. Komt wel goed, ooit, denk ik.
Hahaha hij heeft nog gelijk ook.
Goede instellingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo af en toe moet je gewoon even meegaan in de smaak van de kinderen... scheelt veel frustratie. Ik vind het sws al erg fijn dat hij met muziek bezig is en leuk vindt. De (goede) smaak komt later wel.
Je had het Sander=God vergeten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
Hij heeft geen selfie van mij getoond en mij genoemd op de radio
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo af en toe moet je gewoon even meegaan in de smaak van de kinderen... scheelt veel frustratie. Ik vind het sws al erg fijn dat hij met muziek bezig is en leuk vindt. De (goede) smaak komt later wel.
Damn ik had je selfie wel willen zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
Hij heeft geen selfie van mij getoond en mij genoemd op de radio
Ik vind het nog steeds leuk zo op z'n tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede instellingIk vond op mijn tiende happy hardcore ook fantastisch, dat is later gelukkig goed bijgetrokken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn ik had je selfie wel willen zien
Ik vond dit leuk toen ik 10 wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leuk
Hij zit idd in een lastige leeftijdsfase... niet meer echt kind, ook geen volwassene. Hangt er een beetje tussenin. En een echte puber... ook erg bezig met uiterlijk/kleding.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij zit ook wel in zo'n lastige leeftijdsfase. Gezien jullie muzieksmaak komt het vast wel goedEn Lennon heeft zeker gelijk. Wat doet hij op de iPad, spelletjes?
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk zo op z'n tijd
Meer New Wave!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat dit he jongens, wat een plaat.
En dan vanavond nog The Smiths
Toen ik 10 was vond ik Schnappie leuk dus het kan ergerquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit herken ik bij mezelf wel ja. toen ik 10 was vond ik Blof leuk
Ik kende dit niet toen ik 10 was.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond dit leuk toen ik 10 was
Ook geen Personal Jesusquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Ferdo het volgende:
Sander die zijn ochtendshow maar weer eens spamt?
En géén Jesus Is Just Allright.
Nee inderdaad niet 's avonds op de bank met een wijntjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar zou het niet snel meer opzetten. Maar op z'n tijd word ik er ook blij van, jeugdsentiment
Lekker meid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een plaat dit he jongens, wat een plaat.
En dan vanavond nog The Smiths
Zeker een lastige fasequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit idd in een lastige leeftijdsfase... niet meer echt kind, ook geen volwassene. Hangt er een beetje tussenin. En een echte puber... ook erg bezig met uiterlijk/kleding.
Hij doet spelletjes, maar kijkt ook zelf filmpjes... Af en toe zingt en danst hij mee met de muziek die we horen. <3 Hij vindt muziek wel heel leuk.
Die stonden er gelukkig alleen in 1999 in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb nog een CD van Linda, Roos en Jessica
Hij vindt hardcore nu ook erg leuk. En Lennon beweegt dan ook mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede instellingIk vond op mijn tiende happy hardcore ook fantastisch, dat is later gelukkig goed bijgetrokken
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die stonden er gelukkig alleen in 1999 in.
Spice Girls hierquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:50 schreef FritsFlits het volgende:
quote:
Er staat uberhaupt weinig van DM in.quote:
quote:
Dan had je al goeie smaakquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende dit niet toen ik 10 was.
Mijn favoriete liedje was toen overigens van de Queens of the Stone Age
RIPquote:
is ook.quote:
Ja precies jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet 's avonds op de bank met een wijntjemaar op feestjes is het altijd wel een succes.
En uitgerekend díe ging dood.quote:
noobie ook niet hoor, toen was dit liedje er nog niet namelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende dit niet toen ik 10 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |