SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
yup, heerlijk. Prachtig liedje ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:31 schreef FritsFlits het volgende:
MASH, wat een mooie serie was dat
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh top, ga ik van de week even langs. Zit in Den Haag.
Misschien dat ik vanmiddag nog wel even ga.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan de winterthee ook van harte aanbevelen. Ook een mengseltje vanalles en nog wat waar je het lekker warm van krijgt.
Ook heel mooi gedaan jaquote:
Doen! Wel gedateerd vanwege de oorlog waarin het afspeelt, maar erg goede seriequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:32 schreef Homdeck het volgende:
Heb de serie nooit gezien geloof ik. Wel mooi nummer
Maar dan mis je de top 2000!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanmiddag nog wel even ga.
Ik moet nog zoveel series kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doen! Wel gedateerd vanwege de oorlog waarin het afspeelt, maar erg goede serie
Komt er niet iets van Bruce of zoquote:
Zet Soap er ook gelijk op, met Scrubs en Communityquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel series kijkenIk zet hem op de lijst
Ik zet mijn telefoon wel aan.quote:
Scrubs en Community kijk ik af en toe op CCquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zet Soap er ook gelijk op, met Scrubs en Community
ruim 60 jaar geleden alweer jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doen! Wel gedateerd vanwege de oorlog waarin het afspeelt, maar erg goede serie
Dat zijn 2 series met een chronologische volgordequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Scrubs en Community kijk ik af en toe op CC
Hij kan beter gitaarspelen dan Ringo kan drummen, zoveel is zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:36 schreef Molurus het volgende:
Ook als gitarist nogal onderschat. Je zie hem nooit in lijstjes van 'beste gitaristen', maar daar doet ie minimaal aardig mee.
Bij In The Year 2525 duurt dat nog iets langer iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:36 schreef Dven het volgende:
Ergens bizar om te denken dat hij het nummer 17 jaar voor 1999 geschreven en dat we inmiddels haast alweer 17 jaar verder zijn..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:36 schreef Dven het volgende:
Ergens bizar om te denken dat hij het nummer 17 jaar voor 1999 geschreven en dat we inmiddels haast alweer 17 jaar verder zijn..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan beter gitaarspelen dan Ringo kan drummen, zoveel is zeker.
Dat kan ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan beter gitaarspelen dan Ringo kan drummen, zoveel is zeker.
Die solo in Purple rainquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:36 schreef Molurus het volgende:
Ook als gitarist nogal onderschat. Je zie hem nooit in lijstjes van 'beste gitaristen', maar daar doet ie minimaal aardig mee.
Precies. Zag laatst op youtube hem dat spelen bij een concert in Tokyo ofzo.... echt zo goed!quote:
Lekker met wat vrienden jezelf volzuipen in dat cafe, kan jou dat nou schelen joh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde net dat er een wachttijd is van anderhalf uur voor het cafeDaar ga je toch niet op wachten.
En het is idd nog steeds een dooie boel daar. Gisteren was het wel eventjes wat gezelliger, door de drank waarschijnlijk.
Ben bezig een zak kabels uit te zoeken, dus post niet zoveel
Wat ga je doen met al die snoeren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
Ben bezig een zak kabels uit te zoeken, dus post niet zoveel
Het gaat niet over last friday nightquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef laxus13 het volgende:
Mijn Fillipijns is niet meer zo goed als het geweest is
Ben je nu beetje laat meequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef Uccie het volgende:
Het enige dat ik in het filipijns ken is Fijne kerst...
Het mijne is ook wat roestig, het gaat over zijn kind, maar heel ver kom ik ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef laxus13 het volgende:
Die van mij is nooit wat geweest, maar dat weerhield me niet om er op te stemmenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef laxus13 het volgende:
Nou ja precies, maar zie je mensen daar dat doen? Misschien is het bier wel heel duur daarquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker met wat vrienden jezelf volzuipen in dat cafe, kan jou dat nou schelen joh.
In de loop der jaren verzameld... ik zoek eigenlijk een coax-kabel, zal er vast tussenzitten, maar alles zit door elkaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat ga je doen met al die snoeren?
Ja bedenk me ook dat ik bijna niemand fijne kerst heb gewenst dit jaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je nu beetje laat mee
Of vroeg
het is half 12 damnquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja precies, maar zie je mensen daar dat doen? Misschien is het bier wel heel duur daar
in dat verwaterde festival bier, nee dan drink ik liever nog een goede bak koffie...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou enAls je anderhalf uur hebt staan wachten heb je vast trek in een pilsje gekregen.
* FritsFlits zet het raam openquote:
Sorryquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits zet het raam open
Ik hoor het
Ik vind zelfs Thank U beter dan Ironicquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Homdeck het volgende:
deze is goed te doen vind ik. Beter dan Ironic iig.
fuck, Anak gemist...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nadeel van Anak is dat het niet te verstaan is
Ironic is zo doodgedraaid, die heeft dezelfde fallout-tijd als Tjernobyl.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs Thank U beter dan Ironic
Ja de sfeer van de mensen daar is ver te zoeken .. Echt een genot om naar te kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
Sta je daar achter de bar zo je best te doen....staan die lui je aan te gapen alsof je gek bent
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ironic is zo doodgedraaid, die heeft dezelfde fallout-tijd als Tjernobyl.
Je kunt beter dit publiek hebben, dan van die gasten die binnen een halfuur met barkrukken beginnen te dansen of gooien...quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
Sta je daar achter de bar zo je best te doen....staan die lui je aan te gapen alsof je gek bent
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja de sfeer van de mensen daar is ver te zoeken .. Echt een genot om naar te kijken
Wel leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter dit publiek hebben, dan van die gasten die binnen een halfuur met barkrukken beginnen te dansen of gooien...
Nou met barkrukken dansen lijkt me wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt beter dit publiek hebben, dan van die gasten die binnen een halfuur met barkrukken beginnen te dansen of gooien...
Typisch nederlands publiek. Wordt bij concerten ook vaak over geklaagd... zo lauw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja de sfeer van de mensen daar is ver te zoeken .. Echt een genot om naar te kijken
Eens, maar een beetje middenweg is er toch wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Schatje mag ik je fotoquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou met barkrukken dansen lijkt me wel leuk om te zien
Inderdaad, eerst de bierglazenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eens, maar een beetje middenweg is er toch wel.
En die zitten in plastic bekertjes, dus dat gaat prima!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst de bierglazen
Ga je je hond opeten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:46 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ben even de hond uitlaten en eten laterzz
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:47 schreef Homdeck het volgende:
Net alsof de sfeer beter zou zijn als dat café vol fokkers zou zitten....waarschijnlijk zit 90% dan met de telefoon in de klauwen.
Ja, eerst nog even een laatste rondje lopen en dan in de pan ermeequote:
Anders mogen ze hem wel opdoekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sir Duke toch nog in de top 2000
Haha neequote:
Hoe heet deze dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb heel lang de titel niet geweten en dan was het elke keer: oh, heet dit nummer zo?
quote:
Zeer logische titelquote:
Ja, en wie gaat al die natte zooi dan opruimenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Misschien moeten ze eens Tsunami erin gooien.
Nouja hij staat er als artiest al niet in, schandaligquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Anders mogen ze hem wel opdoeken
En Coen natuurlijk... LEEUWARDEN! WAAR ZIJN DIE HANDJES!!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Misschien moeten ze eens Tsunami erin gooien.
Ucciequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en wie gaat al die natte zooi dan opruimen
Ik kan niet stil blijven zitten hoorquote:
Ik heb mijn handjes nodig bij het typenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
En Coen natuurlijk... LEEUWARDEN! WAAR ZIJN DIE HANDJES!!!!
Als hierna Kronenburg Park werd gedraaid was het zeker logischquote:
* Uccie pakt emmer en dweil grffmmffmfquote:
Ik snap de link nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als hierna Kronenburg Park werd gedraaid was het zeker logisch
Ik wil wel komen helpen hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie pakt emmer en dweil grffmmffmf
Lief van je...maar is al bijna weer weg.quote:
Kleine plasjes, grote plasjes. Stop ze in de plasmachinequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief van je...maar is al bijna weer weg.
Oh, naja, als het niet hoeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief van je...maar is al bijna weer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
eten, straks ook maar eens doen, morgen op werk denk ik weer lekker luxe lunchenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geeft Molurus 2 broodjes filet americain met versgesneden uitje en ei nog een bordje voor Uccie met een broodje kaas en een zachtgekookt eitje in een dop
pfff meteen een topic verder en dan heb ik alleen die broodjes gemaakt en nog even snel de hond uitgelaten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geeft Molurus 2 broodjes filet americain met versgesneden uitje en ei nog een bordje voor Uccie met een broodje kaas en een zachtgekookt eitje in een dop
pfff meteen een topic verder en dan heb ik alleen die broodjes gemaakt en nog even snel de hond uitgelaten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, naja, als het niet hoeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef glittertje39 het volgende:
Laat je nou een klein scheetje?quote:
Laat maar lekker draaienquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kleine plasjes, grote plasjes. Stop ze in de plasmachine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.steeds weer in de, plasmachine
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee, ik slubber een zachtgekookt eitje naarbinnenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Laat je nou een klein scheetje?
tropenvuurquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:51 schreef Molurus het volgende:
[..]![]()
![]()
* Molurus geeft glittertje zoals beloofd een kopje tropenvuur thee
Ik heb me altijd afgevraagd waarom spoor 1 en 2 niet bestaan op Sloterdijk, want het zijn ook geen 'losse' sporen die er tussenlopen zonder perron eraan, zoals op Centraalquote:
Beter dan Laxus. Die eet zijn hond op na het uitlatenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:50 schreef glittertje39 het volgende:
Spoor 1 en 2 is toch de trap omhoog?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd waarom spoor 1 en 2 niet bestaan op Sloterdijk, want het zijn ook geen 'losse' sporen die er tussenlopen zonder perron eraan, zoals op Centraal
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beter dan Laxus. Die eet zijn hond op na het uitlaten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
1036 Gloria Them![]()
1035 Brother Racoon![]()
![]()
1034 An American Trilogy Elvis Presley![]()
1033 Calypso John Denver![]()
1032 Shout! Tears For Fears![]()
1031 Smooth Operator Sade![]()
1030 It's A Long Way There Little River Band![]()
1029 Born On The Bayou Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
1028 Life's What You Make It Talk Talk![]()
1027 Smalltown Boy Bronski Beat![]()
1026 Casser La Voix (Live) Patrick Bruel![]()
1025 Zwart Wit Frank Boeijen
1024 Long As I Can See The Light Creedence Clearwater Revival
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:46 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ben even de hond uitlaten en eten laterzz
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Laat je nou een klein scheetje?
Nee dat zijn 11 en 12quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Spoor 1 en 2 is toch de trap omhoog?
Ja, aan de kant van de bussen. Maar bij 3/4 naar de beneden heb je een stukje rechtdoor nog een trap dacht ik.quote:
Ja mooi hèquote:
Geen idee, ik kijk 6 januari wel. Moet ik weer werkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn spoor 1 en 2 niet van de metro?
Nee dat zijn spoor 11 en 12, die zitten boven de hal zegmaar, dwars op de andere sporen. En die 2 sporen waarvoor je naar buiten moet zijn 9 en 10. Ik kom heel vaak op Sloterdijk en ik heb spoor 1 en 2 nog nooit kunnen vinden, en ook nog nooit op bordjes gezien, of op de vertrekkende treinen lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, aan de kant van de bussen. Maar bij 3/4 naar de beneden heb je een stukje rechtdoor nog een trap dacht ik.
Dat is toch met Joling als leadzanger?quote:
Lijkt me niet? Die hebben vrij weinig met de NS te makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn spoor 1 en 2 niet van de metro?
It's magicquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat zijn spoor 11 en 12, die zitten boven de hal zegmaar, dwars op de andere sporen. En die 2 sporen waarvoor je naar buiten moet zijn 9 en 10. Ik kom heel vaak op Sloterdijk en ik heb spoor 1 en 2 nog nooit kunnen vinden, en ook nog nooit op bordjes gezien, of op de vertrekkende treinen lijst.Ze bestaan niet
Harry Potter spoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat zijn spoor 11 en 12, die zitten boven de hal zegmaar, dwars op de andere sporen. En die 2 sporen waarvoor je naar buiten moet zijn 9 en 10. Ik kom heel vaak op Sloterdijk en ik heb spoor 1 en 2 nog nooit kunnen vinden, en ook nog nooit op bordjes gezien, of op de vertrekkende treinen lijst.Ze bestaan niet
Het is een mysteriequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
It's magicstom zeg. Misschien vervallen met de verbouwing
Gisteren in a gogo geweldig filmpje, straatmuzikant speelt een nummer van Bronski Beat, komt Jimmy er toevallig langs en zingt mee, geniaalquote:
die gaan naar Hogwartsquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
It's magicstom zeg. Misschien vervallen met de verbouwing
quote:
quote:
Ohhhh vertrekt die daar vandaan?quote:
Laat maar lekker draaienquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef Uccie het volgende:
OK..even afwas doen en wasmachine aan...tot zo
Arriva heeft ook weinig met de NS te maken maar halteert ook gewoon op perronsporen op Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Dordrecht, Geldermalsen, moet ik doorgaan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Die hebben vrij weinig met de NS te maken
Je moet ook door de muurquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh vertrekt die daar vandaan?![]()
* essnhills is stiekem teleurgesteld dat ik de sporen niet kan vinden
het is die muur links bij spoor 3quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhh vertrekt die daar vandaan?![]()
* essnhills is stiekem teleurgesteld dat ik de sporen niet kan vinden
Is goed, ik wil nog wat treinreisjes plannequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arriva heeft ook weinig met de NS te maken maar halteert ook gewoon op perronsporen op Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Dordrecht, Geldermalsen, moet ik doorgaan?
Ja oké, maar dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arriva heeft ook weinig met de NS te maken maar halteert ook gewoon op perronsporen op Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Dordrecht, Geldermalsen, moet ik doorgaan?
Arnhem heeft ook arriva meen ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is goed, ik wil nog wat treinreisjes planne
Welke muur?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:59 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben in april op Kings Cross geweest
Oh, nou vooruit, dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij tellen de sporen op Bijlmer, Duivendrecht, Holendrecht... ook door bij de metro. Amstel ook. Ene kant is 1, andere kant 4.. en daar zitten dan 2 metrosporen tussen
http://www.telegraph.co.u(...)y-by-joining-in.htmlquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gisteren in a gogo geweldig filmpje, straatmuzikant speelt een nummer van Bronski Beat, komt Jimmy er toevallig langs en zingt mee, geniaal
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat het nu verdubbe nóg over treinstations?
Iemand zei dit is Annabel. Ze moet nog naar het stationquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alweer ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef Molurus het volgende:
Ben even in de pauze een tonijnsalade in elkaar aan het zetten.
quote:
Meerdere keren meen ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef essnhills het volgende:
Over treinen gesproken, staat Train erin?
quote:
ik doe nooit tomaat in mijn tonijnsaladequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
Alleen tonijnsalade nietDaar zit tomaat in en daar kan ik niet tegen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik doe nooit tomaat in mijn tonijnsalade
Of je maakt hem zelf zonder tomatenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess jij kan geen pizza eten dus?
eigenlijk nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess jij kan geen pizza eten dus?
pizza zonder tomaat is een opgewaardeerde pannenkoek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of je maakt hem zelf zonder tomaten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of je maakt hem zelf zonder tomaten
Daarom dequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pizza zonder tomaat is een opgewaardeerde pannenkoek.
Ik ook niet. Hier gaat er in:quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik doe nooit tomaat in mijn tonijnsalade
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pizza zonder tomaat is een opgewaardeerde pannenkoek.
zoveel andere optiesquote:
Ik heb hetzelfde met paprika...quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
Alleen tonijnsalade nietDaar zit tomaat in en daar kan ik niet tegen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hier gaat er in:
- blikje tonijn
- mayonaise
- gesnipperd sjalotje
- gesnipperde augurk
- witte peper (grof gemalen)
- beetje paprikapoeder
- beetje limoensap
oeh...quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hier gaat er in:
- blikje tonijn
- mayonaise
- gesnipperd sjalotje
- gesnipperde augurk
- witte peper (grof gemalen)
- beetje paprikapoeder
- beetje limoensap
Wij moeten maar niet samen gaan etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met paprika...
Wat doe je dan in de meterkast?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
eigenlijk niet![]()
Doe het soms wel natuurlijkMaar dat meot ik altijd bekopen met een aantal gezellige uurtjes in het kleinste hokje van het huis
![]()
Maar als ik het zelf maak dan smeer ik er paprikapuree of pesto oid op![]()
![]()
![]()
Hebben wel een betere drummer.quote:
Jan of Jaap heet diequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel een betere drummer.
Gebeld worden door mijn oom en tantequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik zit hier spontaan te watertanden![]()
ZalmTonijn
Forel
Makreel
![]()
VIS
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
ZalmTonijn
Forel
Makreel
![]()
VIS
quote:
quote:
Afgelopen week gerookte zalm en gegril zeebaars in Amsterdam gegetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
ZalmTonijn
Forel
Makreel
![]()
VIS
quote:
* essnhills is jaloersquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Afgelopen week gerookte zalm en gegril zeebaars in Amsterdam gegeten
Amsterdamquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Afgelopen week gerookte zalm en gegril zeebaars in Amsterdam gegeten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het antwoord jongens
[..]
Kan je ze gelijk meenemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
Racoon![]()
Dat is lekker binnenvallen
Mooi liedje is dat hè?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
Racoon![]()
Dat is lekker binnenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |