Ja oké, maar dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arriva heeft ook weinig met de NS te maken maar halteert ook gewoon op perronsporen op Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Dordrecht, Geldermalsen, moet ik doorgaan?
Arnhem heeft ook arriva meen ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is goed, ik wil nog wat treinreisjes planne
Welke muur?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:59 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben in april op Kings Cross geweest
Oh, nou vooruit, dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij tellen de sporen op Bijlmer, Duivendrecht, Holendrecht... ook door bij de metro. Amstel ook. Ene kant is 1, andere kant 4.. en daar zitten dan 2 metrosporen tussen
http://www.telegraph.co.u(...)y-by-joining-in.htmlquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gisteren in a gogo geweldig filmpje, straatmuzikant speelt een nummer van Bronski Beat, komt Jimmy er toevallig langs en zingt mee, geniaal
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat het nu verdubbe nóg over treinstations?
Iemand zei dit is Annabel. Ze moet nog naar het stationquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alweer ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef Molurus het volgende:
Ben even in de pauze een tonijnsalade in elkaar aan het zetten.
quote:
Meerdere keren meen ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef essnhills het volgende:
Over treinen gesproken, staat Train erin?
quote:
ik doe nooit tomaat in mijn tonijnsaladequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
Alleen tonijnsalade nietDaar zit tomaat in en daar kan ik niet tegen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik doe nooit tomaat in mijn tonijnsalade
Of je maakt hem zelf zonder tomatenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess jij kan geen pizza eten dus?
eigenlijk nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess jij kan geen pizza eten dus?
pizza zonder tomaat is een opgewaardeerde pannenkoek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of je maakt hem zelf zonder tomaten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of je maakt hem zelf zonder tomaten
Daarom dequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pizza zonder tomaat is een opgewaardeerde pannenkoek.
Ik ook niet. Hier gaat er in:quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik doe nooit tomaat in mijn tonijnsalade
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pizza zonder tomaat is een opgewaardeerde pannenkoek.
zoveel andere optiesquote:
Ik heb hetzelfde met paprika...quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
Alleen tonijnsalade nietDaar zit tomaat in en daar kan ik niet tegen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hier gaat er in:
- blikje tonijn
- mayonaise
- gesnipperd sjalotje
- gesnipperde augurk
- witte peper (grof gemalen)
- beetje paprikapoeder
- beetje limoensap
oeh...quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hier gaat er in:
- blikje tonijn
- mayonaise
- gesnipperd sjalotje
- gesnipperde augurk
- witte peper (grof gemalen)
- beetje paprikapoeder
- beetje limoensap
Wij moeten maar niet samen gaan etenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met paprika...
Wat doe je dan in de meterkast?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
eigenlijk niet![]()
Doe het soms wel natuurlijkMaar dat meot ik altijd bekopen met een aantal gezellige uurtjes in het kleinste hokje van het huis
![]()
Maar als ik het zelf maak dan smeer ik er paprikapuree of pesto oid op![]()
![]()
![]()
Hebben wel een betere drummer.quote:
Jan of Jaap heet diequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel een betere drummer.
Gebeld worden door mijn oom en tantequote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik zit hier spontaan te watertanden![]()
ZalmTonijn
Forel
Makreel
![]()
VIS
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
ZalmTonijn
Forel
Makreel
![]()
VIS
quote:
quote:
Afgelopen week gerookte zalm en gegril zeebaars in Amsterdam gegetenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:07 schreef essnhills het volgende:
ZalmTonijn
Forel
Makreel
![]()
VIS
quote:
* essnhills is jaloersquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Afgelopen week gerookte zalm en gegril zeebaars in Amsterdam gegeten
Amsterdamquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Afgelopen week gerookte zalm en gegril zeebaars in Amsterdam gegeten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het antwoord jongens
[..]
Kan je ze gelijk meenemenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
Racoon![]()
Dat is lekker binnenvallen
Mooi liedje is dat hè?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
Racoon![]()
Dat is lekker binnenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |