Ja oké, maar dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arriva heeft ook weinig met de NS te maken maar halteert ook gewoon op perronsporen op Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Dordrecht, Geldermalsen, moet ik doorgaan?
Arnhem heeft ook arriva meen ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is goed, ik wil nog wat treinreisjes planne
Welke muur?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:59 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ben in april op Kings Cross geweest
Oh, nou vooruit, dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij tellen de sporen op Bijlmer, Duivendrecht, Holendrecht... ook door bij de metro. Amstel ook. Ene kant is 1, andere kant 4.. en daar zitten dan 2 metrosporen tussen
http://www.telegraph.co.u(...)y-by-joining-in.htmlquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gisteren in a gogo geweldig filmpje, straatmuzikant speelt een nummer van Bronski Beat, komt Jimmy er toevallig langs en zingt mee, geniaal
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat het nu verdubbe nóg over treinstations?
Iemand zei dit is Annabel. Ze moet nog naar het stationquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alweer ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef Molurus het volgende:
Ben even in de pauze een tonijnsalade in elkaar aan het zetten.
quote:
Meerdere keren meen ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef essnhills het volgende:
Over treinen gesproken, staat Train erin?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |