Nee, ik laat het niet zittenquote:
Dit dus eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:10 schreef zomertje het volgende:
Ik heb ervaren dat over dingen praten met mensen toch vaak helpt. Als je uitlegt hoe dingen zijn overgekomen bijvoorbeeld. Dan blijkt het vaak heel anders bedoeld. En het lucht op om erover te praten.
Je legt t wel mooi duidelijk uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit dus eigenlijk![]()
Ik spuit 11-de weer eens hihi
Ik doe het al niet eens met mijn vriend, laat staan met 'vriendinnen'quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:20 schreef kuolema het volgende:
Nou het kan ook heel ontladend zijn. En anders is het lekkere spanning
Wat voor DM's??quote:
Dus wat er speelt is problemen met werk en eenzaamheid? Woonde je voor je verhuizing nog bij je ouders?quote:
Klinkt alsof je verder gewoon goed bezig bent. Een (kleine) terugval kan altijd gebeuren, maar als je de 1e symptomen herkent en weet hoe ermee te dealen, dan zie ik in jouw geval niet zo veel reden tot ongerustheid?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:44 schreef duracellkonijntje het volgende:
Pff, het is toch knap lastig om te herstellen van overspannenheid/burnout en gerelateerde angstklachten.
De laatste weken ging het lekker. Ik merk dat door mezelf moed in te praten en realistisch naar mijn situatie te kijken, ik het angstige gevoel geheel kwijt kan raken en me echt super top kan voelen! De laatste dagen ging het echter minder, ik was wat gespannen na een reeks studiewerk en meteen ging de twijfelmachine in mijn hoofd weer draaien. Kan ik straks wel stagelopen? Druk ik mezelf in een terugval door die stap te nemen? Vannacht het grootste deel klaarwakker gelegen van het piekeren. Meh.
Inmiddels heb ik mezelf wat gekalmeerd. Ik weet ook dat ik de bronnen van mijn overspannenheid heb herkend en aangepakt, rust heb genomen en stapsgewijs mijn studie weer heb opgepakt. Als ik kijk naar wat ik nu doe, qua studie en werk, dat had ik in de zomervakantie niet durven dromen. Toch is er altijd de angst dat ik nog iets fout doe, dat ik een te grote stap neem, wat nu het geval is met mijn stage. Gek genoeg merk ik ook dat ik veel meer kan wanneer ik niet al mij energie kwijt ben aan piekeren. Ik probeer sterk en positief te zijn en mezelf veel te herinneren aan het feit dat ik gewoon goed bezig ben.
Denk dat je met je pa wel over je werk kan hebben. Al is het enkel zodat je het er met iemand over kan praten. En wie weet kunnen jullie samen eens kijken naar mogelijkheden of nieuwe inzichten ofzo.quote:
10 Januari ff meeten? Kan evt. een dagje eerder misschien? Of dagje later? Of had je weer een namiddag in gedachten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Wacht het maar geduldig af, jij.
De 10e ben ik overigens in de buurt, ff meeten? Ik heb nog een cursus van je tegoed.![]()
Dat laatste.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
10 Januari ff meeten? Kan evt. een dagje eerder misschien? Of dagje later? Of had je weer een namiddag in gedachten?
Heftig verhaal CL, en ook heel herkenbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader ligt er ook wakker van dat ik geen werk heb, dus ik durf het er niet over te hebben. Hij vraagt of ik nog opdrachten heb, ziet aan de briefjes bij m'n pc van niet (ik had eerst altijd het hele bureau vol post-its hangen, nu is het leeg), dus ik durf niet toe te geven dat ik gek word. Ik heb al een paar zondagen bij m'n ouders doorgebracht, die mensen willen ook hun rust en eens samen dingen doen, alle kinderen zijn ein-de-lijk het huis uit. M'n moeder doet m'n was de afgelopen paar weken omdat m'n wasmanden uitpuilen. Ze is begin 2013 opgenomen geweest vanwege hartklachten, ze moet het rustig aandoen. Ik wil haar ook niet te veel belasten. Maar nu vreet ik mezelf gewoon op. Ze kunnen ze niet meer helpen dan nu.
Ik zit alleen heel zielig te doen, ik loop m'n huis al op te ruimen met het idee dat ik het zo weer in de verkoop moet zetten. Dat ik m'n huisdieren weg moet doen. Bij m'n vorige huis ben ik ook na nog geen jaar weggegaan omdat k me er niet veilig meer voelde na meerdere inbraken en nu zit ik hier ook al niet lekker meer. Dat huis hangt als een molensteen om m'n nek. En de auto ook, het is m'n enige beetje vrijheid maar goed, ik kom toch amper de deur meer uit denk ik dan, kan hem net zo goed wegdoen, scheelt een hoop geld. Televisie eruit. Ik durf ook geen boodschappen meer te doen.
Ik raak ook helemaal van slag van berichtjes op FB van collega's, van nieuws over de economie. Ik analyseer alles. Het gaat gewoon even niet lekker.
Ik heb hiervoor thuis/onderhuur en antikraak gewoond, paar maanden hier, paar maanden daar. Had gehoopt eindelijk ergens te kunnen blijven, een eigen plekje, maar dat is me blijkbaar niet gegund. Ik had eerst nooit problemen met eenzaamheid, vond ik juist heerlijk. Ik kon er juist niet tegen als ik elke avond al iets had afgesproken, dan had ik echt behoefte aan een weekendje niks. Nu is het andersom.
En ik kreeg een DM die ik aanzag voor een foute versierpoging, sorry.
Ah...ik heb ook geen zin in mijn afspraak maandag....intake bij de fysio van GGZ....niet echt heel veel zin om daar in mijn ondergoed voor die man/jongen te gaan staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef Elvi het volgende:
Ik ga denk ik mn afspraak voor maandag afzeggen
Ik heb echt geen zin om om half 8 's avonds nog daarheen te gaan. En ik weet bovendien niet zo goed wat ik nu met haar moet bespreken
Gefeliciteerd, op naar een beter jaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Ah...ik heb ook geen zin in mijn afspraak maandag....intake bij de fysio van GGZ....niet echt heel veel zin om daar in mijn ondergoed voor die man/jongen te gaan staan![]()
--- --- --- --- --- --- --- ---
Vandaag een (rot) levensjaar voorbij![]()
Natuurlijk was mijn moeder om 00.00 uur de eerste die mij feliciteerde. En 1 van de vriendinnen die al een jaar niks van zich heeft laten horen, heeft zowaar op facebook een felicitatie geplaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |