Kunnen we er iets tegen doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Metsjfiksing. De lijst is soms zo raar als het maar kan.
OPquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kun je trouwens de lijst per uur vinden?
Daar vind ik weinig aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensEnige uitzondering van de laatste jaren vind ik Gotye, dat nummer was al een klassieker toen het uitkwam.
Ik ben geen bosje, misschien is dat tquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Vrouwen glijden toch bij bosjes van de stoel als ze neil horen
Iquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
eder uur hier vlak van te vorenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik doe dat vooral bij Barry White.
Haha, dat gevoel had ik ook jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat café is net de rouwkamer voor je koffie en cake, stelletje dooien
Bij een goed nummer glijdt de 3 zits in mij, daar is Neil echt niet toe in staat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Vrouwen glijden toch bij bosjes van de stoel als ze neil horen
Naja, lezen is een groot woordquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stel je voor dat je wat mist...
Metsjfiksing? Wat is dezequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Metsjfiksing. De lijst is soms zo raar als het maar kan.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij een goed nummer glijdt de 3 zits in mij, daar is Neil echt niet toe in staat.
Dan ben je een van de weinigen denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Daar vind ik weinig aan
niet lelijk, niet storend, maar ook niet boeiend
Ze klappen mee!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben ze in het cafe gratis drank uitgedeeld. Opeens is iedereen heel vlot.
Het radio 2 publiek vind arcade fire net zulke grote rotzooi als avicii hoor, het is tenslotte een soort van elitaire versie van skyradio, als je de normale Airplay vergelijkt...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit geval wel maar ook dingen als Avici terwijl Arcade Fire veel meer bij het radio 2 publiek past. Snap het echt niet
Niet in 'mijn tijd'quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar Jane nog steeds niet gespot dus?
Bertje staat ze op te zwepen en heeft vast de volumeknop verder opengezetquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben ze in het cafe gratis drank uitgedeeld. Opeens is iedereen heel vlot.
Dat denk ik ook, want het was 'een redelijk hitje'quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinigen denk ik
Cecilia
Sterktequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef Homdeck het volgende:
ik ga me even klaar maken voor een verjaardag, weinig zin in maar goed
drankcontrole neerzetten bij de uitgang van het mediapark!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Bertje zijn fanclub is erquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bertje staat ze op te zwepen en heeft vast de volumeknop verder opengezet
Even een snel slaapje gedaanquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef Homdeck het volgende:
ik ga me even klaar maken voor een verjaardag, weinig zin in maar goed
Goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hey, Diaan! Hoe is het met jullie?
Ik krijg zelfs jeuk van Gotyequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want het was 'een redelijk hitje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |