Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef djenneke het volgende:
Is het hier weer zo gezellig, zoals ieder jaar?
's ochtends vind ik Q music leuker dan eind van de middagquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
PreciesEn dan laat ik hem soms nog even aanstaan.
Volgens mij lezen ze meequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat café is net de rouwkamer voor je koffie en cake, stelletje dooien
Ik proef een bepaalde ondertoon in je post waaruit ik voorzichtig afleid dat je dit nummer niet zo heel erg leuk vindt. Kan dat kloppen?quote:
Hihi, heb ik dat aan jou te danken? Of was het mijn afwezigheid, lolquote:
In dit geval wel maar ook dingen als Avici terwijl Arcade Fire veel meer bij het radio 2 publiek past. Snap het echt nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien omdat dit Nederlands is?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lezen ze meeOpeens gingen er een paar uit hun dakje.
Doe maar een hele oliedrumquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening reikt teiltje aan
Nee, met jouw aanwezigheid kan het alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hihi, heb ik dat aan jou te danken? Of was het mijn afwezigheid, lol
quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef Grutsk het volgende:
Met alle respect naar al die nummers uit 2013, maar hier is toch de hitparade voor...
Ik vond de top 2000 juist zo leuk om al die heerlijke klassiekers te horen.
Skyradiostemmers verkloten de boel aardigquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit geval wel maar ook dingen als Avici terwijl Arcade Fire veel meer bij het radio 2 publiek past. Snap het echt niet
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik proef een bepaalde ondertoon in je post waaruit ik voorzichtig afleid dat je dit nummer niet zo heel erg leuk vindt. Kan dat kloppen?
Wahaha, dat is nog maar te bezienquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, met jouw aanwezigheid kan het alleen maar beter worden.
Doe je best maarquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wahaha, dat is nog maar te bezien![]()
![]()
Tof dat je dat zegt. Als ik één nummer zou betitelen als klassieker in wording, zou dat inderdaad het nummer van Gotye zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensEnige uitzondering van de laatste jaren vind ik Gotye, dat nummer was al een klassieker toen het uitkwam.
Ik heb er ook verdomd weinig meequote:
Ze gooien de hele stemlijst afgezien van de top 20 in een randomizer, afgezien van de nummers die ze niet bij radio 2 vinden passen, of nummer waar ''teveel' op gestemd is'...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien omdat dit Nederlands is?
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Tof dat je dat zegt. Als ik één nummer zou betitelen als klassieker in wording, zou dat inderdaad het nummer van Gotye zijn.
Dat nummer heeft ook een half miljard views op Youtube, eigentijdse klassiekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Tof dat je dat zegt. Als ik één nummer zou betitelen als klassieker in wording, zou dat inderdaad het nummer van Gotye zijn.
Tuurlijk wel, maar ik schuif altijd wat later aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Meer vraag ik niet
Alles goed?
Vroeg me gisteren nog af of we je dit jaar nog gingen zien hier
Metsjfiksing. De lijst is soms zo raar als het maar kan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit geval wel maar ook dingen als Avici terwijl Arcade Fire veel meer bij het radio 2 publiek past. Snap het echt niet
stel je voor dat je wat mist...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
hèhè, ik ben ook weer een beetje bij met lezen
Maar Jane nog steeds niet gespot dus?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Meer vraag ik niet
Alles goed?
Vroeg me gisteren nog af of we je dit jaar nog gingen zien hier
Tof nummer is dat inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]Dat vind ik echt een geweldig nummer.
Ik welquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Vrouwen glijden toch bij bosjes van de stoel als ze neil horen
Nah ik doe dat vooral bij Barry White.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Vrouwen glijden toch bij bosjes van de stoel als ze neil horen
Ik vind alles best, zolang -ie zelf de troep maar opruimt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |