Tuurlijk wel, maar ik schuif altijd wat later aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Meer vraag ik niet
Alles goed?
Vroeg me gisteren nog af of we je dit jaar nog gingen zien hier
Metsjfiksing. De lijst is soms zo raar als het maar kan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit geval wel maar ook dingen als Avici terwijl Arcade Fire veel meer bij het radio 2 publiek past. Snap het echt niet
stel je voor dat je wat mist...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
hèhè, ik ben ook weer een beetje bij met lezen
Maar Jane nog steeds niet gespot dus?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Meer vraag ik niet
Alles goed?
Vroeg me gisteren nog af of we je dit jaar nog gingen zien hier
Tof nummer is dat inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]Dat vind ik echt een geweldig nummer.
Ik welquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Vrouwen glijden toch bij bosjes van de stoel als ze neil horen
Nah ik doe dat vooral bij Barry White.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind alles best, zolang -ie zelf de troep maar opruimt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we er iets tegen doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Metsjfiksing. De lijst is soms zo raar als het maar kan.
OPquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
Waar kun je trouwens de lijst per uur vinden?
Daar vind ik weinig aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensEnige uitzondering van de laatste jaren vind ik Gotye, dat nummer was al een klassieker toen het uitkwam.
Ik ben geen bosje, misschien is dat tquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Iquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
eder uur hier vlak van te vorenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik doe dat vooral bij Barry White.
Haha, dat gevoel had ik ook jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat café is net de rouwkamer voor je koffie en cake, stelletje dooien
Bij een goed nummer glijdt de 3 zits in mij, daar is Neil echt niet toe in staat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Homdeck het volgende:
Naja, lezen is een groot woordquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
stel je voor dat je wat mist...
Metsjfiksing? Wat is dezequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Metsjfiksing. De lijst is soms zo raar als het maar kan.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij een goed nummer glijdt de 3 zits in mij, daar is Neil echt niet toe in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |