SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Wat is dat voor Amish?quote:
Amish paradisequote:
Met alle posities ben ik het sowieso niet eens, dus ik houd het bij het beoordelen van het liedjequote:
Daarom pak drinken meegenomen uit de kamerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb best wel dorst, maar ik ben te lui om op te staan en drinken te pakken
wat een wijsheid... *proost*quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Met alle posities ben ik het sowieso niet eens, dus ik houd het bij het beoordelen van het liedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Als die man z'n rare baard zou afscheren en z'n haar zou millimeteren, zou -ie er tien keer beter uitzien.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ok...etenstijd is zojuist met een uur of 2 opgeschovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik klikte
Normaal heb ik een flesje water naast me, maar die ligt nu boven en ik zit benedenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom pak drinken meegenomen uit de kamer
En zijn ogen zou laten liften..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als die man z'n rare baard zou afscheren en z'n haar zou millimeteren, zou -ie er tien keer beter uitzien.
Kortom een compleet ander hoofdquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zijn ogen zou laten liften..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopen dat links en rechts hetzelfde is en de een in tegenfasequote:
Eh, wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hopen dat links en rechts hetzelfde is en de een in tegenfase
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Aznavour staat er voor mijn gevoel net zo vaak als The Beatles in..
Ben ook geen Ruth Jacott fan....quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
Sterkte met volgend uur. Bruno Mars
1291 -- The Mamas & The Papas - Monday Monday
1290 -- The Police - Don't Stand To Close To Me
1289 -- B 52'S - Love Shack
1288 -- The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
1287 -- Kiss - Sure Know Something
1286 -- Ellen Foley - We Belong To The Night
1285 -- Ruth Jacott - Leun Op Mij
1284 -- ABBA - One Of Us
1283 -- Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
1282 -- Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich
1281 -- Cat Stevens - Lady d'Arbanville
1280 -- The Trammps - Shout
Je weet dus niets van audiosignalen, okequote:
In werkelijkheid maar vijf keer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Aznavour staat er voor mijn gevoel net zo vaak als The Beatles in..
Knights In Satan's Servicequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
Sterkte met volgend uur. Bruno Mars
1291 -- The Mamas & The Papas - Monday Monday
1290 -- The Police - Don't Stand To Close To Me
1289 -- B 52'S - Love Shack
1288 -- The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
1287 -- Kiss - Sure Know Something
1286 -- Ellen Foley - We Belong To The Night
1285 -- Ruth Jacott - Leun Op Mij
1284 -- ABBA - One Of Us
1283 -- Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
1282 -- Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich
1281 -- Cat Stevens - Lady d'Arbanville
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Twan blijft dit weekend toch hier en gaat niet naar zijn vader. Zegt Lennon... fijn, ik mis jou als je weggaat.![]()
Of wiskunde/natuurkundequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dus niets van audiosignalen, oke
Je houdt dan geen geluid over
Ruth Jakutt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Cuth Jarott komt ook weer langs
Die andere zijn van Jacques Brel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In werkelijkheid maar vijf keer.
Twan blijft dit weekend toch hier en gaat niet naar zijn vader. Zegt Lennon... fijn, ik mis jou als je weggaat.![]()
Ik heb alleen een gitaartje nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dus niets van audiosignalen, oke
Je houdt dan geen geluid over
Beter dan afgelopen uurquote:
Ik denk altijd dat ik Austin Powers hoorquote:
Er zijn ergere versies van Aquariusquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef Lonaa het volgende:
1291 -- The Mamas & The Papas - Monday Monday![]()
1290 -- The Police - Don't Stand To Close To Me![]()
1289 -- B 52'S - Love Shack![]()
![]()
![]()
![]()
1288 -- The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In![]()
1287 -- Kiss - Sure Know Something![]()
![]()
![]()
![]()
1286 -- Ellen Foley - We Belong To The Night![]()
1285 -- Ruth Jacott - Leun Op Mij![]()
1284 -- ABBA - One Of Us![]()
1283 -- Bruno Mars - Locked Out Of Heaven![]()
1282 -- Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich![]()
1281 -- Cat Stevens - Lady d'Arbanville![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is veel beter dan het afgelopen uur...
Party Animalsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn ergere versies van Aquarius
Welke?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
De vuilnisbak?quote:
Ik ook niet, maar "Vrede" had er van mij wel in gemogen. Ze staat er alleen met "Leun Op Mij" in. En - afhankelijk of je die meetelt - "Blijf Bij Mij" samen met Paul de Leeuw.quote:
quote:
Zie de post boven jequote:
Ja dan inderdaad Vrede boven deze...was Leun op mij niet uit een PTT Post reclame?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar "Vrede" had er van mij wel in gemogen. Ze staat er alleen met "Leun Op Mij" in. En - afhankelijk of je die meetelt - "Blijf Bij Mij" samen met Paul de Leeuw.
Mooie plaat van Bruce Hornsby nu.
Waar je de vraag steldequote:
Jawel, die van Volumia...quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag in de auto Glennis Grace met Afscheid. Erger kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
Het is vakantie, ik weet hetquote:
als jantje Smit erin staat, dan zeker party animalsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een hoogtepunt in de muziekgeschiedenis.
Ik zeg Butterfly Kisses.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag in de auto Glennis Grace met Afscheid. Erger kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was een midweek weg met familie en mijn familie zegt nu ook steeds de tune
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was een midweek weg met familie en mijn familie zegt nu ook steeds de tune
Heldquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik heb je traditie in stand gehouden
NEEEEEE NEEEE NEEEEEEEEquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee man, die van Volumia is tenminste nog gezongen, die van haar is geschreeuwdquote:
Hij is kort voor de Top 2000 dan ook veel in beeld geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Charles Aznavour beleeft trouwens een goed jaar in de Top 2000. Twee eerdere noteringen keren terug in de lijst, de overige drie zijn gestegen. Zijn beste jaar blijft trouwens wel 2007. Toen stonden dezelfde vijf nummers als nu in de lijst, maar drie stuks op hun piekpositie.
M'n vriendin wordt er ook al gek vanquote:
Deze, bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet er ook altijd altijd denken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef FritsFlits het volgende:
Greendale is the way it goes
[ afbeelding ]
Ik hoor het einde van Afscheid door Glennis nooit, mijn vogels gaan krijsen van haar gekrijsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee man, die van Volumia is tenminste nog gezongen, die van haar is geschreeuwd
Glennis Grace is echt de meest verschrikkelijke NLse artiest. Op Gordon na misschien.quote:
Bedankt...echt heel bedanktquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoor het einde van Afscheid door Glennis nooit, mijn vogels gaan krijsen van haar gekrijs
Als ik met het mes op de keel moest kiezen zou ik een cd van gordon opzettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Glennis Grace is echt de meest verschrikkelijke NLse artiest. Op Gordon na misschien.
Dat hoofd op het einde: "waar ben ik mee bezig?"quote:
De helft danquote:
Ik zie er meer iets in van: Bedankt God om mij onderdeel te laten zijn van The Beatlesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat hoofd op het einde: "waar ben ik mee bezig?"
Matige drummer, die wel goed is in woordspelletjes:quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matige drummer, die wel goed is in woordspelletjes:
Lingo Starr
HIj zit nu in het bejaardehuis toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matige drummer, die wel goed is in woordspelletjes:
Lingo Starr
Voor het geval je hem weer weg wilt halenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
De drummergrap wordt een beetje uitgemolken...
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robbie zingt wel het best op dit nummer.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn nummer.. jammer van de drums..
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
HIj zit nu in het bejaardehuis toch?
Bingo Starr
Hey Herman Brusselmans in het café?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:57 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Na PSY werd alles minder.
Jezusquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is nog maar één deel, ander deel staat er rechts van.
Hij is ook ondeugend.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
Diaan, die jongste heeft echt een ondeugend koppie
Jij hoeft ten minste niet 3x opnieuw op te startenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
M'n laptop trekt al die plaatjes niet
Heeft je vriendin geen pc?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laptop vergeten en ben tot maandagochtend bij m'n vriendin. FOK!ken met iPad is lastiger
Nee dat nog net niet neequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hoeft ten minste niet 3x opnieuw op te starten
Het gaat snel hequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laptop vergeten en ben tot maandagochtend bij m'n vriendin. FOK!ken met iPad is lastiger
Maar nu hapert er helemaal niets meerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hoeft ten minste niet 3x opnieuw op te starten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nu hapert er helemaal niets meer
Budget?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoon een neiuwe laptop nodig. Beide zijn aan vervanging toe eigenlijk
Ik heb drie nichtjes van 10, 8 en 6. Kan me wel enigszins voorstellen hoe het isquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ook ondeugend.Hij is heel guitig...
450 euro!quote:
Niet meer meegezongen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nu hapert er helemaal niets meer
Oude trage laptop die je impotent maakt als je em te lang op je schoot hebt. Dan is mijn iPad Mini Retina snellerquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft je vriendin geen pc?
Valt zeker wat te vinden. Wat doe je op je laptop?quote:
Jawel..ben nu even mijn kooktijd aan het inplannen...denk na Mattias.quote:
Ach het gaat uiteindelijk toch om de muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oude trage laptop die je impotent maakt als je em te lang op je schoot hebt. Dan is mijn iPad Mini Retina sneller
Internetten, filmpjes kijken, microsoft officequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Valt zeker wat te vinden. Wat doe je op je laptop?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ongeveer 800 in totaal.En dan nog een kast vol met lp's.
quote:
Heb je niet de meeste bijzondere voor nodig. Pas op voor Medion alleen. Acer ben ik ook geen fan vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Internetten, filmpjes kijken, microsoft office
Ik heb er weinig verstand vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je niet de meeste bijzondere voor nodig. Pas op voor Medion alleen. Acer ben ik ook geen fan van
True. Ze heeft bij haar thuis alleen haar achter speakers aangesloten omdat ze de front en sub te groot vindtquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach het gaat uiteindelijk toch om de muziek
En toen kwamen ze hiermee?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van![]()
De vorige keren heb ik m'n broer en vriend wat dingen laten uitzoeken
Koop je nooit per ongeluk dubbel?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]Er worden hier nog steeds cd's gekocht.
Ik mis OMO en DRU ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waar blijft de reclame 'Achter elke deur een sanibroyeur'?
De top 2000 is niet meer wat het was
I don't like mondaysquote:
Naja, voor een mini laptop (10,1 inch scherm) die nog geen 200 euro kostte die inmiddels 2,5 jaar oud is (ruim) en bijna dagelijks vrij onvoorzichtig in m'n tas wordt geslingerd doet hij het boven verwachting goed nogquote:
[/quote]quote:
Hahaha oke. Als je hem veel meeneemt is kijken naar een sterke laptop wel fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, voor een mini laptop (10,1 inch scherm) die nog geen 200 euro kostte die inmiddels 2,5 jaar oud is (ruim) en bijna dagelijks vrij onvoorzichtig in m'n tas wordt geslingerd doet hij het boven verwachting goed nog
Wind staat er niet in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
1268 Memories - Earth & Fire 1972
Was Wind er hier uit gestapt ofzo?
Volgend jaar bij jou thuis dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
True. Ze heeft bij haar thuis alleen haar achter speakers aangesloten omdat ze de front en sub te groot vindtVoor mij heeft ze alles aangesloten maar t geluid is nog steeds kut in vergelijking met thuis
Dat is het bandje met Jerney Kaagmanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
Earth & Fire is een andere NL bandquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
En hij moet lekker licht zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hahaha oke. Als je hem veel meeneemt is kijken naar een sterke laptop wel fijn.
Idd! Ma en di ook bij mij thuisquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgend jaar bij jou thuis dus
Not sure if serious...quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
Nee, het is een compleet andere groepquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
Het was windstil.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef NaturalScience het volgende:
"Wie ben jij? Keek jij naar mijn dochter? Jij keek naar mijn dochter he? Hoe durf je dat!!!"quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke tafelPapa kijkt wel achterdochtig om zich heen
Die dochters zou ik gevenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Bingoën ze daar? Lijkt net een bejaardenhuisquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, September is een bazennummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind ze zonder wind ook leuker
Die is al geweest vandaagquote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind ze zonder wind ook leuker
Morgen pas. Vanavond mijn vierde kerstdiner op rij.... en dan ben ik er ook echt wel helemaal klaar mee.quote:
quote:
Inderdaadquote:
Dit uur is priemquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
Er komen trouwens een paar draken van uren aan.![]()
Hooguit 1-2 goede nummers per uur, vooral veel bagger.
Pas in de loop van de avond stijgt het niveau weer een beetje.
Hier is Tweede kerstdag in knallende ruzie geeindigd, dus d'r heerst hier nu een pijnlijke stilte in huisquote:
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even bij schoonouders eten. Tot later
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier is Tweede kerstdag in knallende ruzie geeindigd, dus d'r heerst hier nu een pijnlijke stilte in huis
+1. Hoewel de stilte wel weer een beetje weg is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier is Tweede kerstdag in knallende ruzie geeindigd, dus d'r heerst hier nu een pijnlijke stilte in huis
Het volgende uur begint met Aerosmith en Dire Straits direct achter elkaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
Er komen trouwens een paar draken van uren aan.![]()
Hooguit 1-2 goede nummers per uur, vooral veel bagger.
Pas in de loop van de avond stijgt het niveau weer een beetje.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
Joe Sumner, de zoon van Sting, heeft een band die Fiction Plane heet. Die naam is een anagram van Infant Police.
Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef essnhills het volgende:
Staat lemon tree er ook in eigenlijk?![]()
![]()
Moet welquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef essnhills het volgende:
![]()
Yup, op #749.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef essnhills het volgende:
![]()
Oeps....quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Derde kerstdag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even bij schoonouders eten. Tot later
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja.
749 ▲40 Fools Garden Lemon Tree 1996
Every Little Thing She Does is Magic voor mij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Walking on the Moon is mijn favoriet denk ik
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toevallig geen koppeltje?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
+1. Hoewel de stilte wel weer een beetje weg is.
Het begin is inderdaad nog wel te pruimen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het volgende uur begint met Aerosmith en Dire Straits direct achter elkaar.
Verder in dat uur ook nog Prince en de Crash Test Dummies. Dus zo slecht is het niet.
Er zit wel een heleboel waardeloze meuk tussen idd.
Ohhh...quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je het ermee eens?quote:
Is ze gevlucht na gisteren of was ruzie met iemand anders? Zal het laatste wel zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin zit in Andorra
Ja, d'r is gewoon niemand die wat tegen elkaar zegt.quote:
De laatstequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is ze gevlucht naar gisteren of was ruzie met iemand anders? Zal het laatste wel zijn
Ze hebben overigens zoveel beterquote:
Ik ookquote:
Ik dacht al: ik hoor iets bekends.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |