Ik zeg Butterfly Kisses.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag in de auto Glennis Grace met Afscheid. Erger kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was een midweek weg met familie en mijn familie zegt nu ook steeds de tune
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was een midweek weg met familie en mijn familie zegt nu ook steeds de tune
Heldquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik heb je traditie in stand gehouden
NEEEEEE NEEEE NEEEEEEEEquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag in de auto Glennis Grace met Afscheid. Erger kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee man, die van Volumia is tenminste nog gezongen, die van haar is geschreeuwdquote:
Hij is kort voor de Top 2000 dan ook veel in beeld geweest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Charles Aznavour beleeft trouwens een goed jaar in de Top 2000. Twee eerdere noteringen keren terug in de lijst, de overige drie zijn gestegen. Zijn beste jaar blijft trouwens wel 2007. Toen stonden dezelfde vijf nummers als nu in de lijst, maar drie stuks op hun piekpositie.
M'n vriendin wordt er ook al gek vanquote:
Deze, bedoel je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn ergere versies van Aquarius
Moet er ook altijd altijd denken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef FritsFlits het volgende:
Greendale is the way it goes
[ afbeelding ]
Ik hoor het einde van Afscheid door Glennis nooit, mijn vogels gaan krijsen van haar gekrijsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee man, die van Volumia is tenminste nog gezongen, die van haar is geschreeuwd
Glennis Grace is echt de meest verschrikkelijke NLse artiest. Op Gordon na misschien.quote:
Bedankt...echt heel bedanktquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoor het einde van Afscheid door Glennis nooit, mijn vogels gaan krijsen van haar gekrijs
Als ik met het mes op de keel moest kiezen zou ik een cd van gordon opzettenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Glennis Grace is echt de meest verschrikkelijke NLse artiest. Op Gordon na misschien.
Dat hoofd op het einde: "waar ben ik mee bezig?"quote:
De helft danquote:
Ik zie er meer iets in van: Bedankt God om mij onderdeel te laten zijn van The Beatlesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat hoofd op het einde: "waar ben ik mee bezig?"
Matige drummer, die wel goed is in woordspelletjes:quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matige drummer, die wel goed is in woordspelletjes:
Lingo Starr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |