SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Wat is dat voor Amish?quote:
Amish paradisequote:
Met alle posities ben ik het sowieso niet eens, dus ik houd het bij het beoordelen van het liedjequote:
Daarom pak drinken meegenomen uit de kamerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb best wel dorst, maar ik ben te lui om op te staan en drinken te pakken
wat een wijsheid... *proost*quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Met alle posities ben ik het sowieso niet eens, dus ik houd het bij het beoordelen van het liedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Als die man z'n rare baard zou afscheren en z'n haar zou millimeteren, zou -ie er tien keer beter uitzien.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ok...etenstijd is zojuist met een uur of 2 opgeschovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik klikte
Normaal heb ik een flesje water naast me, maar die ligt nu boven en ik zit benedenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom pak drinken meegenomen uit de kamer
En zijn ogen zou laten liften..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als die man z'n rare baard zou afscheren en z'n haar zou millimeteren, zou -ie er tien keer beter uitzien.
Kortom een compleet ander hoofdquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zijn ogen zou laten liften..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopen dat links en rechts hetzelfde is en de een in tegenfasequote:
Eh, wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hopen dat links en rechts hetzelfde is en de een in tegenfase
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Aznavour staat er voor mijn gevoel net zo vaak als The Beatles in..
Ben ook geen Ruth Jacott fan....quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
Sterkte met volgend uur. Bruno Mars
1291 -- The Mamas & The Papas - Monday Monday
1290 -- The Police - Don't Stand To Close To Me
1289 -- B 52'S - Love Shack
1288 -- The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
1287 -- Kiss - Sure Know Something
1286 -- Ellen Foley - We Belong To The Night
1285 -- Ruth Jacott - Leun Op Mij
1284 -- ABBA - One Of Us
1283 -- Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
1282 -- Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich
1281 -- Cat Stevens - Lady d'Arbanville
1280 -- The Trammps - Shout
Je weet dus niets van audiosignalen, okequote:
In werkelijkheid maar vijf keer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Die Aznavour staat er voor mijn gevoel net zo vaak als The Beatles in..
Knights In Satan's Servicequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
Sterkte met volgend uur. Bruno Mars
1291 -- The Mamas & The Papas - Monday Monday
1290 -- The Police - Don't Stand To Close To Me
1289 -- B 52'S - Love Shack
1288 -- The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In
1287 -- Kiss - Sure Know Something
1286 -- Ellen Foley - We Belong To The Night
1285 -- Ruth Jacott - Leun Op Mij
1284 -- ABBA - One Of Us
1283 -- Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
1282 -- Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich
1281 -- Cat Stevens - Lady d'Arbanville
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Twan blijft dit weekend toch hier en gaat niet naar zijn vader. Zegt Lennon... fijn, ik mis jou als je weggaat.![]()
Of wiskunde/natuurkundequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dus niets van audiosignalen, oke
Je houdt dan geen geluid over
Ruth Jakutt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Cuth Jarott komt ook weer langs
Die andere zijn van Jacques Brel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In werkelijkheid maar vijf keer.
Twan blijft dit weekend toch hier en gaat niet naar zijn vader. Zegt Lennon... fijn, ik mis jou als je weggaat.![]()
Ik heb alleen een gitaartje nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dus niets van audiosignalen, oke
Je houdt dan geen geluid over
Beter dan afgelopen uurquote:
Ik denk altijd dat ik Austin Powers hoorquote:
Er zijn ergere versies van Aquariusquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef Lonaa het volgende:
1291 -- The Mamas & The Papas - Monday Monday![]()
1290 -- The Police - Don't Stand To Close To Me![]()
1289 -- B 52'S - Love Shack![]()
![]()
![]()
![]()
1288 -- The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In![]()
1287 -- Kiss - Sure Know Something![]()
![]()
![]()
![]()
1286 -- Ellen Foley - We Belong To The Night![]()
1285 -- Ruth Jacott - Leun Op Mij![]()
1284 -- ABBA - One Of Us![]()
1283 -- Bruno Mars - Locked Out Of Heaven![]()
1282 -- Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich![]()
1281 -- Cat Stevens - Lady d'Arbanville![]()
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is veel beter dan het afgelopen uur...
Party Animalsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn ergere versies van Aquarius
Welke?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn ergere versies van Aquarius
De vuilnisbak?quote:
Ik ook niet, maar "Vrede" had er van mij wel in gemogen. Ze staat er alleen met "Leun Op Mij" in. En - afhankelijk of je die meetelt - "Blijf Bij Mij" samen met Paul de Leeuw.quote:
quote:
Zie de post boven jequote:
Ja dan inderdaad Vrede boven deze...was Leun op mij niet uit een PTT Post reclame?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar "Vrede" had er van mij wel in gemogen. Ze staat er alleen met "Leun Op Mij" in. En - afhankelijk of je die meetelt - "Blijf Bij Mij" samen met Paul de Leeuw.
Mooie plaat van Bruce Hornsby nu.
Waar je de vraag steldequote:
Jawel, die van Volumia...quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoorde vanmiddag in de auto Glennis Grace met Afscheid. Erger kan gewoon niet![]()
![]()
![]()
![]()
Het is vakantie, ik weet hetquote:
als jantje Smit erin staat, dan zeker party animalsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een hoogtepunt in de muziekgeschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |