Ik noem ze standaard de Earrings, maar ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen inderdaad nog The Golden Earrings. Pas later zijn zijn Golden Earring gaan heten.
The Golden Earrings staan met 3 nummers in de lijst. Golden Earring met 10. Samen dus 13.
Auw!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje een Golden Prince Alberts-nummer..
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]Neem nog wat te drinken dan word je wat minder bijdehand misschien.
Gebrek aan smaak dient krachtig te worden veroordeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef tong80 het volgende:
Elfletterig waarom val je een user aan omdat je niet met z'n muziekkeuze overweg kan
Dit is mooi trouwens.
Ik zeg altijd The Earring zonder golden...maar dat levert buiten Den Haag vaak verwarring op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noem ze standaard de Earrings, maar ja.
Ja sws Harriequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
Harry Klorkestein / Klein Orkest
Over De Muur is een van de beste Nederlandse nummers, durf er zelfs een Boudewijn de Groot tegenover te zetten
Dat is het enige dat het nummer draagtquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom beweegt mijn been op de maat van dit
Feestquote:
Mijn favoriet is "Een manier om thuis te komen"quote:
quote:
Altijd met Blufquote:
Alle Boudewijnsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
Harry Klorkestein / Klein Orkest
Over De Muur is een van de beste Nederlandse nummers, durf er zelfs een Boudewijn de Groot tegenover te zetten
Dit, heb ik dus ook. Snap die haat niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nou nie tbepaald fan van blof, maar ik vind wel dat Pascal een prettige stem om naar te luisteren heeft
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nou nie tbepaald fan van blof, maar ik vind wel dat Pascal een prettige stem om naar te luisteren heeft
Dat zei ik eerder toch al? Stiekem ben je fanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom beweegt mijn been op de maat van dit
Teksten die alle kanten op gaan. En Pascal is ook een grote ... in het echtquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, heb ik dus ook. Snap die haat niet helemaal.
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |