SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door eend112 op 28-12-2013 18:14:31 ]Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
eerst iemandquote:
Vrede voor iedereen. Behalve niet-Christenenquote:ik word op het moment helemaal de grond in getrapt op facebook.
ja ik zei dat ook omdat ik dacht dat toch bijna niemand dat zou zien, snap geen hol van die privacy instellingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:38 schreef DuTank het volgende:
Hoezo heb je de complete familie van een random meisje van 17 op Facebook? Of je hebt je account niet goed genoeg afgeschermd. Eigen schuld, dikke bult in deze.
quote:
quote:
ik zal vanavond posten, fok mobiel nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
Screenshot? Met censuur uiteraard.
Zag een keer iemand die "I came" bij een foto van zo'n chick postte. Vonden ze niet leuk
nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik zal vanavond posten, fok mobiel nu
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:21 schreef Pharkus het volgende:
Die 20 cm is inderdaad een goede grap, dat gelooft natuurlijk niemand.
Morgen ga je het zien komt goedquote:
waarom morgen pasquote:
Omdat ik niet thuis kom vanavond en mobiel fokquote:
huilen om je privacyquote:
Tim Kuikquote:
Zijn het van die zure calvinistische augurken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:34 schreef eend112 het volgende:
Een aantal dagen terug heb ik mijn facebook foto veranderd omdat die al een paar jaar oud was.
Dus gisteravond, ik vol enthousiasme kijken omdat er nieuwe reacties waren geplaatst.
1 daarvan was een oud klasgenoot van me, een meisje van 17 jaar die vroeg hoe lang ik nu eigenlijk was.
Daarop had ik gereageerd met ''20 cm''.
Gewoon een grap, gewoon lachen, niet moeilijk over doen... misschien niet een goede grap maar serieus hoef je het niet te nemen...
Vanochtend zag ik tot mijn verbazing dat er weer heel veel reacties waren, van haar famillie.
Die zijn vermoedelijk gristenen en keurden mijn grap af, ik word op het moment helemaal de grond in getrapt op facebook.
klacht: gristenen hebben geen humor
Precies en dan wachten op de reacties en dan flink grof gaan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:22 schreef Bucketlist het volgende:
Gewoon als reageren dat ze niet zo hypocriet moeten reageren, en dat het hun dochter is die oversekst is en dat zij soort dingen durft te vragen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:22 schreef Bucketlist het volgende:
Gewoon als reageren dat ze niet zo hypocriet moeten reageren, en dat het hun dochter is die oversekst is en dat zij soort dingen durft te vragen.
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies en dan wachten op de reacties en dan flink grof gaan doen.
Zeggen dat d'r moeder die 20 cm makkelijk deep throat kan nemen. Dat je het genoegen hebt gehad om je ballen tegen d'r onderkin te laten stuiteren. En dat dochterlief heul niet vies is van wat lekkere ass-to-mouth actie, en toen je d'r een bloedneus sloeg voor de strawberry-cream-pie, dat ze een beetje leek op Jezus die anaal verkracht was aan het kruis.
Dat zal ze leren, godverrrrrrredomme.
Haha zuur zijn ze zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Barachem het volgende:
[..]
Zijn het van die zure calvinistische augurken?![]()
Die moet je middels nog meer domme grappen inmaken, zijn ze langer houdbaar.![]()
Groeten van een bijbelgelovende baptist die een hekel aan zure calvinistische nonhumor heeft.
Dat is ook op een optie. Of je noemt alle vrouwelijke leden van de familie die reageerden in je reactie (zodat het bij al hun facebook vrienden te zien is) en je geeft aan dat je niet begrijpt waarom zij zo geschokt reageren. Immers als er iemand van de 20cm af moest weten was het wel tante beppie, moeder sjaan en nichtje dora.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies en dan wachten op de reacties en dan flink grof gaan doen.
Zeggen dat d'r moeder die 20 cm makkelijk deep throat kan nemen. Dat je het genoegen hebt gehad om je ballen tegen d'r onderkin te laten stuiteren. En dat dochterlief heul niet vies is van wat lekkere ass-to-mouth actie, en toen je d'r een bloedneus sloeg voor de strawberry-cream-pie, dat ze een beetje leek op Jezus die anaal verkracht was aan het kruis.
Dat zal ze leren, godverrrrrrredomme.
Hehheh ja en heel verontwaardigd gaan reageren, zo van "als u zo doet: onze afspraak a.s. zondagavond zeg ik hierbij af, tante Beppie"quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Bucketlist het volgende:
Immers als er iemand van de 20cm af moest weten was het wel tante beppie, moeder sjaan en nichtje dora.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Rodawa het volgende:
Nou, dit topic kunnen we denk ik wel bestempelen als FAKE.
Het gaat hier in het voorbeeld van TS om een flauwekulmoraal (het is weliswaar een bijzonder flauwe grap maar er beledigd door zijn is overdreven), maar belangrijker is dat ze zich bemoeien met iets waar ze niet mee te maken hebben, namelijk een interactie tussen twee personen. De kans dat je dan te maken hebt met een religieus iemand is vrijwel 100%. Niet een christen maar van een ander geloof is in principe ook mogelijk, maar statistisch gezien zijn er meer christenen die triggeren en bovendien triggeren andere geloven minder op dit soort dingen en meer op andere.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef Lkw het volgende:
Dus als iemand een striktere moraal heeft dan jij, dan is hij/zij per definitie een christen?
momentquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:08 schreef eend112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probs voor je paint skills jongon!![]()
Beetje polio in mijn handquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Probs voor je paint skills jongon!
Hahahahquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Beetje polio in je 20cm bedoel je.Arm slurfje van me.
Oke, ik twijfelde eerst, maar dit is goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held!
![]()
FaceBook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Zit die ook op FOK! ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef eend112 het volgende:
Die eerste "hahahaha" is trouwens mijn vader
nee, maar hij zou wel een grappige user zijn denk ik, op Facebook zet die ook altijd grappige reacties bij mensen hun fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hee hallo
Bazenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:57 schreef eend112 het volgende:
Die eerste "hahahaha" is trouwens mijn vader
Dank jequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:59 schreef pindaplukker het volgende:
haha held! gewoon doorgaan met grappen joh
Ik heb ook een bericht gekregen van iemand of ik die reactie er af wilde halen, en van het meisje ook een bericht dat zij het niet erg vond wat ik zei en dat ze zich een beetje schaamde voor haar familliequote:Op zaterdag 28 december 2013 18:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Dus je krijgt slechts drie enigszins negatieve reacties en je 'vermoedt' dat het Christenen zijn. Sterke basis voor een topic....
Mooi. En wil ze ook eerst trouwen of mag je er gelijk overheen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:02 schreef eend112 het volgende:
Ik heb ook een bericht gekregen van iemand of ik die reactie er af wilde halen, en van het meisje ook een bericht dat zij het niet erg vond wat ik zei en dat ze zich een beetje schaamde voor haar famillie
Zij is niet gelovigquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:04 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Mooi. En wil ze ook eerst trouwen of mag je er gelijk overheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
leek groter op die foto ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wauw sowieso waarom wilt ze weten hoe lang je bent
quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Viel een beetje tegen TS. Ik had gedacht dat echt de hele familie 20 man sterk je Facebook aan het onderspammen was. Kom je aan met 3 lullige reacties
Lekker uitdagenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:55 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Hoezo like je die reacties van die baadpraters?
Wat is uw mening hierover meneer Drebinquote:
Mensen die zich zó gemakkelijk op de kast laten jagen kun je best wat vermaak aan hebben. Ik weet niet hoe vaak jij deze mensen ziet en hoe jouw band met ze is maar ik zou het niet kunnen laten om een tweede grapje te maken denk ik als ik weet dat ze zo happen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat is uw mening hierover meneer Drebin
Die mensen ken ik helemaal niet, heb met dat meisje wel in de klas gezeten en nog wel af en toe contact mee gehad buiten school. Echt nog een 2e grap durf ik niet want ik zet haar dan ook wel voor lul natuurlijk wat ook niet helemaal de bedoeling is geweestquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen die zich zó gemakkelijk op de kast laten jagen kun je best wat vermaak aan hebben. Ik weet niet hoe vaak jij deze mensen ziet en hoe jouw band met ze is maar ik zou het niet kunnen laten om een tweede grapje te maken denk ik als ik weet dat ze zo happen.
Ah, op die manier. Dan zou ik het hierbij laten. Lijkt me wel gezellige schoonfamilie, kan aardig wat gênante momentjes opleveren als je daar op bezoek gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die mensen ken ik helemaal niet, heb met dat meisje wel in de klas gezeten en nog wel af en toe contact mee gehad buiten school. Echt nog een 2e grap durf ik niet want ik zet haar dan ook wel voor lul natuurlijk wat ook niet helemaal de bedoeling is geweest
quote:
Dit ja.quote:
Hahaha zij kan er niksaan doen tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Dit ja.
En wat een kleinzerig, kneuterig volk is die familie van TS' vriendinnetje. Je hebt nu eigenlijk de plicht om haar keihard te neuken om haar vervolgens als een oude vaatdoek bij het grofvuil te zetten.
Sorry zal minderenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Verdomme Eend, je maakt wel veel topics
Haha jij belandt in de helquote:Op zondag 29 december 2013 00:27 schreef Nemeosis het volgende:
Gristenen... Geloven in een mystiek wezen dat ze nog nooit hebben gezien terwijl dinosaurusbotten in de grond liggen als tastbaar bewijs
gelukkig dan wel samen met al mijn vrienden !quote:
Het is helemaal niet provocerend, zo vat jou familie het misschien op. Hun probleem.quote:Op zondag 29 december 2013 05:22 schreef Grunge. het volgende:
Om deze reden accepteer ik gewoon geen familie (want allemaal christelijk). Ik ben zelf geen christen, overigens. Maar ik begrijp wat je bedoelt, het brengt je in een lastig parket om christelijke familie toe te voegen. Een foto waarop je een biertje drinkt en/of een peuk rookt is al provocerend. Het is zeer ongemakkelijk allemaal.
Grappige is, dat ik zelf als eerstes dacht dat TS zich als een dwerg of gnoom profileerde, pas later had ik ook de schuine associaties door.quote:Op zondag 29 december 2013 00:24 schreef Sangha het volgende:
Wat een sneue preutse types zeg!![]()
Maar als jij alleen maar zei dat je 20 cm lang bent, wat is daar dan mis mee? Dat hun hersenen daar gelijk mee aan de haal gaan en er allerlei schuine associaties naar voren komen zegt heel veel over hun. A dirty mind...![]()
Over zo'n boeg zou ik het gooien!
Heb het niet gevraagd nog weet alleen dat ze christelijk zijnquote:Op zondag 29 december 2013 07:46 schreef Barachem het volgende:
[..]
Grappige is, dat ik zelf als eerstes dacht dat TS zich als een dwerg of gnoom profileerde, pas later had ik ook de schuine associaties door.
Het ligt uiteindelijk aan TS en die domme zure familie.
TS, wat voor zure gristenen zijn het nou?
Calvinisten, evangelischen, charismatici, pinkstergekkies of van de verlepte baptisten?
Ik ben nog nooit van mijn leven een christen tegengekomen die een sigaret of een biertje provocerend vond. En ik heb massa's christenen ontmoet, ook nog eens uit de 'zware hoek'.quote:Op zondag 29 december 2013 05:22 schreef Grunge. het volgende:
Om deze reden accepteer ik gewoon geen familie (want allemaal christelijk). Ik ben zelf geen christen, overigens. Maar ik begrijp wat je bedoelt, het brengt je in een lastig parket om christelijke familie toe te voegen. Een foto waarop je een biertje drinkt en/of een peuk rookt is al provocerend. Het is zeer ongemakkelijk allemaal.
Het gemiddeld gespeculeerde bedoel je. In het echt ligt de grens op 3.14quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Scarface2004 het volgende:
Lol, 20cm?
je haalt het gemiddelde op fok omlaag
Je mag een meerderheid over een kam scheren. Elk individu apart benoemen hou jij je maar mee bezig.quote:Op zondag 29 december 2013 10:42 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit van mijn leven een christen tegengekomen die een sigaret of een biertje provocerend vond. En ik heb massa's christenen ontmoet, ook nog eens uit de 'zware hoek'.
Hiermee zeg ik niet dat zulke christenen niet bestaan, maar jij maakt met je post hierboven een karikatuur van christenen die finaal aan de werkelijkheid voorbijgaat en volstrekt belachelijk is.
De meerderheid voldoet echter niet aan het geschetste beeld. Generalisatie is derhalve in dit geval laakbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 11:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je mag een meerderheid over een kam scheren. Elk individu apart benoemen hou jij je maar mee bezig.
3.14 ?quote:Op zondag 29 december 2013 11:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het gemiddeld gespeculeerde bedoel je. In het echt ligt de grens op 3.14
Centimeter. Mensen die beweren dat ze een grote hebben, hebben meestal een kleine en doen dat uit onzekerheid.quote:
Ik ga er ook niet op reageren, misschien alleen als zij nog iets zeggenquote:Op zondag 29 december 2013 13:07 schreef Palomar het volgende:
Zou die reacties gewoon verwijderen. Die lui die helemaal geen vrienden van je zijn hoeven zich niet te bemoeien met of te reageren op jouw fotoDat doe ik iig wel als iemand iets negatiefs reageert. Ik ga geen discussies op facebook houden of me ergens voor verantwoorden. Stuur dan maar een privebericht of spreek me irl erop aan.
En hoe kom je bij 3.14 cm?quote:Op zondag 29 december 2013 13:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Centimeter. Mensen die beweren dat ze een grote hebben, hebben meestal een kleine en doen dat uit onzekerheid.
Gristenhonden!quote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef shifto het volgende:
Omg, ik had me toch een tering partij lopen schelden naar die christentokkies.
Ze zijn jaloers want hun familie priester die de jongetjes daar ontknaapt was maar 10cm.
Want?quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Zet die foto ook niet op openbaar dan
Wat erg zegquote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat dan iedereen die foto's ziet natuurlijk.
Dat is wel heel kleinquote:Op zondag 29 december 2013 13:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het magische getal pi(afgerond natuurlijk)
Tja, ik had het over de gemiddelde fokker hier, als wij er niet waren lag die grens nog lager.quote:
Ik open een topic over hun reacties, niet over het feit dat ik mijn profiel foto niet afgesloten heb.quote:Op zondag 29 december 2013 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel zo erg dat je er een KLB topic over moet openen.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:31 schreef GhpH het volgende:
[..]
Tja, ik had het over de gemiddelde fokker hier, als wij er niet waren lag die grens nog lager.
Profielfoto is toch standaard openbaar?quote:Op zondag 29 december 2013 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Zet die foto ook niet op openbaar dan
Nee alleen de timeline cover geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Palomar het volgende:
[..]
Profielfoto is toch standaard openbaar?
Bij mij is de profielfoto wel openbaar en dat heb ik nooit veranderd. Laat het ook zo staan, mocht iemand je willen toevoegen en er zijn meer mensen met dezelfde naam. Hebben ze iig het fotootje nogquote:Op zondag 29 december 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee alleen de timeline cover geloof ik.
Die redenering slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Maar als je foto was afgesloten waren er geen reacties > geen reacties > geen klb topic.
Wel als de klacht is dat je geen korting kreeg omdat je geen bonuskaart hebt.quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die redenering slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Als jij iets mee maakt in de Albert Heijn zeg ik toch ook niet " dan moet je maar niet naar de Albert Heijn gaan"
Die caissières krijgen tegenwoordig een waarschuwing als ze je hun bonuskaart lenenquote:Op zondag 29 december 2013 14:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel als de klacht is dat je geen korting kreeg omdat je geen bonuskaart hebt.
Ja zou wel kunnen, maar vind het wel leuker zo, ook omdat ik nog een persoonlijk bericht kreeg van die moeder of ik alles er af wilde halenquote:Op zondag 29 december 2013 17:36 schreef finsdefis het volgende:
Je kan de reacties ook gewoon verwijderen toch? Lijkt me ook wel grappig. Hoewel het nu ook mooi is dat zij zich in het openbaar voor schut zetten. En dan wel gaan schelden met 'debiel'lekker vergevingsgezind van de beste Christen. Misschien kan je 'm daar nog op aanspreken.
Dinosauriërs leefden tegelijk met de mens.quote:Op zondag 29 december 2013 00:27 schreef Nemeosis het volgende:
Gristenen... Geloven in een mystiek wezen dat ze nog nooit hebben gezien terwijl dinosaurusbotten in de grond liggen als tastbaar bewijs
Niet echtquote:Op zondag 29 december 2013 17:55 schreef luckass het volgende:
Dinosauriërs leefden tegelijk met de mens.
Dat zit diep bij die christenen die trouwen en weten niet waarmee ze trouwen. Als je er dan achterkomt dat je hubby/mannetje maar 8 cm heeft. Tja... Je kan geen garantie claimen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:48 schreef classpc het volgende:
Ik snap het niet. Dus omdat jij zegt dat je 20cm bent schelden ze je uit? Kansloos hoor.
Dit bewijst wel wat voor gedachten ze er zelf bij hebben
neh, dan had ik dat meisje alleen nog maar meer voor lul gezet, dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef Spongeboss het volgende:
Heh heh wat vervelend. Je had het kunnen negeren of een schepje erbovenop doen.
Ach ja komt wel goed jongen! Komt wel goed trakteer haar op een chocomel en wie weet sla je er een date uit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
neh, dan had ik dat meisje alleen nog maar meer voor lul gezet, dat was niet de bedoeling
was om half 4 des nachts hoorquote:
hjbquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had ik hem zeker grappig gevonden.
hé wat zei ik nou ?quote:
Hihi wordt jij mijn nieuwe makker op facebook? Dan kunnen we samen deze grap gaan uithalen overal!quote:
Geen facebook hier, sorry.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hihi wordt jij mijn nieuwe makker op facebook? Dan kunnen we samen deze grap gaan uithalen overal!
Geeft niet kerel, geeft niet. Maar zonder facebook ben je wel moeilijk te vinden. Zo hou je de bushido code niet vol! Stel dat een makker je zou zoeken?quote:
Ho, opeens bushido? Ik luister.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geeft niet kerel, geeft niet. Maar zonder facebook ben je wel moeilijk te vinden. Zo hou je de bushido code niet vol! Stel dat een makker je zou zoeken?
Maar goed ik ga buiten mijn boekje. Misschien wil je wel niet gevonden worden!
Wat had ik dan voor coole reactie hierop moeten geven?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:37 schreef nietzman het volgende:
En je grap dan aflaffen met een "Boehoe het was maar een grapje!!"
Pussy.
De bushido code van vriendschap. Dat het maakt niet uit hoe lang een vriend weg is hij blijft een vriend. Maar stel dat zo'n vriend je zoekt en je hebt geen facebook?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ho, opeens bushido? Ik luister.
Sorry ik ben een anachronist dacht dat het 1 april was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat had ik dan voor coole reactie hierop moeten geven?
Een echte vriend weet me zonder facebook ook wel te vinden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De bushido code van vriendschap. Dat het maakt niet uit hoe lang een vriend weg is hij blijft een vriend. Maar stel dat zo'n vriend je zoekt en je hebt geen facebook?
Dat is waar! Ik zat er ook aan te denken facebook te verwijderen maar er blijven toch altijd de pics van de mooie dames binnenstromen... Een dilemma van zwaar moraal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een echte vriend weet me zonder facebook ook wel te vinden.
En dat het niet uitmaakt hoe lang je geen contact hebt en dat het toch een vriend blijft, ben ik het mee eens.
Nou ja, die foto's van mooie dames duiken altijd wel weer op internet op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar! Ik zat er ook aan te denken facebook te verwijderen maar er blijven toch altijd de pics van de mooie dames binnenstromen... Een dilemma van zwaar moraal.
Scherp toch heeft het altijd wat speciaals als je ze persoonlijk kent.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, die foto's van mooie dames duiken altijd wel weer op internet op.
Dat wel, alleen is het dan extra zuur dat je niks durft te proberen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Scherp toch heeft het altijd wat speciaals als je ze persoonlijk kent.
Ik ben meer van het kijken. Vrouwen kosten geld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wel, alleen is het dan extra zuur dat je niks durft te proberen.
Overal een like op gevenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wel, alleen is het dan extra zuur dat je niks durft te proberen.
Maar als je alleen maar gaat kijken kost het uiteindelijk meer dan geld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben meer van het kijken. Vrouwen kosten geld.
- "Ah get, heeft iemand het filter van grefoweb weer te slap afgesteld?"quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:39 schreef eend112 het volgende:
Wat had ik dan voor coole reactie hierop moeten geven?
Nee hoor hangt af van je zelfbeheersing in het ergste geval hou je er een asymmetrische arm aan over.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als je alleen maar gaat kijken kost het uiteindelijk meer dan geld.
Ik wilde alleen maar zeggen dat actie ondernemen op de lange termijn betere dingen kan bieden dan niks doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee hoor hangt af van je zelfbeheersing in het ergste geval hou je er een asymmetrische arm aan over.
Dat is waar, maar ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik niet zoveel om seks geef. En waarom zou je een koe kopen als je niets om melk geeft? Dat is erg zwart/wit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat actie ondernemen op de lange termijn betere dingen kan bieden dan niks doen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
- "Ah get, heeft iemand het filter van grefoweb weer te slap afgesteld?"
- "Sorry man, dacht dat het zondag was. Had jullie niet op het interweb verwacht."
- "Niet grappig? Ga je me zeggen dat ik voor de kat z'n kut in understudy bij Seth Gaaikema ben geweest?"
- "Hebben jullie geen leuk glitterplaatje dat jullie emotie beschrijft ofzo?"
- "Keeeeeenker iemand heeft het hek van Hyves weer eens open laten staan zeker."
- "Jongens jullie verneuken m'n vibe, ik wil die chick nakken."
Enzovoorts.
Zoals je zelf al zegt. Als je geen behoefte hebt aan melk of rundvlees, koop dan geen koe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik moet je heel eerlijk bekennen dat ik niet zoveel om seks geef. En waarom zou je een koe kopen als je niets om melk geeft? Dat is erg zwart/wit.
Maar de laatste dame wilde gaan samenwonen en al die rotzooi en daar heb ik gewoon geen ghoesting in.
Mooi eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zegt. Als je geen behoefte hebt aan melk of rundvlees, koop dan geen koe.
Is voor mij ook nieuw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi eindelijk iemand die het met me eens is.
Mooi begin voor het nieuw jaar, proost broeder.quote:
Proost.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi begin voor het nieuw jaar, proost broeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |