SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door eend112 op 28-12-2013 18:14:31 ]Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
eerst iemandquote:
Vrede voor iedereen. Behalve niet-Christenenquote:ik word op het moment helemaal de grond in getrapt op facebook.
ja ik zei dat ook omdat ik dacht dat toch bijna niemand dat zou zien, snap geen hol van die privacy instellingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:38 schreef DuTank het volgende:
Hoezo heb je de complete familie van een random meisje van 17 op Facebook? Of je hebt je account niet goed genoeg afgeschermd. Eigen schuld, dikke bult in deze.
quote:
quote:
ik zal vanavond posten, fok mobiel nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
Screenshot? Met censuur uiteraard.
Zag een keer iemand die "I came" bij een foto van zo'n chick postte. Vonden ze niet leuk
nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik zal vanavond posten, fok mobiel nu
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:21 schreef Pharkus het volgende:
Die 20 cm is inderdaad een goede grap, dat gelooft natuurlijk niemand.
Morgen ga je het zien komt goedquote:
waarom morgen pasquote:
Omdat ik niet thuis kom vanavond en mobiel fokquote:
huilen om je privacyquote:
Tim Kuikquote:
Zijn het van die zure calvinistische augurken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:34 schreef eend112 het volgende:
Een aantal dagen terug heb ik mijn facebook foto veranderd omdat die al een paar jaar oud was.
Dus gisteravond, ik vol enthousiasme kijken omdat er nieuwe reacties waren geplaatst.
1 daarvan was een oud klasgenoot van me, een meisje van 17 jaar die vroeg hoe lang ik nu eigenlijk was.
Daarop had ik gereageerd met ''20 cm''.
Gewoon een grap, gewoon lachen, niet moeilijk over doen... misschien niet een goede grap maar serieus hoef je het niet te nemen...
Vanochtend zag ik tot mijn verbazing dat er weer heel veel reacties waren, van haar famillie.
Die zijn vermoedelijk gristenen en keurden mijn grap af, ik word op het moment helemaal de grond in getrapt op facebook.
klacht: gristenen hebben geen humor
Precies en dan wachten op de reacties en dan flink grof gaan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:22 schreef Bucketlist het volgende:
Gewoon als reageren dat ze niet zo hypocriet moeten reageren, en dat het hun dochter is die oversekst is en dat zij soort dingen durft te vragen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:22 schreef Bucketlist het volgende:
Gewoon als reageren dat ze niet zo hypocriet moeten reageren, en dat het hun dochter is die oversekst is en dat zij soort dingen durft te vragen.
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies en dan wachten op de reacties en dan flink grof gaan doen.
Zeggen dat d'r moeder die 20 cm makkelijk deep throat kan nemen. Dat je het genoegen hebt gehad om je ballen tegen d'r onderkin te laten stuiteren. En dat dochterlief heul niet vies is van wat lekkere ass-to-mouth actie, en toen je d'r een bloedneus sloeg voor de strawberry-cream-pie, dat ze een beetje leek op Jezus die anaal verkracht was aan het kruis.
Dat zal ze leren, godverrrrrrredomme.
Haha zuur zijn ze zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Barachem het volgende:
[..]
Zijn het van die zure calvinistische augurken?![]()
Die moet je middels nog meer domme grappen inmaken, zijn ze langer houdbaar.![]()
Groeten van een bijbelgelovende baptist die een hekel aan zure calvinistische nonhumor heeft.
Dat is ook op een optie. Of je noemt alle vrouwelijke leden van de familie die reageerden in je reactie (zodat het bij al hun facebook vrienden te zien is) en je geeft aan dat je niet begrijpt waarom zij zo geschokt reageren. Immers als er iemand van de 20cm af moest weten was het wel tante beppie, moeder sjaan en nichtje dora.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies en dan wachten op de reacties en dan flink grof gaan doen.
Zeggen dat d'r moeder die 20 cm makkelijk deep throat kan nemen. Dat je het genoegen hebt gehad om je ballen tegen d'r onderkin te laten stuiteren. En dat dochterlief heul niet vies is van wat lekkere ass-to-mouth actie, en toen je d'r een bloedneus sloeg voor de strawberry-cream-pie, dat ze een beetje leek op Jezus die anaal verkracht was aan het kruis.
Dat zal ze leren, godverrrrrrredomme.
Hehheh ja en heel verontwaardigd gaan reageren, zo van "als u zo doet: onze afspraak a.s. zondagavond zeg ik hierbij af, tante Beppie"quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:31 schreef Bucketlist het volgende:
Immers als er iemand van de 20cm af moest weten was het wel tante beppie, moeder sjaan en nichtje dora.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |