dat was voor mij een ontzettende faalquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
cito toets was ook mijn laatste succes in het leven
Ik had slechte cito. Als die bitches toen al wisten wat add was had ik het een stuk verder geschopt in mijn leven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
cito toets was ook mijn laatste succes in het leven
mijn middelbare school was echter geen succes, 3 keer afgekicked.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat was voor mij een ontzettende faal
Ik een 2.quote:
ik heb soms m'n momenten. de cito toets was zo'n momentquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had slechte cito. Als die bitches toen al wisten wat add was had ik het een stuk verder geschopt in mijn leven.
wat is er misquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik een 2.
Ik leef nog. Schijnt positief te zijn.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn middelbare school was echter geen succes, 3 keer afgekicked.
ik deed nooit wat en kwam nooit opdagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom?
Mijn middelbare school lijkt een succes. Drie niveaus gedaan.
Alles. Mensen zijn klerelijers. Allemaal.quote:
dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar misschien ben ik wat idealistisch.
Maar is dat een reden voor zo`n uitspraak vind je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles. Mensen zijn klerelijers. Allemaal.
Niemand durft nog een fuck te geven lijkt het. Maar misschien ben ik wat idealistisch.
Beetje eerlijk zijn naar elkaar, iets toevertrouwen. Geef ze ook wel gelijk. Je word genaaid aan alle kanten.
Ik ben er klaar mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar is dat een reden voor zo`n uitspraak vind je?
uiteindelijk wel, volgend jaar uni toch.quote:
Waarmee?quote:
Zijn toch de mensen waar ik het mee moet doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij trekt je echt veel te veel wat aan van mensen
nee je hebt alleen jezelf nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn toch de mensen waar ik het mee moet doen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarmee?
Ja sorry hoor, maar ik snap het niet echt.
hoeft niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik ga wel weer
Hoelang heb over je middelbare school gedaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, volgend jaar uni toch.
maar de eerste 5 jaar van mijn middelbare school carrière waren geen succes
Is een beetje bevestiging willen zo raar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
als je anderen zo belangrijk vind betekend dat alleen dat je jezelf niet uit kan staan
uiteindelijk 7 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang heb over je middelbare school gedaan?
Zo extreem wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een beetje bevestiging willen zo raar?
zeg gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
En ik zit met iets wat me onwijs frustreert. Maar ik wil het gewoon niet zeggen hier want als ik dat doe ben ik geen haar beter dan de rest
omdat jij je hele hebben en houwen er van laat afhangen lijkt het welquote:
Dat wil ik niet zeggen. Afgelopen jaar was alleen maar falen, afwijzingen en verwarring. Ik wil een keer wat positiefs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat jij je hele hebben en houwen er van laat afhangen lijkt het wel
waarinquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Afgelopen jaar was alleen maar falen, afwijzingen en verwarring.
100% eens maar dat weet je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Dat ik er niet tegen kan dat er mensen op internet zijn die claimen depressief te zijn, of claimen ongelukkig te zijn, of geen vrienden te hebben. Of een kutleven te hebben. Terwijl als ze het relativeren valt het allemaal wel mee. Zeker in vergelijking met anderen. Met mij wil ik niet zeggenDat zou wel het toppunt van zelfmedelijden zijn. Al vind ik het wel waar helaas.
Als die mensen gewoon al eens wat positiever in het leven proberen te staan, dan merken ze dat het allemaal wel meevalt.
Tot zover mijn meest hypocriete en nergens op gebaseerde frustratie.
School, opleiding afgekapt en nu gaat het ook niet lekker. En ja, het vrouwelijke geslacht.quote:
Dat is gewoon debiel, zeker op jouw leeftijd. Ik weet niet precies hoe oud je bent (18? 19?), maar daar je gevoel van laten afhangen is waardeloos. Daarbij vraag ik me ook af of je daadwerkelijk gelukkiger zou worden van een vriendin. Een vriendin moet geen levensdoel zijn maar iets wat je leven beter (kan) maken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ja, het vrouwelijke geslacht.
Ik wil niet zeggen dat ik een kut leven heb, maar er zijn een behoorlijk aantal dingen die ik wil veranderen. Alleen het een lukt maar niet en anderen zijn nou eenmaal zo. En van beiden kanten is het frustrerendquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Dat ik er niet tegen kan dat er mensen op internet zijn die claimen depressief te zijn, of claimen ongelukkig te zijn, of geen vrienden te hebben. Of een kutleven te hebben. Terwijl als ze het relativeren valt het allemaal wel mee. Zeker in vergelijking met anderen. Met mij wil ik niet zeggenDat zou wel het toppunt van zelfmedelijden zijn. Al vind ik het wel waar helaas.
Als die mensen gewoon al eens wat positiever in het leven proberen te staan, dan merken ze dat het allemaal wel meevalt.
Tot zover mijn meest hypocriete en nergens op gebaseerde frustratie.
Maar je bent nog jong dude,quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School, opleiding afgekapt en nu gaat het ook niet lekker. En ja, het vrouwelijke geslacht.
Ik wil een keer iets anders horen dan ''Ik zie je meer als vriend"
Vrienden lijk ik het contact steeds meer mee te verliezen omdat alles om hun vriendin draait.
Dat klinkt al heel anders dan dat je de grond vanaf een gebouw wil koppen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik een kut leven heb, maar er zijn een behoorlijk aantal dingen die ik wil veranderen.
Mwah vroeger hadden wij al getrouwd moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt door de maatschappij opgelegd al jong relaties te hebben en shit.
Eens. Ben het er ook mee eens dat ik dat niet helemaal goed heb zitten. Maar dat idee steeds net niet goed genoeg te zijn, dat er weer iemand beter is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon debiel, zeker op jouw leeftijd. Ik weet niet precies hoe oud je bent (18? 19?), maar daar je gevoel van laten afhangen is waardeloos. Daarbij vraag ik me ook af of je daadwerkelijk gelukkiger zou worden van een vriendin. Een vriendin moet geen levensdoel zijn maar iets wat je leven beter (kan) maken.
best liefquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word in mijn omgeveing juist voor debiel uitgemaakt door al zo lang een relatie te hebben.
Sorry, drank, neem die opmerking niet te serieus. Die shit heb ik al achter me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel anders dan dat je de grond vanaf een gebouw wil koppen.
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou hoor, maar gewoon in het algemeen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik een kut leven heb, maar er zijn een behoorlijk aantal dingen die ik wil veranderen. Alleen het een lukt maar niet en anderen zijn nou eenmaal zo. En van beiden kanten is het frustrerend
Maar jij hebt iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:19 schreef Ezell het volgende:
gewoon positief in het leven staan, va
anders zou ik ook niet zo vrolijk zijn als ik nu ben
Lieve schat. Positief in het leven staan lukt je alleen door positieve momenten te ervarenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:19 schreef Ezell het volgende:
Deze zomer was fucking lonely. Daarna heb ik weer wat terug opgebouwd denk ik, maarja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou hoor, maar gewoon in het algemeen.
En dat komt ook denk ik meer omdat je tijdje geleden ook zoiets zei dat je geen vrienden had, maar toen puntje bij paaltje kwam had je die wel. Daarom ook; mensen onderschatten dat soort termen ook vaak.
Het ding is, niks wat ik doe lukt echt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:19 schreef Ezell het volgende:
en wat zou dat zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij hebt iets om naar uit te kijken
want mijn leven is helemaal perfect, jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lieve schat. Positief in het leven staan lukt je alleen door positieve momenten te ervaren![]()
Wees er maar heel blij mee, maar jij hebt nog niet veel negatieve dingen meegemaakt in je levenDan gaat het ook een stuk makkelijker.
Dat zeg ik niet. Maar je leven hoeft ook niet perfect te zijn, niemands leven is dat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
en wat zou dat zijn?
[..]
want mijn leven is helemaal perfect, ja
Ja, dat moeten we niet hebben inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
dit wordt zometeen een wedstrijdje elkaar aftroeven wat je mee hebt gemaakt.
even kijken of er nog port is.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar je leven hoeft ook niet perfect te zijn, niemands leven is dat.
Maar wel goed genoeg om positief in het leven te staan.
Het is geen sneer hoorGewoon een constatering.
Ja wat heb jij niet dan?quote:
nou, voor een deel welquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat heb jij niet dan?
Je hebt een studie die je leuk vindt, je hebt een zorgeloze jeugd gehad, goede ouders. leuke vrienden, je eigen plekje. Je bent gezond.
Zit ik er nou zo naast?
Leg uit. Behalve dat je geen relatie hebt, maar dat is niet prioriteit numero uno als ik jou zo hoor.quote:
denk je nou echt dat ik dat hier ga neerplempen?!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leg uit. Behalve dat je geen relatie hebt, maar dat is niet prioriteit numero uno als ik jou zo hoor.
Dan moet je zoiets ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dat hier ga neerplempen?!![]()
![]()
![]()
Dus omdat Ezell het niet deelt met Fok! heeft ze hier minder recht van spreken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leg uit. Behalve dat je geen relatie hebt, maar dat is niet prioriteit numero uno als ik jou zo hoor.
Dat is het niet met jullie deel, betekent dus dat ik alles heb. Goh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je zoiets ook niet zeggen.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat Ezell het niet deelt met Fok! heeft ze hier minder recht van spreken?
Nee, ik zeg toch niet dat je alles hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het niet met jullie deel, betekent dus dat ik alles heb. Goh.
Mij toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
en wat zou dat zijn?
[..]
want mijn leven is helemaal perfect, ja
No fucking way dat ik heel mijn leven met jullie deel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch niet dat je alles hebt?![]()
Nou goed, je komt zo over dan, laat ik het zo zeggen. Maar dat zal je wel goed voor je zelf kunnen houden dan.
Wie ben jij?quote:
Ik oordeel toch niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat je nu zelf heel weinig zelfreflectie toont... Je zal het best zwaar hebben, dat wil ik direct accepteren maar dat geeft je nog niet het recht om over andermans leven/situatie te oordelen.
Goede vraagquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
No fucking way dat ik heel mijn leven met jullie deel.
[..]
Wie ben jij?
clap your hands if you're happy of zo tochquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Clap along if you feel like a room without a roof
Because Im happyyyyy
If you're happy and you know it clap your handsquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
clap your hands if you're happy of zo toch
watquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn voorspellende gaven zijn weer uitgekomen
mwoahquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn voorspellende gaven zijn weer uitgekomen
waarschijnlijk nu aan het neuken met een andere manquote:
slaap lekker ik hit jequote:Op vrijdag 27 december 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga, trusten.
veel plezier in Polen Ins
Nou ik heb geen intresse in hem hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk nu aan het neuken met een andere man
nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik heb geen intresse in hem hoor
wie welquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik heb geen intresse in hem hoor
dan doe je dat yololeefquote:Op vrijdag 27 december 2013 06:15 schreef Radalan het volgende:
Ik ben opeens heel geneigd om gewoon de trein naar Parijs te nemen en een paar daagjes op vakantie te gaan. Weet niet waarom. Gewoon beetje chillen in een hotel of zo.
Aawww spatiequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:08 schreef Spatieloos het volgende:
Een van mijn beste vrienden heeft met mijn crush
Maar ik kan er nog om lachen
bij de albert heijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 06:31 schreef Radalan het volgende:
Ja haha ik doe nauwelijks nog iets leuks of interessants of iets spontaan om het zo te eggen.
En ja, dagje Maastricht of zo, of dagje Amsterdam met wat vrienden is ook prima.
I see. Wat voor werk doe je?
quote:
En weer kreeg ik als laatste pauzequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken dat, 's ochtends wil ik juist vaak na 2 uur al pauze
Ik eigenlijk ook wel, maar wat zijn de alternatieven?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet minder drinken achter FOK!
Tevens vind ik crush een kutwoord
spatie whatsapp eens een foto van haarquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar wat zijn de alternatieven?
Lijkt wel alsof ze je lekker irriteren tot je weg bentquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
En weer kreeg ik als laatste pauze![]()
Maar ik heb wel lekker brood met brie
Ik kan niet iets verzinnen met maar 1 woord eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar wat zijn de alternatieven?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
spatie whatsapp eens een foto van haar
ik ga nu ook niet veel meer doen hoor. Gewoon gemiddelde inzetquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze je lekker irriteren tot je weg bent![]()
[..]
Ik kan niet iets verzinnen met maar 1 woord eigenlijk
En terecht, fuck 'emquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga nu ook niet veel meer doen hoor. Gewoon gemiddelde inzet
NEEquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
spatie whatsapp eens een foto van haar
jawelquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Omdat privé en en en en enzo
Volgens mij heb ik die ook gehadquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:54 schreef supersof het volgende:
Doe gewoon spatie. Ik kreeg ook een foto van domi
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 26-12-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 406 Toto69
02. 379 Insomnia_
03. 288 VoornaamAchternaam
04. 222 Stuart
05. 214 Ezell
06. 159 Fok-it
07. 158 Tjacka
08. 155 xcachet
09. 140 Etsu
10. 137 supersof
11. 120 2Happy4U
12. 096 Littlerabbit
13. 086 Rezania
14. 083 Kaneelstokje
15. 073 Spatieloos
16. 051 Jhali
17. 032 JR-Style-93
18. 022 Maxbet
19. 021 ikwiltrolletje
20. 018 zwerty
Reeks-statistieken!
Nawwwquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Feelgoodkitty:
[ afbeelding ]
Lekker danquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:30 schreef Jhali het volgende:
ik voel me van het ene op het andere moment superkut ineensyay hormonen
gaan we het met zn alle raden?quote:
dit doet mij niet pijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
jij ziet er wel downsyndroom uit xd oh nee dat is je gezicht gwn xd
aambeienquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAH HOU JE BEK
dat is dan dm's openbaren hé
ik heb niks verteldquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
TJACKAIk vertel jou never again iets
stoned zijn lijkt me chiller dan dronkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil knetterstoned of dronken worden en dansen op deze
Heeft allebei zijn pluspunten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
stoned zijn lijkt me chiller dan dronken
ja hallo happy kwam toch wel heel geloofwaardig overquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
moet je mij maar niet vals beschuldigen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Ezell het volgende:
Jhali, soms gebeueren dit soort dingen nou eenmaal. Horen bij het vrouw zijn.
ik praat met inso over de levenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Jhali het volgende:
gevaarlijk stil hier.
druk in de dm fabriek?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Ezell het volgende:
Jhali, soms gebeueren dit soort dingen nou eenmaal. Hoort bij het vrouw zijn.
no probquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:02 schreef Jhali het volgende:
[..]ok je weet waar het over gaat. THANKS TJACKA
Weet je het zeker? Je bent nu wel een mod aan het beschuldigen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:02 schreef Jhali het volgende:
[..]ok je weet waar het over gaat. THANKS TJACKA
Belediging van mod in functie. Zwaar vergrijp.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Je bent nu wel een mod aan het beschuldigen.
Tjacka schijnt iets door te vertellen over jhali's kutquote:
waarom niet?quote:
Je schijnt een piemel te hebben. Beetje jammerquote:
met mij??????quote:
die heeft cachie alquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je schijnt een piemel te hebben. Beetje jammer
homofoobquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je schijnt een piemel te hebben. Beetje jammer
Oh, getzie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tjacka schijnt iets door te vertellen over jhali's kut
Heeft cachie een piemel?quote:
oké ik zie je zo xxquote:
He bah staat dat ding weer in de schijnwerpersquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft cachie een piemel?
Ben ik nu gay?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
He bah staat dat ding weer in de schijnwerpers
#gay4cachiequote:
veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |