stoned zijn lijkt me chiller dan dronkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil knetterstoned of dronken worden en dansen op dezeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Netsky - Memory Lane
Heeft allebei zijn pluspunten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
stoned zijn lijkt me chiller dan dronken
Ik heb nog niksquote:
ja hallo happy kwam toch wel heel geloofwaardig overquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:59 schreef Tjacka het volgende:
moet je mij maar niet vals beschuldigen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Ezell het volgende:
Jhali, soms gebeueren dit soort dingen nou eenmaal. Horen bij het vrouw zijn.
ik praat met inso over de levenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Jhali het volgende:
gevaarlijk stil hier.
druk in de dm fabriek?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef Ezell het volgende:
Jhali, soms gebeueren dit soort dingen nou eenmaal. Hoort bij het vrouw zijn.
no probquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:02 schreef Jhali het volgende:
[..]ok je weet waar het over gaat. THANKS TJACKA
quote:
Weet je het zeker? Je bent nu wel een mod aan het beschuldigen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:02 schreef Jhali het volgende:
[..]ok je weet waar het over gaat. THANKS TJACKA
hoi bollequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop