abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134736190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ja, het vrouwelijke geslacht.
Dat is gewoon debiel, zeker op jouw leeftijd. Ik weet niet precies hoe oud je bent (18? 19?), maar daar je gevoel van laten afhangen is waardeloos. Daarbij vraag ik me ook af of je daadwerkelijk gelukkiger zou worden van een vriendin. Een vriendin moet geen levensdoel zijn maar iets wat je leven beter (kan) maken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_134736191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Dat ik er niet tegen kan dat er mensen op internet zijn die claimen depressief te zijn, of claimen ongelukkig te zijn, of geen vrienden te hebben. Of een kutleven te hebben. Terwijl als ze het relativeren valt het allemaal wel mee. Zeker in vergelijking met anderen. Met mij wil ik niet zeggen :') Dat zou wel het toppunt van zelfmedelijden zijn. Al vind ik het wel waar helaas.

Als die mensen gewoon al eens wat positiever in het leven proberen te staan, dan merken ze dat het allemaal wel meevalt.

Tot zover mijn meest hypocriete en nergens op gebaseerde frustratie. :P
Ik wil niet zeggen dat ik een kut leven heb, maar er zijn een behoorlijk aantal dingen die ik wil veranderen. Alleen het een lukt maar niet en anderen zijn nou eenmaal zo. En van beiden kanten is het frustrerend
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_134736193
Wow. Volgens mij is de antidepressiva pot leeg gegaan terwijl ik muziek luisterde. Tijd voor slapen dan maar.
pi_134736198
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

School, opleiding afgekapt en nu gaat het ook niet lekker. En ja, het vrouwelijke geslacht.

Ik wil een keer iets anders horen dan ''Ik zie je meer als vriend"

Vrienden lijk ik het contact steeds meer mee te verliezen omdat alles om hun vriendin draait.
Maar je bent nog jong dude,
Ik begrijp wel dat je ' jouw tijd komt nog wel' kut vind klinken. Maar het is in feite wel zo. Het wordt door de maatschappij opgelegd al jong relaties te hebben en shit.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_134736200
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik een kut leven heb, maar er zijn een behoorlijk aantal dingen die ik wil veranderen.
Dat klinkt al heel anders dan dat je de grond vanaf een gebouw wil koppen.
pi_134736203
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Het wordt door de maatschappij opgelegd al jong relaties te hebben en shit.
Mwah vroeger hadden wij al getrouwd moeten zijn.
pi_134736208
Ik word in mijn omgeveing juist voor debiel uitgemaakt door al zo lang een relatie te hebben. _O-
pi_134736209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat is gewoon debiel, zeker op jouw leeftijd. Ik weet niet precies hoe oud je bent (18? 19?), maar daar je gevoel van laten afhangen is waardeloos. Daarbij vraag ik me ook af of je daadwerkelijk gelukkiger zou worden van een vriendin. Een vriendin moet geen levensdoel zijn maar iets wat je leven beter (kan) maken.
Eens. Ben het er ook mee eens dat ik dat niet helemaal goed heb zitten. Maar dat idee steeds net niet goed genoeg te zijn, dat er weer iemand beter is.

Meh
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_134736214
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word in mijn omgeveing juist voor debiel uitgemaakt door al zo lang een relatie te hebben. _O-
best lief
pi_134736220
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat klinkt al heel anders dan dat je de grond vanaf een gebouw wil koppen.
Sorry, drank, neem die opmerking niet te serieus. Die shit heb ik al achter me.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_134736223
gewoon positief in het leven staan, va

anders zou ik ook niet zo vrolijk zijn als ik nu ben :')
pi_134736225
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen dat ik een kut leven heb, maar er zijn een behoorlijk aantal dingen die ik wil veranderen. Alleen het een lukt maar niet en anderen zijn nou eenmaal zo. En van beiden kanten is het frustrerend
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou hoor, maar gewoon in het algemeen.

En dat komt ook denk ik meer omdat je tijdje geleden ook zoiets zei dat je geen vrienden had, maar toen puntje bij paaltje kwam had je die wel. Daarom ook; mensen onderschatten dat soort termen ook vaak.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_134736227
mijn drankbinge van 3 dagen is ook afgelopen na morgenochtend ben ik bang
pi_134736229
mis het nu al
pi_134736230
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:19 schreef Ezell het volgende:

Maar jij hebt iets om naar uit te kijken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_134736235
quote:

Lieve schat. Positief in het leven staan lukt je alleen door positieve momenten te ervaren :P
Wees er maar heel blij mee, maar jij hebt nog niet veel negatieve dingen meegemaakt in je leven :+ Dan gaat het ook een stuk makkelijker.
pi_134736237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet specifiek tegen jou hoor, maar gewoon in het algemeen.

En dat komt ook denk ik meer omdat je tijdje geleden ook zoiets zei dat je geen vrienden had, maar toen puntje bij paaltje kwam had je die wel. Daarom ook; mensen onderschatten dat soort termen ook vaak.
Deze zomer was fucking lonely. Daarna heb ik weer wat terug opgebouwd denk ik, maarja.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_134736240
quote:

Het ding is, niks wat ik doe lukt echt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_134736241
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:20 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Maar jij hebt iets om naar uit te kijken
en wat zou dat zijn? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Lieve schat. Positief in het leven staan lukt je alleen door positieve momenten te ervaren :P
Wees er maar heel blij mee, maar jij hebt nog niet veel negatieve dingen meegemaakt in je leven :+ Dan gaat het ook een stuk makkelijker.
want mijn leven is helemaal perfect, ja :')
pi_134736248
dit wordt zometeen een wedstrijdje elkaar aftroeven wat je mee hebt gemaakt.

even kijken of er nog port is.
pi_134736249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:22 schreef Ezell het volgende:

[..]

en wat zou dat zijn? :)

[..]

want mijn leven is helemaal perfect, ja :')
Dat zeg ik niet. Maar je leven hoeft ook niet perfect te zijn, niemands leven is dat.

Maar wel goed genoeg om positief in het leven te staan.

Het is geen sneer hoor :+ Gewoon een constatering.
pi_134736250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
dit wordt zometeen een wedstrijdje elkaar aftroeven wat je mee hebt gemaakt.

even kijken of er nog port is.
Ja, dat moeten we niet hebben inderdaad :')

Win ik weer van jullie :'( Nee oke slecht grapje
pi_134736253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar je leven hoeft ook niet perfect te zijn, niemands leven is dat.

Maar wel goed genoeg om positief in het leven te staan.

Het is geen sneer hoor :+ Gewoon een constatering.
:')
pi_134736263
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:24 schreef Ezell het volgende:

[..]

:')
Ja wat heb jij niet dan?

Je hebt een studie die je leuk vindt, je hebt een zorgeloze jeugd gehad, goede ouders. leuke vrienden, je eigen plekje. Je bent gezond.

Zit ik er nou zo naast? :')
pi_134736266
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 03:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja wat heb jij niet dan?

Je hebt een studie die je leuk vindt, je hebt een zorgeloze jeugd gehad, goede ouders. leuke vrienden, je eigen plekje. Je bent gezond.

Zit ik er nou zo naast? :')
nou, voor een deel wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')