Waarmee?quote:
Zijn toch de mensen waar ik het mee moet doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij trekt je echt veel te veel wat aan van mensen
nee je hebt alleen jezelf nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn toch de mensen waar ik het mee moet doen.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarmee?
Ja sorry hoor, maar ik snap het niet echt.
hoeft niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik ga wel weer
Hoelang heb over je middelbare school gedaan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, volgend jaar uni toch.
maar de eerste 5 jaar van mijn middelbare school carrière waren geen succes
Is een beetje bevestiging willen zo raar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
als je anderen zo belangrijk vind betekend dat alleen dat je jezelf niet uit kan staan
uiteindelijk 7 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang heb over je middelbare school gedaan?
Zo extreem wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is een beetje bevestiging willen zo raar?
zeg gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:07 schreef Fok-it het volgende:
En ik zit met iets wat me onwijs frustreert. Maar ik wil het gewoon niet zeggen hier want als ik dat doe ben ik geen haar beter dan de rest
omdat jij je hele hebben en houwen er van laat afhangen lijkt het welquote:
Dat wil ik niet zeggen. Afgelopen jaar was alleen maar falen, afwijzingen en verwarring. Ik wil een keer wat positiefs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat jij je hele hebben en houwen er van laat afhangen lijkt het wel
waarinquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Afgelopen jaar was alleen maar falen, afwijzingen en verwarring.
100% eens maar dat weet je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Dat ik er niet tegen kan dat er mensen op internet zijn die claimen depressief te zijn, of claimen ongelukkig te zijn, of geen vrienden te hebben. Of een kutleven te hebben. Terwijl als ze het relativeren valt het allemaal wel mee. Zeker in vergelijking met anderen. Met mij wil ik niet zeggenDat zou wel het toppunt van zelfmedelijden zijn. Al vind ik het wel waar helaas.
Als die mensen gewoon al eens wat positiever in het leven proberen te staan, dan merken ze dat het allemaal wel meevalt.
Tot zover mijn meest hypocriete en nergens op gebaseerde frustratie.
School, opleiding afgekapt en nu gaat het ook niet lekker. En ja, het vrouwelijke geslacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |