Aawww spatiequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:08 schreef Spatieloos het volgende:
Een van mijn beste vrienden heeft met mijn crush
Maar ik kan er nog om lachen
bij de albert heijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 06:31 schreef Radalan het volgende:
Ja haha ik doe nauwelijks nog iets leuks of interessants of iets spontaan om het zo te eggen.
En ja, dagje Maastricht of zo, of dagje Amsterdam met wat vrienden is ook prima.
I see. Wat voor werk doe je?
quote:
En weer kreeg ik als laatste pauzequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken dat, 's ochtends wil ik juist vaak na 2 uur al pauze
Ik eigenlijk ook wel, maar wat zijn de alternatieven?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet minder drinken achter FOK!
Tevens vind ik crush een kutwoord
spatie whatsapp eens een foto van haarquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar wat zijn de alternatieven?
Lijkt wel alsof ze je lekker irriteren tot je weg bentquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:46 schreef supersof het volgende:
[..]
En weer kreeg ik als laatste pauze![]()
Maar ik heb wel lekker brood met brie
Ik kan niet iets verzinnen met maar 1 woord eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, maar wat zijn de alternatieven?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
spatie whatsapp eens een foto van haar
ik ga nu ook niet veel meer doen hoor. Gewoon gemiddelde inzetquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze je lekker irriteren tot je weg bent![]()
[..]
Ik kan niet iets verzinnen met maar 1 woord eigenlijk
En terecht, fuck 'emquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga nu ook niet veel meer doen hoor. Gewoon gemiddelde inzet
NEEquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
spatie whatsapp eens een foto van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |