Leg uit. Behalve dat je geen relatie hebt, maar dat is niet prioriteit numero uno als ik jou zo hoor.quote:
denk je nou echt dat ik dat hier ga neerplempen?!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leg uit. Behalve dat je geen relatie hebt, maar dat is niet prioriteit numero uno als ik jou zo hoor.
Dan moet je zoiets ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik dat hier ga neerplempen?!![]()
![]()
![]()
Dus omdat Ezell het niet deelt met Fok! heeft ze hier minder recht van spreken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leg uit. Behalve dat je geen relatie hebt, maar dat is niet prioriteit numero uno als ik jou zo hoor.
Dat is het niet met jullie deel, betekent dus dat ik alles heb. Goh.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je zoiets ook niet zeggen.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus omdat Ezell het niet deelt met Fok! heeft ze hier minder recht van spreken?
Nee, ik zeg toch niet dat je alles hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het niet met jullie deel, betekent dus dat ik alles heb. Goh.
Mij toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
en wat zou dat zijn?
[..]
want mijn leven is helemaal perfect, ja
No fucking way dat ik heel mijn leven met jullie deel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch niet dat je alles hebt?![]()
Nou goed, je komt zo over dan, laat ik het zo zeggen. Maar dat zal je wel goed voor je zelf kunnen houden dan.
Wie ben jij?quote:
Ik oordeel toch niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat je nu zelf heel weinig zelfreflectie toont... Je zal het best zwaar hebben, dat wil ik direct accepteren maar dat geeft je nog niet het recht om over andermans leven/situatie te oordelen.
Goede vraagquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
No fucking way dat ik heel mijn leven met jullie deel.
[..]
Wie ben jij?
clap your hands if you're happy of zo tochquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Clap along if you feel like a room without a roof
Because Im happyyyyy
If you're happy and you know it clap your handsquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
clap your hands if you're happy of zo toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |