Op alle antwoorden "Ja".quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, BTC verkopen? Storten ze dat dan gewoon op je bankrekening ofzo? Is dat allemaal gewoon zonder belasting?
Dit is ook wel waar trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra die sellwall wordt ingetrokken spuit het omhoog!
Dat stond net boven je quote en toen haalde je het snel weg en nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
?
Ik twijfel trouwens om weer wat in te kopen. Verleidelijk..
Oh, ik wilde wat typen maar was het vergeten weg te halen. Dat ik sowieso zou wachten tot ik mijn geld kreeg van Bitonic voordat ik weer wat ging kopen, maar toen ik keek was het al gestort.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat stond net boven je quote en toen haalde je het snel weg en nu ben ik nieuwsgierig.
Omdat bullmarketquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom gaat de prijs niet naar beneden als er zo'n grote sell wall is ./inexperienced
Als mijn fiat deposit op BTC-e op tijd aankomt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Is er niet iemand die die 2000 BTC even in een keer kan kopen?
Magnetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef tralalala het volgende:
Ook ingekocht op 710, MaGNeT je mag je sell order nu wel weghalen hoor.
Brb, even geld overzetten dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Even vragen of mijn oom nog 2 miljoen heeft te leen, brb.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Op hoeveel ga je dan verkopen? Ik kopieer je wel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Heb ook maar wat btc gekocht, verwacht een piek dadelijk
740~750, moet niet te hebberig worden. Krijg je alleen maar spijt vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op hoeveel ga je dan verkopen? Ik kopieer je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |