Als mijn fiat deposit op BTC-e op tijd aankomt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Is er niet iemand die die 2000 BTC even in een keer kan kopen?
Magnetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:52 schreef tralalala het volgende:
Ook ingekocht op 710, MaGNeT je mag je sell order nu wel weghalen hoor.
Brb, even geld overzetten dan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Even vragen of mijn oom nog 2 miljoen heeft te leen, brb.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Op hoeveel ga je dan verkopen? Ik kopieer je wel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:08 schreef Lollertrolle het volgende:
Heb ook maar wat btc gekocht, verwacht een piek dadelijk
740~750, moet niet te hebberig worden. Krijg je alleen maar spijt vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op hoeveel ga je dan verkopen? Ik kopieer je wel!
Zoiets inderdaad, (klein) weekend dipje zal er ook wel weer komen.quote:
Nee heb door jou even die cd op spotify gezocht en er staan drie liedjes op die ik helemaal de shit vindquote:
Van Rigby of van Julian Velard?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee heb door jou even die cd op spotify gezocht en er staan drie liedjes op die ik helemaal de shit vind
Van Kanyequote:
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Van Kanyeen nu zoek ik naar live/unplugged covers door bands want dat vind ik veel mooier
![]()
Maar ik vind die drie nummers van de cd van Kanye ook prima![]()
Love Lockdown
Heartless
Bad News
Hij staat weer op 710quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:23 schreef MichaelScott het volgende:
We have liftoff![]()
De wall op 720 is nu ook weg
De bron droogt zo te zien op, de volumes van de walls worden steeds kleinerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |