Ja dan moeten de winstpercentages wel boven de 0.4% zijn (2x 0.2%), maar hoeveel flat money je er in steekt maakt niet uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ah, op die manierDan kun je er dus alleen geld mee verdienen als de winstpercentages een stukje hoger liggen toch?
Jij ziet er uit als een slim persoon, ik kopieer je tactiekquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef TimKuik het volgende:
Buy order op 650.11 gezet. Ik gok dat het dit weekend nog wel een beetje gaat kelderen.
Hoe hard gaat dat spuiten dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra die sellwall wordt ingetrokken spuit het omhoog!
Spermakanon.gifquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe hard gaat dat spuiten dan?
Haha, gezien ik nog steeds in het groen sta sinds ik ben begonnen met traden zou je dat kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij ziet er uit als een slim persoon, ik kopieer je tactiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Hoe werkt dat eigenlijk, BTC verkopen? Storten ze dat dan gewoon op je bankrekening ofzo? Is dat allemaal gewoon zonder belasting?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:43 schreef robin007bond het volgende:
Bitonic heeft mijn geld mooi gestort zie ik. Geweldig.
Een volwassen politieagent wordt erdoor van zijn motor gespoten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe hard gaat dat spuiten dan?
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, BTC verkopen? Storten ze dat dan gewoon op je bankrekening ofzo? Is dat allemaal gewoon zonder belasting?
Op alle antwoorden "Ja".quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, BTC verkopen? Storten ze dat dan gewoon op je bankrekening ofzo? Is dat allemaal gewoon zonder belasting?
Dit is ook wel waar trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodra die sellwall wordt ingetrokken spuit het omhoog!
Dat stond net boven je quote en toen haalde je het snel weg en nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
?
Ik twijfel trouwens om weer wat in te kopen. Verleidelijk..
Oh, ik wilde wat typen maar was het vergeten weg te halen. Dat ik sowieso zou wachten tot ik mijn geld kreeg van Bitonic voordat ik weer wat ging kopen, maar toen ik keek was het al gestort.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat stond net boven je quote en toen haalde je het snel weg en nu ben ik nieuwsgierig.
Omdat bullmarketquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom gaat de prijs niet naar beneden als er zo'n grote sell wall is ./inexperienced
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |