Precies, net als de oude schoorsteenvegersquote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Ja, zie het als een plumeau die je door een erg stoffige buis haalt
hihihihi ik snap hemquote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef CarltonBanks het volgende:
De vrouwen moeten daar wel heel letterlijk voor open staan TS
Zoals jij de vraag stelt, wil je weten of een vrouw het erg vindt als haar man een andere man deepthroated. Ik zou het niet willen doen en mijn eega wil ook niet dat ik dat doe.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef slacKard.x het volgende:
Zouden jullie er voor open staan als een man dit erg graag zou willen doen?
Je kan het raar, vies, of zelfs eng vinden lijkt mijquote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef vera166 het volgende:
Zijn er vrouwen die dit niet willen doen als ze het wel kunnen? Wat is er 'erg' aan ofzo?
Hmm ja guess soquote:Op donderdag 26 december 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij verward TS deepthroat met face fucking?
Zelf doen, of dat hij de zijne bij jouw erin duwt?quote:
labiel gehuil over machtsposities ofzoquote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef vera166 het volgende:
Zijn er vrouwen die dit niet willen doen als ze het wel kunnen? Wat is er 'erg' aan ofzo?
Aha. Tsja dat is het ook, een machtsverschil. Maar als het er op aan komt ben ik over het bezit van een kaakquote:Op vrijdag 27 december 2013 05:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
labiel gehuil over machtsposities ofzo
Ja maar ik denk dat dat begint bij het pijpen alleen al, als dat iemand niet aanstaat zit deepthroaten er al helemaal niet inquote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je kan het raar, vies, of zelfs eng vinden lijkt mij
Vind jij het zelf dan ook eng ? of heb je er geen problemen mee zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat dat begint bij het pijpen alleen al, als dat iemand niet aanstaat zit deepthroaten er al helemaal niet in![]()
Eng is wel wat anders ja, dat zou wel kunnen
Seksquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vind jij het zelf dan ook eng ? of heb je er geen problemen mee zelf.
Je bedoeld met Seks zelf heb je sowieso niks ?quote:
Ok.. dus je slaat dit onderdeel van de seks eigenlijk liever over, of valt het mee ?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Tussendoortje het volgende:
De ene keer staat mijn keelgat goed open en druk ik dat ding zo mijn maag in. De andere keer komt mijn maaginhoud vrijwel direct omhoog en dan is het kiezen of ik dat laat gebeuren en alles lekker onderbraak of dat ik gewoon stop.
Hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:40 schreef Witchybitch het volgende:
Nee. Kokhalzen vind ik geen fijn gevoel en dat gebeurd als een vent zijn pielemuis je strot indrukt.
Been there done that. Nee niet fijn.
Verschilt dus per dag! Als het makkelijk gaat doe ik het met plezier. Anders heeft meneer pech.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok.. dus je slaat dit onderdeel van de seks eigenlijk liever over, of valt het mee ?
ach, zolang je in het algemeen op seks gebied het maar samen elkaar naar de zin maakt is het top toch ?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Verschilt dus per dag! Als het makkelijk gaat doe ik het met plezier. Anders heeft meneer pech.
Dit plaatje kon ik dus niet vinden.quote:
Kokhalsen vind ik juist extra geil maar echt kots bleghquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Tussendoortje het volgende:
De ene keer staat mijn keelgat goed open en druk ik dat ding zo mijn maag in. De andere keer komt mijn maaginhoud vrijwel direct omhoog en dan is het kiezen of ik dat laat gebeuren en alles lekker onderbraak of dat ik gewoon stop.
Klopt, het is vaak ook een kwestie van oefenen en elkaar aanvoelen.quote:
www.johan-derksen.comquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit plaatje kon ik dus niet vinden.
quote:
moet je ze eens horen op fok als ze een paar dagen pikstraf hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Aha. Tsja dat is het ook, een machtsverschil. Maar als het er op aan komt ben ik over het bezit van een kaaken een stel tanden.
Seks is in mijn ogen ook een en al machtsverschil, vaak in het voordeel van de man. Hoeft niet verkeerd te zijn.. maar kan me voorstellen dat het niet chill is om bijv in 1x een pik achterin je keel geduwd te krijgen
Vrouwen die aan pikstraf doen moeten ze gewoon dumpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet je ze eens horen op fok als ze een paar dagen pikstraf hebben
welke macht
Alsof dat echt bestaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwen die aan pikstraf doen moeten ze gewoon dumpenAlhoewel het fokkers zijn en ik fokkers eigenlijk wel zo'n kutvriendin gun.
Dan ben je wel extreem manipulatief.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn er wel Ria's die daar aan zullen doen ja
maar zonder krijgen ze volgende week ook nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwen die aan pikstraf doen moeten ze gewoon dumpenAlhoewel het fokkers zijn en ik fokkers eigenlijk wel zo'n kutvriendin gun.
Bitcheeesquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan ben je wel extreem manipulatief.Kan het me echt niet voorstellen hoor, volgens mij is het gewoon iets wat mensen voor de grap zeggen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar zonder krijgen ze volgende week ook niets
Fijn dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Aha. Tsja dat is het ook, een machtsverschil. Maar als het er op aan komt ben ik over het bezit van een kaaken een stel tanden.
Seks is in mijn ogen ook een en al machtsverschil, vaak in het voordeel van de man. Hoeft niet verkeerd te zijn.. maar kan me voorstellen dat het niet chill is om bijv in 1x een pik achterin je keel geduwd te krijgen
Kutstraf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
Bitcheees
Ja haha ik ook niet. Daarbij denk ik dat de meeste vrouwen best van seks houden en dus als zij pikstraf geven zullen ze ook niet geneukt worden. Daar hebben ze zelf alleen maar nadeel van dan
Ook als je speelgoed wordt afgepakt en achter slot en grendel gaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zou niet bijster effectief zijn voor mij, ik vermaak me wel iig![]()
Als mijn handen eraf gehakt worden, dan wordt het pas een ander verhaal..quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook als je speelgoed wordt afgepakt en achter slot en grendel gaat?
Dat gaat wel een beetje ver. Vastbinden daarentegen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
Als mijn handen eraf gehakt worden, dan wordt het pas een ander verhaal..
Mannen die zoiets doen zijn wel extreem kinderachtig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook als je speelgoed wordt afgepakt en achter slot en grendel gaat?
Bijna net zoveel als mannen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
Bitcheees
Ja haha ik ook niet. Daarbij denk ik dat de meeste vrouwen best van seks houden en dus als zij pikstraf geven zullen ze ook niet geneukt worden. Daar hebben ze zelf alleen maar nadeel van dan
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat gaat wel een beetje ver. Vastbinden daarentegen...
Kan maar zo ja, weet ik nietquote:
Ik herinner me dat hier een tijdje geleden op Fok! nog een topic was van iemand die helemaal panisch werd omdat ze vriendin een dildo of een vibrator wilde hebben ofzo. Helemaal onzeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen die zoiets doen zijn wel extreem kinderachtig.
Jij denkt dat die verhalen naar waarheid berust zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat hier een tijdje geleden op Fok! nog een topic was van iemand die helemaal panisch werd omdat ze vriendin een dildo of een vibrator wilde hebben ofzo. Helemaal onzeker.
Heb ik gelezen ja. Om terug te komen op dat handen afhakken: dat zou hij dan ook moeten doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat hier een tijdje geleden op Fok! nog een topic was van iemand die helemaal panisch werd omdat ze vriendin een dildo of een vibrator wilde hebben ofzo. Helemaal onzeker.
We doen altijd alsof alles waar is, anders is het ook zo saaiquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij denkt dat die verhalen naar waarheid berust zijn?
Alles is hier verzonnen.
Ik heb een pik van 25 cm +quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
We doen altijd alsof alles waar is, anders is het ook zo saai
Kun je enigszins masturberen met stompjes als vrouw?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik gelezen ja. Om terug te komen op dat handen afhakken: dat zou hij dan ook moeten doenOf vingers in ieder geval.
Vrouwen hebben altijd wat te zeiken he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pff, denk ik net zo mannelijk te zijn als de gemiddelde fokker. Is het nog niet goed.
Als het kan dan zou die betreffende TS nog meer maatregelen moeten nemenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kun je enigszins masturberen met stompjes als vrouw?Dat wordt als man toch lastig.
Tja...quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd wat te zeiken he?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het kan dan zou die betreffende TS nog meer maatregelen moeten nemen
In principe beide, maar praktisch gezien hou ik graag nog wel een beetje controle zelf, het is niet echt sfeerverhogend als ik over zijn penis kots omdat ie te diep gaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 05:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zelf doen, of dat hij de zijne bij jouw erin duwt?
Niet? Met al die gekke fetisjen tegenwoordig is er vast wel iemand die dat zeer opwindend zal vinden. Maar ik ben het nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:08 schreef Musil het volgende:
[..]
In principe beide, maar praktisch gezien hou ik graag nog wel een beetje controle zelf, het is niet echt sfeerverhogend als ik over zijn penis kots omdat ie te diep gaat
Vrouwonvriendelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind het zelf best vrouw onvriendelijk dus alleen als ze het echt wilt zou ik er wel voor in zijn. Of als ik in een pestbui ben.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:46 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind het zelf best vrouw onvriendelijk dus alleen als ze het echt wilt zou ik er wel voor in zijn. Of als ik in een pestbui ben.
Vast wel, maar het is ook niet bepaald mijn fetisjquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:28 schreef RicDan het volgende:
[..]
Niet? Met al die gekke fetisjen tegenwoordig is er vast wel iemand die dat zeer opwindend zal vinden. Maar ik ben het niet
Van wie heb je dat geleerd, van je moeder?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef Marieke_w het volgende:
Ik heb er geen enkel probleem mee, probeer juist zo diep mogelijk te gaan.....
haha, geen idee wat de voorkeur is van mijn moeder, maar vind het gewoon lekker om te doen....wat spuug erbij en dan zo diep mogelijk...quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Van wie heb je dat geleerd, van je moeder?
Goed opgevoed dan!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
haha, geen idee wat de voorkeur is van mijn moeder, maar vind het gewoon lekker om te doen....wat spuug erbij en dan zo diep mogelijk...
haha dat laatste dan weet nét niet....quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
Zo sloppy mogelijk dames. Lekker kwijlen, spugen en snotteren. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Is toch lekker zo'n sliert van je eikel naar haar neus/mond?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:07 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
haha dat laatste dan weet nét niet....
wel van de eikel naar mond, maar níet naar neus hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is toch lekker zo'n sliert van je eikel naar haar neus/mond?
Juist wel. Dan weet je dat ze haar best doet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:12 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
wel van de eikel naar mond, maar níet naar neus haha
ik doe altijd mijn best, maar die "sliert" heb ik nog nooit gehadquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Juist wel. Dan weet je dat ze haar best doet.
Langer dat ding achterin je keel houden. Het liefst met geweld van de kant van je vent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn best, maar die "sliert" heb ik nog nooit gehad
Ik zal t m straks vragen om geweld toe te passenquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Langer dat ding achterin je keel houden. Het liefst met geweld van de kant van je vent.
Moet ook wel vanuit zichzelf komen. Je hebt zat mannen die te poes zijn om lekker agressief te doen. Lekker belangrijk dat ze pijn heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:16 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ik zal t m straks vragen om geweld toe te passen
maar als t tot nu toe altijd diep genoeg gaat zonder "agressiviteit" dan is t toch ook goed?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Moet ook wel vanuit zichzelf komen. Je hebt zat mannen die te poes zijn om lekker agressief te doen. Lekker belangrijk dat ze pijn heeft.
Seks zonder agressiviteit is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:22 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
maar als t tot nu toe altijd diep genoeg gaat zonder "agressiviteit" dan is t toch ook goed?
welke mate van agressiviteit is voor jou dan "lekker".... geef eens een voorbeeld waar een evt omslagpunt ligt.....quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Seks zonder agressiviteit is niet mijn ding.Haat-seks.
Dat je elkaar wel kan vermoorden maar toch niet doet omdat lustgevoelens. Beetje lastig uit te leggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:25 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
welke mate van agressiviteit is voor jou dan "lekker".... geef eens een voorbeeld waar een evt omslagpunt ligt.....
lastig uit te leggen, maar kom eens langs om het mij te laten ervaren?quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat je elkaar wel kan vermoorden maar toch niet doet omdat lustgevoelens. Beetje lastig uit te leggen.
Pics in dmquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:32 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
lastig uit te leggen, maar kom eens langs om het mij te laten ervaren?
Zo denkt mijn vriendin er ook over. Ze kan ook behoorlijk diep, ze heeft eens een flexibele dildo van een goeie 40cm bijna helemaal naar binnen gewerkt om te laten zien hoever ze kan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef Marieke_w het volgende:
dat haal ik dan weer nét nietquote:Op zondag 29 december 2013 20:14 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zo denkt mijn vriendin er ook over. Ze kan ook behoorlijk diep,ze heeft eens een flexibele dildo van een goeie 40cm bijna helemaal naar binnen gewerkt om te laten zien hoever ze kan.
Jij hebt mensen die dat voor je doen bedoel jequote:
ook geen dildo's?quote:
Kan je nagaan hoe raar het leven is he, ik ben net terug van een begrafenis, dus wat jij vanochtend deed klinkt toch wel beterquote:Op maandag 30 december 2013 13:23 schreef PalmRoyale het volgende:
Ben vanochtend weer gedeepthroat. Ik werd vastgebonden (controle) en m'n vriendin ging aan de slagWas weer lekker sloppy, m'n pener zat van begin tot eind helemaal onder haar spuug. Was weer een lekkere kliederzooi
Ik snap precies wat je bedoelt, heerlijk is dat. Fuck sensuele gevoelige seks en liefdes relatiesquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat je elkaar wel kan vermoorden maar toch niet doet omdat lustgevoelens. Beetje lastig uit te leggen.
Dat moet ik dus absoluut niet doen, dan bijt ze m'n piemel afquote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef piere het volgende:
Lekker bij de haren pakken en de controle nemen
hahaha de 1 vindt het topquote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat moet ik dus absoluut niet doen, dan bijt ze m'n piemel af
Het leven zou pas raar zijn als hij en zijn vriendin ook op die begrafenis waren.quote:Op maandag 30 december 2013 17:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe raar het leven is he, ik ben net terug van een begrafenis, dus wat jij vanochtend deed klinkt toch wel beter
Kwestie van oefenenquote:
Is dat echt?quote:
Onder de Kerstboom zeker?quote:
Op zondag heb je altijd genoeg tijdquote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit waar.....overal.....mmmmmm
Op welke dag niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op zondag heb je altijd genoeg tijd
That's the spirit!quote:Op zondag 12 januari 2014 14:41 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Op welke dag niet?Voor deepthroat maak je tijd vrij
Ik heb in het begin met mijn dildo geoefend (21 bij 5), want dan heb je er zelf controle over om steeds dieper te gaan...op me rug liggen met mijn hoofd over de bedrand en dan steeds dieper.....Heb je ook een dildo om te oefenen?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb nog altijd mijn gagreflex niet genoeg onder controle, waardoor ik het niet zo hard en lang kan volhouden als ik zou willen, maar ik geniet er wel erg van.
Met je hoofd over de rand is de beste manier. Je kan haar dan ook meer de controle laten hebben, doordat ze met haar handen op je onderrug de diepte kan bepalen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ik heb in het begin met mijn dildo geoefend (21 bij 5), want dan heb je er zelf controle over om steeds dieper te gaan...op me rug liggen met mijn hoofd over de bedrand en dan steeds dieper.....Heb je ook een dildo om te oefenen?
Ik heb genoeg oefenmateriaalquote:Op zondag 12 januari 2014 18:14 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ik heb in het begin met mijn dildo geoefend (21 bij 5), want dan heb je er zelf controle over om steeds dieper te gaan...op me rug liggen met mijn hoofd over de bedrand en dan steeds dieper.....Heb je ook een dildo om te oefenen?
Graag gedaan en succes! Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dm me maar...quote:Op zondag 12 januari 2014 18:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ik heb genoeg oefenmateriaal![]()
Wel een goeie tip inderdaad, had het wel eens geprobeerd, nooit echt doorgezet. Toch nog eens gaan doen.
Als uit je vagina maagsap komt, dan zit je raar in elkaar :pquote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef JustHappy83 het volgende:
Ik hou ervan!!! Vooral als de man het overneemt door mijn hoofd vast te houden... krijg er helemaal zin in... en so what als er wat maagsap naar boven komt. Wat denk je wat er uit een vagina komt...
kleuterquote:Op zondag 12 januari 2014 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als uit je vagina maagsap komt, dan zit je raar in elkaar :p
ik ook van jouquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 00:09 schreef JustHappy83 het volgende:
Misschien geen maagsap... maar wel SAP... raar zit ik zoiezo wel inelkaar, maar dat heeft met n ander sapje te maken
Dit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef Marieke_w het volgende:
Klopt!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef xxNienkexx het volgende:
[..]
Precies! En oefening wordt vaak ook gewaardeerd!
Ik heb vaker gedeepthroat, maar toen ik het vanmiddag weer eens deed, zag ik serieus steeds dit plaatje voor mequote:
Vind ik dan toch wat mensonterend eruit zien...quote:
En lukte het nog?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb vaker gedeepthroat, maar toen ik het vanmiddag weer eens deed, zag ik serieus steeds dit plaatje voor me![]()
Bij mij helpt het om te slikken en dan tegelijkertijd door te duwen. Klinkt misschien een beetje raar maar dan heb ik geen last van een gagreflex.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb nog altijd mijn gagreflex niet genoeg onder controle, waardoor ik het niet zo hard en lang kan volhouden als ik zou willen, maar ik geniet er wel erg van.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Bij mij helpt het om te slikken en dan tegelijkertijd door te duwen. Klinkt misschien een beetje raar maar dan heb ik geen last van een gagreflex.
quote:Een pik moet altijd zo diep mogelijk naar binnen, in elke opening
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:54 schreef Zippow het volgende:
Sinds ik één keer een gigantische hoestaanviel kreeg en op mn handen en knieën de longen uit mn lijf zat te hoesten omdat man in kwestie IETS te hard achter in mn keel ramde vind ik het een beetje eng en houd ik liever zelf de controle. Maar ik geniet er wel erg van, kan het niet heel lang maar doe het vaak tussendoor lekker als afwisseling. Niets heerlijker dan af en toe even kijken hoe ver je kan gaan en hoe lekker mannen dat dan vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:52 schreef F1978 het volgende:
[..]F1978 de hosselaar is weer terug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Is hij ooit weggeweest danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
F1978 de hosselaar is weer terug hoor
Juist, als je het maar weetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
F1978 de hosselaar is weer terug hoor
Nee, zeker niet en dat ben ik ook niet van plan ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:55 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Is hij ooit weggeweest dan
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 06:52 schreef F1978 het volgende:
[..]wat een hosselbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, en dat is precies de reden dat ik daarmee ga stoppen.quote:
Niet doen! Gewoon vol ervoor gaan, doorgaan en veel blauwtjes lopen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, en dat is precies de reden dat ik daarmee ga stoppen.
Het is geen gezond gedrag immers en wil niemand op FOK! tot last meer zijn, dus ga ik zeker flink veranderen hierin.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef piere het volgende:
[..]
Niet doen! Gewoon vol ervoor gaan, doorgaan en veel blauwtjes lopen!
hozzzellllll
Is het eindelijk tot je doorgedrongen? Hiep hiep hoera.quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, en dat is precies de reden dat ik daarmee ga stoppen.
Het is geen gezond gedrag immers en wil niemand op FOK! tot last meer zijn, dus ga ik zeker flink veranderen hierin.
Ach ja, beter laat dan nooit hequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:29 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Is het eindelijk tot je doorgedrongen? Hiep hiep hoera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |