Precies, net als de oude schoorsteenvegersquote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Ja, zie het als een plumeau die je door een erg stoffige buis haalt
hihihihi ik snap hemquote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef CarltonBanks het volgende:
De vrouwen moeten daar wel heel letterlijk voor open staan TS
Zoals jij de vraag stelt, wil je weten of een vrouw het erg vindt als haar man een andere man deepthroated. Ik zou het niet willen doen en mijn eega wil ook niet dat ik dat doe.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef slacKard.x het volgende:
Zouden jullie er voor open staan als een man dit erg graag zou willen doen?
Je kan het raar, vies, of zelfs eng vinden lijkt mijquote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef vera166 het volgende:
Zijn er vrouwen die dit niet willen doen als ze het wel kunnen? Wat is er 'erg' aan ofzo?
Hmm ja guess soquote:Op donderdag 26 december 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij verward TS deepthroat met face fucking?
Zelf doen, of dat hij de zijne bij jouw erin duwt?quote:
labiel gehuil over machtsposities ofzoquote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef vera166 het volgende:
Zijn er vrouwen die dit niet willen doen als ze het wel kunnen? Wat is er 'erg' aan ofzo?
Aha. Tsja dat is het ook, een machtsverschil. Maar als het er op aan komt ben ik over het bezit van een kaakquote:Op vrijdag 27 december 2013 05:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
labiel gehuil over machtsposities ofzo
Ja maar ik denk dat dat begint bij het pijpen alleen al, als dat iemand niet aanstaat zit deepthroaten er al helemaal niet inquote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je kan het raar, vies, of zelfs eng vinden lijkt mij
Vind jij het zelf dan ook eng ? of heb je er geen problemen mee zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat dat begint bij het pijpen alleen al, als dat iemand niet aanstaat zit deepthroaten er al helemaal niet in![]()
Eng is wel wat anders ja, dat zou wel kunnen
Seksquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vind jij het zelf dan ook eng ? of heb je er geen problemen mee zelf.
Je bedoeld met Seks zelf heb je sowieso niks ?quote:
Ok.. dus je slaat dit onderdeel van de seks eigenlijk liever over, of valt het mee ?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Tussendoortje het volgende:
De ene keer staat mijn keelgat goed open en druk ik dat ding zo mijn maag in. De andere keer komt mijn maaginhoud vrijwel direct omhoog en dan is het kiezen of ik dat laat gebeuren en alles lekker onderbraak of dat ik gewoon stop.
Hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:40 schreef Witchybitch het volgende:
Nee. Kokhalzen vind ik geen fijn gevoel en dat gebeurd als een vent zijn pielemuis je strot indrukt.
Been there done that. Nee niet fijn.
Verschilt dus per dag! Als het makkelijk gaat doe ik het met plezier. Anders heeft meneer pech.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:19 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok.. dus je slaat dit onderdeel van de seks eigenlijk liever over, of valt het mee ?
ach, zolang je in het algemeen op seks gebied het maar samen elkaar naar de zin maakt is het top toch ?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Verschilt dus per dag! Als het makkelijk gaat doe ik het met plezier. Anders heeft meneer pech.
Dit plaatje kon ik dus niet vinden.quote:
Kokhalsen vind ik juist extra geil maar echt kots bleghquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:50 schreef Tussendoortje het volgende:
De ene keer staat mijn keelgat goed open en druk ik dat ding zo mijn maag in. De andere keer komt mijn maaginhoud vrijwel direct omhoog en dan is het kiezen of ik dat laat gebeuren en alles lekker onderbraak of dat ik gewoon stop.
Klopt, het is vaak ook een kwestie van oefenen en elkaar aanvoelen.quote:
www.johan-derksen.comquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit plaatje kon ik dus niet vinden.
quote:
moet je ze eens horen op fok als ze een paar dagen pikstraf hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Aha. Tsja dat is het ook, een machtsverschil. Maar als het er op aan komt ben ik over het bezit van een kaaken een stel tanden.
Seks is in mijn ogen ook een en al machtsverschil, vaak in het voordeel van de man. Hoeft niet verkeerd te zijn.. maar kan me voorstellen dat het niet chill is om bijv in 1x een pik achterin je keel geduwd te krijgen
Vrouwen die aan pikstraf doen moeten ze gewoon dumpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet je ze eens horen op fok als ze een paar dagen pikstraf hebben
welke macht
Alsof dat echt bestaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwen die aan pikstraf doen moeten ze gewoon dumpenAlhoewel het fokkers zijn en ik fokkers eigenlijk wel zo'n kutvriendin gun.
Dan ben je wel extreem manipulatief.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zijn er wel Ria's die daar aan zullen doen ja
maar zonder krijgen ze volgende week ook nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwen die aan pikstraf doen moeten ze gewoon dumpenAlhoewel het fokkers zijn en ik fokkers eigenlijk wel zo'n kutvriendin gun.
Bitcheeesquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan ben je wel extreem manipulatief.Kan het me echt niet voorstellen hoor, volgens mij is het gewoon iets wat mensen voor de grap zeggen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar zonder krijgen ze volgende week ook niets
Fijn dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:57 schreef vera166 het volgende:
[..]
Aha. Tsja dat is het ook, een machtsverschil. Maar als het er op aan komt ben ik over het bezit van een kaaken een stel tanden.
Seks is in mijn ogen ook een en al machtsverschil, vaak in het voordeel van de man. Hoeft niet verkeerd te zijn.. maar kan me voorstellen dat het niet chill is om bijv in 1x een pik achterin je keel geduwd te krijgen
Kutstraf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
Bitcheees
Ja haha ik ook niet. Daarbij denk ik dat de meeste vrouwen best van seks houden en dus als zij pikstraf geven zullen ze ook niet geneukt worden. Daar hebben ze zelf alleen maar nadeel van dan
Ook als je speelgoed wordt afgepakt en achter slot en grendel gaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:31 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zou niet bijster effectief zijn voor mij, ik vermaak me wel iig![]()
Als mijn handen eraf gehakt worden, dan wordt het pas een ander verhaal..quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook als je speelgoed wordt afgepakt en achter slot en grendel gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |