SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Top 2000 is het grootste radio-, televisie- en muziekevenement van Nederland.
De lijst van tweeduizend platen wordt jaarlijks samengesteld door het publiek en uitgezonden van eerste kerstdag tot en met oudejaarsavond op Radio 2. De NTR verzorgt de televisie-uitzendingen rondom de Top 2000; Top 2000 Quiz, Best of Top 2000 a gogo, Top 2000 a gogo en Top 2000 in concert. Jaarlijks trekt de Top 2000 11 miljoen mensen via radio, televisie en internet en is het volgens de luisteraars een vaste waarde bij de feestdagenbeleving. De Top 2000 live beleven kan in het Top 2000 Café van de NTR in Beeld en Geluid in Hilversum.
[ Bericht 45% gewijzigd door Blues op 26-12-2013 21:40:15 ]
Schijtlollige droeftoeters aan die tafelquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:47 schreef Lemans24 het volgende:
Top 2000 op TV: nieuwe BN'ers worden nu ontdekt...
Zoals wie, die je kent?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:59 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Schijtlollige droeftoeters aan die tafel
Daarom komen ze nog wel langs in anders programma's, denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:59 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Schijtlollige droeftoeters aan die tafel
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Stickertje het volgende:
Volwassen man met een kapsel voor 16 jarige
Hij heeft het gekocht in 1976.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Het jasje van Matthijs is ook wel iets voor een zestienjarige.
Ik zat met een half oog te kijken en dacht dat ik het straks nog een keer terug moest kijken om het goed mee te krijgen. Maar het ging dus alleen om de twitter-reply?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Wow, een verhaal over 1 twitter reactie.
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat met een half oog te kijken en dacht dat ik het straks nog een keer terug moest kijken om het goed mee te krijgen. Maar het ging dus alleen om de twitter-reply?
Aids.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Jeuzus wat is René van Kooten mager geworden.
De vogel. Kun je niet verzwijgenquote:
Als je op een terrasje zit te eten en ze komen langs dan hoop je alleen maar dat ze snel weg gaan.quote:
Dat ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je op een terrasje zit te eten en ze komen langs dan hoop je alleen maar dat ze snel weg gaan.
Volgens mij was Aznavour gisteren ook al.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, zou Matthijs hier iets mee te maken hebben?
Ik moest er net aan denken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
De chanson belg zit nu fappend voor de tv
Die coacht toch de Italianen of zo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef chufi het volgende:
Waarom staat Gianni niet in Heerenveen?
Hij heeft het over rillingen denk ikquote:
Bon Scott periode vind ik gaver, al is Thunderstruck echt geniaalquote:
Die heeft grote longen.quote:
Intro van Thunderstruckquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bon Scott periode vind ik gaver, al is Thunderstruck echt geniaal
Ja iddquote:
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Verkapt 'ik ben geweldig' - 'foutje
zoveel medailles dat ik perongeluk de verkeerde meeneem
Je had liever dat ie z'n strikdiploma had meegenomen? Het is een sporter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Zou het echt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
Dit is nog 'beschaafd' Schots. Had laatst een film gedownload waar ze plat praatte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ja klinkt altijd leuk. Al is het soms wat lastig te verstaan.
Ja, maar wel wat slaperige muziek.quote:
ZIjn accentquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Martinello het volgende:
Billy Connolly (grofgebekte Schotse komiek) praat ook een beetje zo.
Of je hebt Help gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Dat is raar, ik heb deze film gezien maar in mijn herinnering was het in kleur.
Help was in kleurquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
LSD hè, Karine.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Van Don Leo leren we allemaal wel iets.quote:
Dat was Patty Brardquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Dit verhaal komt me bekend voor. Heeft hij dit niet al eens verteld? Of ging dat over een andere vrouw die werd 'doorgeschoven'.
Pages, hij heeft een Apple.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Leo heeft een wiki artikel gekopieerd naar een Word document
69!quote:
Jij begrijpt hetquote:
Scary Spicequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
Ik vond die negerette altijd wel interessant.
Hij heeft het al een keer over Rita Coolidge gehad. Die is ook 'doorgeschoven'.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Dit verhaal komt me bekend voor. Heeft hij dit niet al eens verteld? Of ging dat over een andere vrouw die werd 'doorgeschoven'.
Oh dan was die het. Bijna hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft het al een keer over Rita Coolidge gehad. Die is ook 'doorgeschoven'.
Met het verschil dat die zelf wel iets heeft bereikt in de muziek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan was die het. Bijna hetzelfde verhaal.
Ja OK maar het 'vrouw'verhaal was bijna identiek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Met het verschil dat die zelf wel iets heeft bereikt in de muziek.
Omdat er 3 weken geleden toen dit werd opgenomen geen wedstrijden in Heerenveen waren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef chufi het volgende:
Waarom staat Gianni niet in Heerenveen?
Je kan je zelfs nog afvragen of 'Tinseltown is in the Rain' zo'n hit was. 'Stay' uit die zelfde periode deed het ook wel aardig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben zij ooit nog een hit gehad of was dit 't ?
Matthijs deed inderdaad goed alsof hij verrast wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef golfer het volgende:
Het verhaal over Patti en Clapton is al een keer in een ander verband voorbij gekomen. In een docu over George Harrison.
George Harrison: Living in the Material World (2011) - IMDb
En jij gaat ervan uit dat Matthijs die docu gezien heeftquote:Op zaterdag 28 december 2013 09:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Matthijs deed inderdaad goed alsof hij verrast was
Ze hebben het er in DWDD al eens over gehad, en toen deed Leo volgens mij ongeveer hetzelfde verhaal uit de doeken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En jij gaat ervan uit dat Matthijs die docu gezien heeft
Dacht het wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
Enter sandman het hardstIs Slayer eruit ofzo?
hallo dit is radio 2. Die vinden Nathalie Imbruglia al hardquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
Enter sandman het hardstIs Slayer eruit ofzo?
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Hij kon die avond beter krijgen dus deze werden overgeslagen.
Vind je het gek, dat wijf blijft kletsen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Hij kon die avond beter krijgen dus deze werden overgeslagen.
Met een hoop gehinnik tussendoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat wijf blijft kletsen.
Jammer dat we deze dan horen terwijl er zo veel mooiers van hem is.quote:
Oasis, doe Maar en RHCP.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
Knippen ze iemand weg, noemen ze een naam... Maar welke band ?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
Leuk allemaal verder, maar je zal maar een hele avond naar ze moeten luisteren.
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:59 schreef OProg het volgende:
Leuk allemaal verder, maar je zal maar een hele avond naar ze moeten luisteren.
Servië?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:02 schreef OProg het volgende:
De opbrengst van dit is helaas niet meer.
Goed dat je de achternaam er bij zegt, ging nog geen belletje rinkelen.quote:
1965 dus zo gek is dat niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Ah dit is wel mooi ja![]()
Gek dat daar geen beelden van zijn.
En in 1966 zijn ze al gestopt met touren, dus heel veel nummers hebben ze nooit live gespeeld en zijn geen officiële clips van.quote:
Dat zijn The Beatles ook niet.quote:
Is geen Beatles maar Paul McCartneyquote:
En als ze dat wel hadden gedaan was er toch weinig van te horen geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En in 1966 zijn ze al gestopt met touren, dus heel veel nummers hebben ze nooit live gespeeld en zijn geen officiële clips van.
Ow ik kon het niet afspelen, mijn internet faaldequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn The Beatles ook niet.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
[..]
En als ze dat wel hadden gedaan was er toch weinig van te horen geweest.
Mag gewoon aanbellen.quote:
Ik ook.quote:
Dolf kan er uit z'n hoofd nog veel meer over vertellen dan Leo met z'n Wikipedia-kennis.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:19 schreef Stickertje het volgende:
Uren wikipedia onderzoek in 1 minuut naar de klote
Dit.quote:Op zondag 29 december 2013 02:37 schreef Xrenity het volgende:
Snap het gezeik op het lesje niet zo. Natuurlijk kan iedereen het bij elkaar googlen, maar dat boeit toch niet? Hij vertelt het leuk voor een breed publiek.
Ik heb het niet gevolgd, maar de 'spoiler' klopte dus nietquote:Op zondag 29 december 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klote ik wilde expeditie robinson nog kijken
Oh oke, waarom zei Matthijs het dan?quote:Op zondag 29 december 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, maar de 'spoiler' klopte dus niet
Nee niet die, die een poosje geleden werd 'gelekt'.quote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Oh oke, waarom zei Matthijs het dan?
Ik dacht aan '32 jaar'.quote:Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef StephanL het volgende:
Doe maar- verliefd heette het geloof ik. Sinds een dag of twee.
quote:
Annie Temeijer speelt nu in een komedie.quote:
quote:
Gaye tuinbroek.quote:
Alle David Bowies?quote:Op zondag 29 december 2013 20:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wisten jullie dat David Bowie zich weleens als vrouw verkleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |