Nou met Jeroen vd Boom er bij is er HELEMAAL Niks aan, vreselijke vent.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang ze niet zingen is er niks mis mee
Geer en Goor
Ik drink bijna nooit. Dus wat ik nu op heb is al fataalquote:
Die belspelletjes meneerquote:Op donderdag 26 december 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou met Jeroen vd Boom er bij is er HELEMAAL Niks aan, vreselijke vent.
Nou zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, echt nooit nooit.
Parttime drankorgelquote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit. Dus wat ik nu op heb is al fataal
6 bier?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit. Dus wat ik nu op heb is al fataal
Er zijn van die zekerheden in het leven....dit is er eentje.quote:
ouwe kutmuziek? Toppersquote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Eindelijk echte hits, snel deze ouwe kutmuziek afzetten.
Dat is dan ook een succesvolle plaat.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik ben even gezapt en ze gaan Euphoria zingen, dat vind ik stiekem dan wel weer leuk
Komt me wel enigszins bekend voor...was toch op dezelfde zender waar ons Hansie ook z'n centen verdient?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keek jij niet naar Explosief dan?
ben ook parttime poster hierquote:
Was dat niet een soort Reporter?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt me wel enigszins bekend voor...was toch op dezelfde zender waar ons Hansie ook z'n centen verdient?
Misschien als je hem speciaal aanvraagt wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:35 schreef Wilskracht het volgende:
Zal radio2 buiten de top2000 ooit een nummer van Donovan draaien?
Universal Soldier kwam wel eens voorbij in de Gouden uren, maar niet veel.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:35 schreef Wilskracht het volgende:
Zal radio2 buiten de top2000 ooit een nummer van Donovan draaien?
Hansie presenteert daar keer op keer funny videos. Toevallig heet dit liedje Time after time.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt me wel enigszins bekend voor...was toch op dezelfde zender waar ons Hansie ook z'n centen verdient?
Pas op, kans dat glennis het podium komt op geschreeuwdquote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik ben even gezapt en ze gaan Euphoria zingen, dat vind ik stiekem dan wel weer leuk
quote:
Nee gewoon sensationele beelden om 20:00. Anders had ik er als kind ook niet naar kunnen kijken.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat niet een soort Reporter?
Wil je een beetje van de rode wijnsaus die mijn moeder net gemaakt heeft....quote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ben ook parttime poster hier
Geen idee...Karinaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat niet een soort Reporter?
Nog niet gezien. Gerard Joling doet het wel leuk, steeds knipogen naar de camera. Ik luister alleen dit liedje even af, wat de rest van de avond in mijn hoofd gaat zitten.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Pas op, kans dat glennis het podium komt op geschreeuwd
Okequote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je een beetje van de rode wijnsaus die mijn moeder net gemaakt heeft....
Mm zal het wel gezien hebben maar kan me er niet veel van herinneren.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee gewoon sensationele beelden om 20:00. Anders had ik er als kind ook niet naar kunnen kijken.
Het was een programma over een man die geen Engels praat maar alsnog de vakanties van mensen die een ongemak hebben meegemaakt probeerde te redden. Geniaal concept.quote:
How would I know? Ik zit ergens op een onbewoond eiland te wachten tot ik ineens weer wel blijk te leven.quote:
alleen der haar is nog kleurrijkquote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
Cyndi , zie er nog steeds geil uit.
[ afbeelding ]
Ja, ik voel het hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
ET...ja daar heeft ze wel van wegquote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef glittertje39 het volgende:
[..]ik schrok me de pleuris...wil je dat NOOIT meer doen
Daar kan ik op zich wel een bepaald persoon mee associëren.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een programma over een man die geen Engels praat maar alsnog de vakanties van mensen die een ongemak hebben meegemaakt probeerde te redden. Geniaal concept.
Ik ben ArnieAlberts, en ik kan dan meteen antwoorden door te zeggen... Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is altijd het moment dat iemand even zegt: wie ben jij?
(bij deze)
Drank maakt meer kapot....quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar kan ik op zich wel een bepaald persoon mee associëren.
Wie is er wil jonger geworden bij het ouder worden?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:39 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
cyndi is er nie jonger op geworden
Patricia Paayquote:Op donderdag 26 december 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wie is er wil jonger geworden bij het ouder worden?
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hebben net de Cyndi Lauper uitgelegd.
Mensen die dat doen moet zelf een keer een knuppel krijgenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
zeehondjes knuppelen doen wij toch niet
dafuckquote:
GENOEG!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Eens kijken of hier wel iets te doen is.
wil nu iemand die kermit foto plaatsen..want daar moet die knuppelquote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mensen die dat doen moet zelf een keer een knuppel krijgen
Nee niet echt.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Genoeg te doen hier..quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
hier is altijd iets te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |