Okequote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wil je een beetje van de rode wijnsaus die mijn moeder net gemaakt heeft....
Mm zal het wel gezien hebben maar kan me er niet veel van herinneren.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee gewoon sensationele beelden om 20:00. Anders had ik er als kind ook niet naar kunnen kijken.
Het was een programma over een man die geen Engels praat maar alsnog de vakanties van mensen die een ongemak hebben meegemaakt probeerde te redden. Geniaal concept.quote:
How would I know? Ik zit ergens op een onbewoond eiland te wachten tot ik ineens weer wel blijk te leven.quote:
alleen der haar is nog kleurrijkquote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
Cyndi , zie er nog steeds geil uit.
[ afbeelding ]
Ja, ik voel het hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
ET...ja daar heeft ze wel van wegquote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:37 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:36 schreef glittertje39 het volgende:
[..]ik schrok me de pleuris...wil je dat NOOIT meer doen
Daar kan ik op zich wel een bepaald persoon mee associëren.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een programma over een man die geen Engels praat maar alsnog de vakanties van mensen die een ongemak hebben meegemaakt probeerde te redden. Geniaal concept.
Ik ben ArnieAlberts, en ik kan dan meteen antwoorden door te zeggen... Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is altijd het moment dat iemand even zegt: wie ben jij?
(bij deze)
Drank maakt meer kapot....quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar kan ik op zich wel een bepaald persoon mee associëren.
Wie is er wil jonger geworden bij het ouder worden?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:39 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
cyndi is er nie jonger op geworden
Patricia Paayquote:Op donderdag 26 december 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wie is er wil jonger geworden bij het ouder worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |