* johannes_vermeer weet nog steeds dat dit met /me moet.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
[me=glittertje39]
brengt Frits naar bed en stopt hem onder het dekbed[/me]
spreekt bruce duits???quote:Op donderdag 26 december 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eng figuur gewoon. Die staat voor de spiegel te oefenen: Ich ich ich, das ben ich. Ich habe das gemacht.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:30 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
[me=glittertje39]
brengt Frits naar bed en stopt hem onder het dekbed[/me]
Alleen de Toppers he. Stiekem vind ik Hazes, Alberts enzo ook wel leukquote:Op donderdag 26 december 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je op Hazes doelt he? Die staat er namelijk wel in.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer weet nog steeds dat dit met /me moet.
Toppers zijn straks op tv (of nu kan ook). Zag net een voorstukje.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen de Toppers he. Stiekem vind ik Hazes, Alberts enzo ook wel leuk
Lekker oude verhalen ophalen met Ferran Estrada?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
IK ZIT IN BARCELONA EN HET IS HIER ECHT FANTASTISCH
OVERIGENS LUISTER IK NAAR TOP 2000 WANT DAT IS ECHT EEN FANTASTISCHE TRADITIE
HEB IK AL FANTASTISCH GEZEGD?
FANTASTISCH
Gaat nooit gebeuren, echt nooit nooit.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef FritsFlits het volgende:
Ik wil Uccie wel een keren horen zingen. Radio49?
mag ik haar aanraken?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn oma heeft hem een keer ontmoet![]()
Whahahahaha nein!!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn oma heeft hem een keer ontmoet![]()
Zolang ze niet zingen is er niks mis meequote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Toppers zijn straks op tv (of nu kan ook). Zag net een voorstukje.
Ik zie een uitdagingquote:Op donderdag 26 december 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, echt nooit nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |