Matt Andersen en J.W. Roy zijn volledig genegeerd.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is geen muziek voor volwassenen idd.
Heb ik dat gemist. Wel terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, binnengekomen op 1.
eindelijk een goed nummer?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef glittertje39 het volgende:
Het enige goede aan dit nummer...BRUCE
Echt hequote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij probeert een Gerard Ekdommetje te doen
Ik zit ondertussen ook het hele nummer mee te zingenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij probeert een Gerard Ekdommetje te doen
lastige tekst ookquote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen ook het hele nummer mee te zingen
ja maar....ja maar...dat doe je toch niet in het openbaarquote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen ook het hele nummer mee te zingen
Het valt me nog mee dat er geen ordinaire Amsterdamse straatzangers in de Top2000 zitten.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een smakeloos land.
Dit zal in vele huishoudens worden meegezongen op oudjaarsavond vlak voordat de champagne wordt ontkurkt.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist. Wel terecht natuurlijk.
"Maar als je een beetje geeft, dan is dat ook..... okéeeeee"
we are the worldquote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Welk zinnetje doet ie dan? Ma wil Goede Tijden kijken dus ik kan niet luisteren.
Nee natuurlijk niet.....zelfs ik heb grenzen enzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar....ja maar...dat doe je toch niet in het openbaar
Die Springsteen doet dat louter voor zijn eigen eer en glorie, als Mr Big Star.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zo'n Springsteen zich leent voor een gezelschap met zulke nobuddies
Ja, die zijn er dus welquote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat er geen ordinaire Amsterdamse straatzangers in de Top2000 zitten.
Volgens mij staat hazes er vaak genoeg inquote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat er geen ordinaire Amsterdamse straatzangers in de Top2000 zitten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.....zelfs ik heb grenzen enzo.
Ik hoop niet dat je op Hazes doelt he? Die staat er namelijk wel in.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eng figuur gewoon. Die staat voor de spiegel te oefenen: Ich ich ich, das ben ich. Ich habe das gemacht.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Springsteen doet dat louter voor zijn eigen eer en glorie, als Mr Big Star.
Wat een táál weer.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Staat Krijg toch allemaal de kolere er in eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |