Druk met leven, werk en... Te lui voor FOK!. Nou, dat wens je ook niemand toequote:
Nog even niet intunen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:23 schreef Micson het volgende:
Door de tv-uitzending Marco Borsato, Fun en Eros Ramazotti gemist. Mooi
Ook na die aardbeving in Haitiquote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Er is geloof ik in 2004 een nieuwe versie gemaakt met de 'sterren' uit dat jaar
/blokhuismode
QFTquote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutplaat is dit ook.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Druk met leven, werk en... Te lui voor FOK!. Nou, dat wens je ook niemand toe
Ik ben sowieso even niet meer geweest, zeg... Inmiddels in de sportredactie, Pino? Respect.![]()
Cyndi Lauper ook?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
zie een paar mooie platen eraan komen.....![]()
....atlantis en the sweet
![]()
Michael Jacksonquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zet dit nou weer in zijn lijstje...
Komt goed.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet er zo vandoor, helaas.
Wil iemand het volgende uur even een topic openen met de titel West End Girls?
(Ja, er komt straks gewoon NOG een alarm!)![]()
Tot later
Mensen met een slechte smaakquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zet dit nou weer in zijn lijstje...
Nederland is dan ook een smakeloos land.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen met een slechte smaak
Ik moet wel een beetje goed op je lettenquote:
whaaaaaaaahahaaaaaaaa Haandrikmanquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef Molurus het volgende:
Man, wat staat die DJ zich aan te stellen...
Gisternacht die mensen achter de cam toen YMCA gedraaid werdquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef Molurus het volgende:
Man, wat staat die DJ zich aan te stellen...
Dit is geen muziek voor volwassenen idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een smakeloos land.
Ja klinkt ze beter dan nu met haar geblèrquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje goed op je letten
Band aidquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef TLC het volgende:
Lijkt wel een jaren 80dingetje dat sterren bijeenkwamen om te zingen voor een goed doel
Ja, binnengekomen op 1.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef Micson het volgende:
Staat Artiesten voor Azie - als je iets kan doen er niet in trouwens?
vind je het gek na zo weinig slaapquote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb drank op.. best wel moe nu
Hij probeert een Gerard Ekdommetje te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Die DJ doet alsof het een of ander disconummer is zo staat hij te dansen.
Die gaat nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |