quote:Op donderdag 26 december 2013 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben ze behoorlijk gaan waarderen de laatste jaren
Ook de heren van ABBA zijn een uitstekend songwritersduo. Wie dat ontkent, heeft een steekje los.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben ze behoorlijk gaan waarderen de laatste jaren
Stones ookquote:Op donderdag 26 december 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Denk dat alleen dat bandje uit Liverpool het beter doet.
vooe wie schrijven ze?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook de heren van ABBA zijn een uitstekend songwritersduo. Wie dat ontkent, heeft een steekje los.
Dat is ook nog wel een leuk statistiekje om toe te voegen, gewoon per jaar het aantal per artiest/band.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Denk dat alleen dat bandje uit Liverpool het beter doet.
En dan zeg je wat over Wet Wet Wetquote:
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dan zeg je wat over Wet Wet Wet
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Ik ben héél de 3FM-serious request tijd niet op FOK geweest, shame
Ohhhh.. leuk introquote:Op donderdag 26 december 2013 20:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
One Nigth In Bangkok (Chess) hebben ze geschreven
Staan we gelijk. Laat die bezemsteel maar staanquote:
Hoe is het met Robert?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Ik ben héél de 3FM-serious request tijd niet op FOK geweest, shame
De top2000 is nog niet voorbijquote:Op donderdag 26 december 2013 20:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staan we gelijk. Laat die bezemsteel maar staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |