quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een hartslagmet m'n hartslagband aan nieuwe 210
![]()
Het is nog even spelen. Vanavond voor het echie mijn nieuwe hardloopvriendje meenemen tijdens de LDL![]()
Nu voor het laatst mijn trouwe metgezel (de 110) uitlezenBen intussen zo enorm benieuwd naar de kerstcross uitslagen. Ik ben volgens mij ook eens een beetje in het midden (of ervoor?) geëindigd.
ik ben wel geïnteresseerd! Maar kun je daar ook hartslag mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er trouwens nog iemand geïnteresseerd is in mijn 110. Just shootAnders wacht ik wel tot de 1e lichting 'nieuwelingen' in Januari
Wellicht dat het wat voor mij is. Kun je mij misschien pm sturen met welke 110 het is en wat voor prijs je in gedachten hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een hartslagmet m'n hartslagband aan nieuwe 210
![]()
Het is nog even spelen. Vanavond voor het echie mijn nieuwe hardloopvriendje meenemen tijdens de LDL![]()
Als er trouwens nog iemand geïnteresseerd is in mijn 110. Just shootAnders wacht ik wel tot de 1e lichting 'nieuwelingen' in Januari
Ach, zo nu en dan zijn we de rotste nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hé? Ik ben jullie dankbaar. Kan ik toch weer even vooruit
Het moet ook geen compleet TomTom navigatie zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
dat moet inderdaad kunnen met de Suntoo ambits en ook met de Garmin Phenix. Het is wel erg basic heb ik begrepen. Je krijgt de route als een lijntje te zien en waar jij je bevindt op dat lijntje.
Swets heeft dacht ik de eerste ambit.
Marikenloop-boks!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP?![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Overigens, voor de liefhebbers, de Safari Run in Arnhem is oververhard, 5 of 10km crossen door de bossen van Arnhem. Met heuvels ook, dus je mag het vast ook trailen noemen. Voor wie wilWees er alleen snel bij, want er mogen maar 300 mensen per afstand meedoen.
quote:
Ik heb net een mail verstuurd met de vraag wanneer ik mee kan trainen om te kijken of het wat is voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb net een mail verstuurd met de vraag wanneer ik mee kan trainen om te kijken of het wat is voor mij.
En ik ben weer geslaagd bij Scarabee.
Een nieuw paar schoenen en lage sokken van FalkeMooi! Zijn dat de Fuji Racers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Nope.quote:
Ik had vanmiddag ook even 3,5km geprobeerd. Km-tijden van 5:45 naar 6:40... Dat wordt flink bikkelen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb gisteren even 2 km strand geoefend voor Egmond.. Het strand was echt prima te doen, maar pfoe die tegenwind! Als dat op 12 januari ook zo is, wordt het echt 7 km buffelen
Mijn Fuji Trainers heb ik in Limburg lekker vies gemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nope.
Gel FuJI attack 2
En ik heb ook de trainer 2 van Asics.
Heerlijke schoentjes en goed genoeg voor onze bossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |