Precies, vooral na een zware werkdag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Thanks.
Die is iets te ver weg voor mij.
Ikzelf twijfel tussen no-limitsbladel en gvac.
Ik vind bijna al die hardloopsites erg onoverzichtelijk...
Het voordeel van gvac is dat hun intervaltraining op donderdag is. En dan heb ik geen avondschool
En ik snap je punt wel. Het fijne van lopen is dat je kan gaan wanneer jij wilt en eigenlijk al meteen vanaf de voordeur. En als jij nog een half uur moet fietsen, dat is niet zo fijn.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:27 schreef Guard het volgende:
En over mijn bos gesproken, net weer geweest, voor een uiterst moeizame soort van interval training.
Mijn snelheid was te laag en mijn hartslag te hoog![]()
Het feit dat ik gisteren tot half drie in de kroeg heb gezeten zal er wel iets mee te maken hebben...![]()
Maar goed ik ben gweest, door weer en wind, en slechts drie medebikkels gezien...Ben jij een beetje bekend bij de loonse en druinse duinen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil daar binnenkort een keer heen gaan om te lopen (een keer een andere trainingsgebied) en lijkt me wel gezellig als jij dan er ook bent.
EN vergeet je vandaag niet die ene vrouw te mailen?
Die heb ik ook gezien maar ligt ook weer net te ver weg om het leuk te houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, vooral na een zware werkdag.
Als ik de keuze had, zou ik voor GVAC kiezen. Lijkt me een leuke vereniging met een mooie baan en doet ook regelmatig mooie wedstrijdjes.
Als ik een rijbewijs zou hebben, zou ik deze overwegen: http://www.loopgroepwaalre.nl/
Dat is wel relax. Mare wanneer gaan wij eens samen een LDL lopen? Ik rijd wel naar de hut van mie pils toequote:Op vrijdag 27 december 2013 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm misschien is 't toch haalbaar voor me, Loopgroep Waalre. Ze trainen op zondag vanaf de Hut van Mie Pils![]()
Ik heb dit weekend een wedstrijd, 5 januari de Genneper parken loop, misschien ergens daarna eens?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien maar ligt ook weer net te ver weg om het leuk te houden.
Ik zal eens een keer een afspraak maken met GVAC. Kijken of hun beter zijn dan die van mijn dorpje.
[..]
Dat is wel relax. Mare wanneer gaan wij eens samen een LDL lopen? Ik rijd wel naar de hut van mie pils toe
Ja daar kan ik mijn weg wel goed vinden ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ben jij een beetje bekend bij de loonse en druinse duinen?
Ik wil daar binnenkort een keer heen gaan om te lopen (een keer een andere trainingsgebied) en lijkt me wel gezellig als jij dan er ook bent.
EN vergeet je vandaag niet die ene vrouw te mailen?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb dit weekend een wedstrijd, 5 januari de Genneper parken loop, misschien ergens daarna eens?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef Guard het volgende:
Ja daar kan ik mijn weg wel goed vinden ja.
Lijkt me leuk om daar samen te gaan lopen, laat maar weten wanneer!
En ja ik mail haar nog wel een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 50 euro per jaarik ga eens een keer meetrainen binnenkort.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef streamnl het volgende:
Hmm die loopgroep in Waalre is maar 16 min rijden....
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind hun Clubtenue ook supergaafOh dat zijn leuke shirtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 50 euro per jaarik ga eens een keer meetrainen binnenkort.
daarvoor hoef je het niet te laten!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik vind het prima. Lijkt me wel leuk. Sem kent de wegquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Guard het volgende:
Ik wil die LDL vanaf Mie Pils ook wel meelopen, gaan we zelf een loopgroepje (voor een dag) beginnen
Die andere is 13 min rijden. Dat scheelt niets. Eens de prijzen enzo vergelijken. Ik laat je wel iets weten.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
Best veel wind. Wat miezerregen.
Maar voor het eerst ooit 10EM gelopen!![]()
Kon nog net in 2013.Lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk alleen de kleurstellingen ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:51 schreef Wolve000 het volgende:
Iemand enig idee of de zomer- en winterversies van de Brooks Adrenaline hetzelfde zijn? Of wat dan de verschillen zijn? Kan er op het wereld wijde web weinig over vinden.
Ik heb nu namelijk de Adrenaline GTS13 (SS13). En de Adrenaline GTS13 (AW13) is ook beschikbaar. Enige wat ik weet is dat de ene de Spring/Summer (SS) editie is, en de andere de Autumn/Winter (AW). Maar er staat nergens duidelijk of en hoe ze verschillend zijn.F means you're fucked
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
Best veel wind. Wat miezerregen.
Maar voor het eerst ooit 10EM gelopen!![]()
Kon nog net in 2013.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Stoer man, goed bezig!
En allemaal mensen bij loopgroepenYou won't regret it!
Beterschap voor Guppert
En ik heb héérlijk gelopen. Precies in een mega-stort-regenbui-met-rukwinden, maar wat was het fantastisch! Nu tot op het bot nat, maargoed![]()
| 1 2 | [b]26 januari 2014 - [url=www.safarirun.nl]Safari Run (Arnhem)[/url][/b] [*] Guppyfriend - 5km Leeuwinnenloop |
| 1 2 | [b]18 mei 2014 - [url=www.marikenloop.nl]Marikenloop (Nijmegen)[/url][/b] [*] Guppyfriend - 10km |
Jij gaat ook weer lekker gestaag!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef GotC het volgende:
[..]! Stoer man, goed bezig!
En allemaal mensen bij loopgroepenYou won't regret it!
Beterschap voor Guppert
En ik heb héérlijk gelopen. Precies in een mega-stort-regenbui-met-rukwinden, maar wat was het fantastisch! Nu tot op het bot nat, maargoed
Daten bij de Marikenloop! En word eens gauw beter!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP?![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Overigens, voor de liefhebbers, de Safari Run in Arnhem is oververhard, 5 of 10km crossen door de bossen van Arnhem. Met heuvels ook, dus je mag het vast ook trailen noemen. Voor wie wilWees er alleen snel bij, want er mogen maar 300 mensen per afstand meedoen.
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:07 schreef mosselmossel het volgende:
Daten bij de Marikenloop! En word eens gauw beter!
Dat was ik toch al, aangezien ik Gogo toch al ging aanmoedigenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, gezelligVorig jaar was het zo leuk dat ik dit jaar weer wil! En de medaille is mooi!
Je beseft wel dat jij nu automatisch tassenoppasser bent he![]()
En working on it! Ik voel me al ietsje beter!
Je staat er weer bijquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP?![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Overigens, voor de liefhebbers, de Safari Run in Arnhem is oververhard, 5 of 10km crossen door de bossen van Arnhem. Met heuvels ook, dus je mag het vast ook trailen noemen. Voor wie wilWees er alleen snel bij, want er mogen maar 300 mensen per afstand meedoen.
Coolquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat was ik toch al, aangezien ik Gogo toch al ging aanmoedigen
Thanks!quote:
Is goed! Leuk!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Lijkt me wel leuk. Sem kent de weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er trouwens nog iemand geïnteresseerd is in mijn 110. Just shootAnders wacht ik wel tot de 1e lichting 'nieuwelingen' in Januari
![]()
dat moet inderdaad kunnen met de Suntoo ambits en ook met de Garmin Phenix. Het is wel erg basic heb ik begrepen. Je krijgt de route als een lijntje te zien en waar jij je bevindt op dat lijntje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef streamnl het volgende:
@ Swets, jij kan met jouw horloge toch ook gps routes uploaden naar je horloge en dan nalopen irl, toch?
Zo ja, welk type had je ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |