God ja, ik ook. 9 uur werken, half 8 thuis, eten en daarna nog ff krachttrainenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:55 schreef Quoi het volgende:
Mijn challenge is vandaag de dag doorkomen![]()
![]()
![]()
| 1 2 | [b]25 mei 2014 - [url=http://www.ricohvestingloop.nl/]Vestingloop ('s-Hertogenbosch)[/url][/b] [*] mosselmossel - 15km |
Ga ik straks fixenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef mosselmossel het volgende:
Mag ik nog in de OP erbij?
[ code verwijderd ]
Zij wel! Bikkel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef GotC het volgende:
Speaking of snertweer..ik ga naar buiten, les 7
quote:Bij je inschrijving ontvang je van ons een aantal “Glow goodies” en een hoofdlamp. Wij willen je vragen deze tijdens de Nightrun te dragen.
Leuk! Ik geloof dat hij hier (Amsterdamse bos) al snel vol zat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Mailtje van de Runnersworld Nightrun:
[..]Zin in!
Rock on girl!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:01 schreef GotC het volgende:
Speaking of snertweer..ik ga naar buiten, les 7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Cool! Zelf ga ik ook met een groep lopen vanaf het nieuwe jaar. Althans, da's wel de bedoeling. We mogen al vier keer gratis komen meelopen om te zien of het leuk is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef SEMTEX het volgende:
En weer een loopgroep gevonden. Weet nog steeds niet of dat iets voor me is.
welke?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:16 schreef SEMTEX het volgende:
En weer een loopgroep gevonden. Weet nog steeds niet of dat iets voor me is.
Bij mij zeiden ze het anders:quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
Mailtje van de Runnersworld Nightrun:
[..]Zin in!
Waar we heen gaan moet dan een verrassing zijn, maar ik weet het denk ik wel: "mijn" bos, (aangezien we bij het sportcentrum van de Uni verzamelen).quote:Na een “licht-uitrusting” te hebben ontvangen gaan we onder begeleiding van 3 professionele trainers van Neoli naar…………..
http://www.runningteamnotenboom.nl/ (trainen in Meerhoven, Best, Eindhoven) Vind alleen slecht te zien hoe duur het is. En ze zitten weer lastig qua bereikbaarheid (voor mij, met de fiets). Eigenlijk wil ik nog steeds wachten tot ik echt een vaste werkstek heb en op basis daarvan bepalen of een loopgroep haalbaar is voor me. /smoesjes /vooruitschuiverijquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
welke?
Ik wil ook weer naar een loopgroep maar zit met een aantal avonden dat ik niet kan trainen. En om alleen op zondag mee te trainen, vind ik zonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Thanks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.runningteamnotenboom.nl/ (trainen in Meerhoven, Best, Eindhoven) Vind alleen slecht te zien hoe duur het is. En ze zitten weer lastig qua bereikbaarheid (voor mij, met de fiets). Eigenlijk wil ik nog steeds wachten tot ik echt een vaste werkstek heb en op basis daarvan bepalen of een loopgroep haalbaar is voor me. /smoesjes /vooruitschuiverij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |