Nee nee en neequote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef fietsie het volgende:
Euh gebraden kip, spinazie en gebakken aardappeltjes?
Pizzaquote:Op donderdag 26 december 2013 17:42 schreef -Engel- het volgende:
Kerst klaar..... wat zal ik eens gaan eten?
Ik niet hebbequote:
Sja je had gewoon in de auto naar Joure kunnen stappen en aanschuiven.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee en nee
Al heb ik volgens mij nog wel aardappels
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 26 december 2013 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet hebbe
Had natuurlijk gewoon bij pa en ma moeten blijven en daar nog wat snaaien, maar ik had het idee opgevat om naar de bios te gaan (maar nu ben ik thuis en geen zin om alleen te gaan)
Nee... geen zin om zo ver te rijden maar tnxquote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sja je had gewoon in de auto naar Joure kunnen stappen en aanschuiven.
Maar danniet
Iedere keer als ik die url zie moet ik een klein beetje huilen....quote:
thuisafgehaald.nlquote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die url zie moet ik een klein beetje huilen....
Ik ben toch niet dyslexisch dat ik maar ik las "thuisgefaald.nl"quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben toch niet dyslexisch dat ik maar ik las "thuisgefaald.nl"
Dat was wel slimmer geweest jaquote:Op donderdag 26 december 2013 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet hebbe
Had natuurlijk gewoon bij pa en ma moeten blijven en daar nog wat snaaien, maar ik had het idee opgevat om naar de bios te gaan (maar nu ben ik thuis en geen zin om alleen te gaan)
Eetsmakelijk!quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje
Maar dat leg ik nog wel een keertje uit.
Nu ga ik eten
En je appte me nog vanmiddag, had evt wel mee willen/kunnen gaanquote:Op donderdag 26 december 2013 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet hebbe
Gezien het idee om naar Soof dan wel mannenharten te gaan, leek me dat niet handigquote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je appte me nog vanmiddag, had evt wel mee willen/kunnen gaan
Euhm.. Nee... Philips, Butler of Frozen had beter geweest danquote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien het idee om naar Soof dan wel mannenharten te gaan, leek me dat niet handig![]()
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Nee... Philips, Butler of Frozen had beter geweest dan
Trek een fijn blik open, zo'n rode met krulletters en de Kerstman.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ik zou ook best wat cafeïne kunnen gebruiken
Maar jij drinkt geen koffiequote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ik zou ook best wat cafeïne kunnen gebruiken
Ik heb dat alleen in flesquote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trek een fijn blik open, zo'n rode met krulletters en de Kerstman.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jij drinkt geen koffie
Colaatje
quote:
That is what he saidquote:
Jij doet niet aan seks?quote:
Gelukkig dan maar dat het alleen maar bluf was van de week.quote:
als je goed bent krijg je zulke cadeautjesquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef Faxie het volgende:
Maar het helicopteren heeft z'n vruchten afgeworden?
Ik krijg ze anders nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je goed bent krijg je zulke cadeautjes
mooi hequote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aloha
Ik ben met The Pickup Artist begonnen. Die 45-jarige maagd
tsja... Ik moest zelfs kiezenquote:
onder de douche, na al het lekkersquote:
Maar je ging toch naar je opa ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
onder de douche, na al het lekkers
Whutwhutwhuuut?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
onder de douche, na al het lekkers
Edit verkeerd gelezen dacht dat je mn andere post quote, maar ik kon kiezen uit 2, ze wilden beide dat ik langs kwam.
ja en ik kan tussendoor nergens anders heen of zo. Dag heeft 24u. 2,5 kerstdagen zijn toch 60uquote:Op donderdag 26 december 2013 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je ging toch naar je opa ofzo?
Mja daar heb je een puntquote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en ik kan tussendoor nergens anders heen of zo. Dag heeft 24u. 2,5 kerstdagen zijn toch 60u
denk niet dat jij een van mijn scharrels kent en dat houden we ook zoquote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whutwhutwhuuut?![]()
En wie was de gelukkige?
Kerst is de periode van delen hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
denk niet dat jij een van mijn scharrels kent en dat houden we ook zo
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
Ik heb de hele dag tussen jengelende kinderen gezeten
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had ik een betere kut kerst, of eigenlijk en kerstkut
als je nu een bisexuele vrouw was geweest (en aantrekkelijk)...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerst is de periode van delen hoor [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je nu een bisexuele vrouw was geweest (en aantrekkelijk)...
quote:
Ik zou niet weten wiequote:Op donderdag 26 december 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Je kan ook zelf een (oude) scharrel bellen
Precies, gewoon bellen en als ze opneemt "Hoi, wil je een witte kerst?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Je kan ook zelf een (oude) scharrel bellen
Hoezo niet, houd je ze niet een beetje bij?quote:
Ik heb er maar 2 gehadquote:Op donderdag 26 december 2013 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet, houd je ze niet een beetje bij?
kijk uit hè anders meld ik je aan voort programma wat je nu kijktquote:Op donderdag 26 december 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, gewoon bellen en als ze opneemt "Hoi, wil je een witte kerst?"
ja en? Anders nieuwe zoeken, is geen rocket sciencequote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk uit hè anders meld ik je aan voort programma wat je nu kijkt
Voor faxie welquote:Op donderdag 26 december 2013 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en? Anders nieuwe zoeken, is geen rocket science
Zo makkelijk gaat dat niet hierquote:Op donderdag 26 december 2013 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en? Anders nieuwe zoeken, is geen rocket science
je hebt een auto, Breda is vlakbij...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet hier [ afbeelding ]
quote:
Wat moet ik daar nou weer doen?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt een auto, Breda is vlakbij...
ddt blijkt, zelfs jij bent volgens mij meer scharrels gehadquote:
de Liquid, is een alimentatiebar, lekkere vrouwen die voor t grijpen liggen. Werk hebben en een huisje, is al een pantydropper.quote:
Huh wat? Ik volg je even nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ddt blijkt, zelfs jij bent volgens mij meer scharrels gehad(scheelt toch 10 jaar)
Die heb je hier in de buurt ook wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar de hoeren als ik het goed lees.
De slikwit, ja die ken ik welquote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de Liquid, is een alimentatiebar, lekkere vrouwen die voor t grijpen liggen. Werk hebben en een huisje, is al een pantydropper.
hehe, stadion uit, links af spoor blijven volgen, industrieterrein op, 100m na de dansschool staan ze.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar de hoeren als ik het goed lees.
bent =hebt (autocorrect)quote:
nou dan. Lekker groovy op die dansvloer, genoeg versierd daar.quote:
Nou da's niet echt mijn ding daar hoor...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou dan. Lekker groovy op die dansvloer, genoeg versierd daar.
Jammerlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan hoor je niet bij de elite clubje hier maat.
Drommels drommelsquote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan hoor je niet bij de elite clubje hier maat.
de muziek niet of de vrouwen niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou da's niet echt mijn ding daar hoor...
Ik weet niet wat de grens is. Als ik lees hoeveel partners iedereen hier op FOK! heeft of heeft gehad, kan ik het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wel heb ik van betrouwbare bronnen vernomen.
De muziek en de vrouwen niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de muziek niet of de vrouwen niet?
Iets verderop zit zo'n tent met jouw soort muziek geloof ik. Met zo'n tuin, daar valt ook wel wat te versieren.
Wat is betrouwbaar?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wel heb ik van betrouwbare bronnen vernomen.
wat luister jij wel dan. Geen idee of het punk is, I'm vind het bagger igg en die vrouwen zijn ook niks. Leuk als je met je bloesje dat binnenkomtquote:Op donderdag 26 december 2013 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
De muziek en de vrouwen niet.
Ik denk dat ik wel weet welke je bedoelt. Da's zo'n punktent toch?
Niet mijn muziek hoor
Geen idee, dat bepaald de elite natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat is de grens om bij de elite te horen?
Aangezien ik het niet weet, hoor ik er dus niet bij. Evidentelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, dat bepaald de elite natuurlijk.
Nee, dat was helaas al evident. Wij zijn het gepeupel.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ik het niet weet, hoor ik er dus niet bij. Evidentelijk.
Lolquote:Op donderdag 26 december 2013 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat luister jij wel dan. Geen idee of het punk is, I'm vind het bagger igg en die vrouwen zijn ook niks. Leuk als je met je bloesje dat binnenkomt
Ach, liever in het gepeupel met jou dan in de patriciaat zonder jou.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat was helaas al evident. Wij zijn het gepeupel.
Voel die liefdequote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, liever in het gepeupel met jou dan in de patriciaat zonder jou.
Insgelijks broeder, insgelijks. Laten we zelf een hardcore groepje oprichten.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, liever in het gepeupel met jou dan in de patriciaat zonder jou.
Ho ho hoquote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]zal mn kerstmuts voor jou wel weer even opzetten
Kaneel is liefde.quote:
Wat zijn onze speerpunten?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Insgelijks broeder, insgelijks. Laten we zelf een hardcore groepje oprichten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
Redelijk teut. Ik ga maar eens slapen.![]()
Egalite et fraternite. Goed begin.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om te beginnen gelijkheid en broederschap.
Oja en een cursus latijn want ik versta niet alles.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Egalite et fraternite. Goed begin.
Nunc est bibendum. Dixi.
Hehe.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en een cursus latijn want ik versta niet alles.
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu nog een keer maar zachtjes in mijn oor![]()
dus als de ene neukt moet de ander ook neuken?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om te beginnen gelijkheid en broederschap.
Mooiquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nog ff een missie afmaken
Tot later
Succesquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga nog ff een missie afmaken
Tot later
Peu, ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit de plek waar je kan opscheppen over de geweldige kerstseks die je hebt gehad en zo weer gaat hebben?
Ja, hier worden de details besprokenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit de plek waar je kan opscheppen over de geweldige kerstseks die je hebt gehad en zo weer gaat hebben?
Ik ben altijd zo blij dat jij direct door hebt wat ik bedoel.quote:
Word jij daar niet heel depri van?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, hier worden de details besproken
Lang leve ons kosmische lijntje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben altijd zo blij dat jij direct door hebt wat ik bedoel.
Blijkbaar zijn jouw praktijkverhalen meer aantrekkelijk dan rukken op Sasha Grey.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Word jij daar niet heel depri van?
Is toch al een tijdje geleden voor je?
Nou inderdaad!quote:
Handjes boven de dekens hè!quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Maarre nu ga ik naar bed hoor.![]()
Ik word daar altijd wel een beetje depri van jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Word jij daar niet heel depri van?
Is toch al een tijdje geleden voor je?
Doei Peu!quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou inderdaad!
Maarre nu ga ik naar bed hoor.![]()
2 pas? Niet zeuren dus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word daar altijd wel een beetje depri van ja
Ik zit net aan m'n 2e pandapunt
Ik weet niet eens hoe lang het geleden isquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word daar altijd wel een beetje depri van ja
Ik zit net aan m'n 2e pandapunt
Maandje maar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang het geleden is![]()
Maandje ofzo? Geen idee
Waar zie je mij klagen? Ik zeg alleen dat ik niet weet hoe lang het geleden isquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maandje maar?En maar klagen
![]()
Was dat die date van je toen?
Owquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar zie je mij klagen? Ik zeg alleen dat ik niet weet hoe lang het geleden is
Nee, was niet met die date.
dat is 1 puntquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang het geleden is![]()
Maandje ofzo? Geen idee
Nee ook geen foksterquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
OwDat 'en maar klagen' is ironisch bedoeld hoor
![]()
Fokster?
Het liefst maken we er een mannentrein van.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dus als de ene neukt moet de ander ook neuken?
dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezp jammer?
Je bad hoop er ook er over heen te mogen gaan?
tsja....quote:
Nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het liefst maken we er een mannentrein van.
Chu chu!
Slaap lekkerquote:
Nouja ik vind Foksters gewoon geilquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezp jammer?
Je bad hoop er ook er over heen te mogen gaan?
Jij zegt wel hele rare dingen.. Ze zijn niet allemaal "doable" hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik vind Foksters gewoon geil
Maar nu slapen
Dit wordt te simpel maar nu kom je echt te over als iemand die nooit seks heeftquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nooit seks.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit wordt te simpel maar nu kom je echt te over als iemand die nooit seks heeft
dat is ook geen garantie, met gezond verstand, wat inlezen en een goed oog en oor, kom je echt wel een heel eind.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:13 schreef fietsie het volgende:
Dat autozoeken is ook een doolhof met valkuilen he... Je moet haast een APK keurmeester standby hebben staan wil je een beetje zekerheid hebben....
In het geval van Huppelmuts was dat ook echt zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:02 schreef Tamashii het volgende:
Dit wordt te simpel maar nu kom je echt te over als iemand die nooit seks heeft
Sedan boodt zich aan, helaas mislukte dat een beetje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het geval van Huppelmuts was dat ook echt zo.
rival viel hem lastig met zijn voorbinddildo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:55 schreef muhahaha het volgende:
Sedan boodt zich aan, helaas mislukte dat een beetje.
Rival is niet het jaloerse typje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
rival viel hem lastig met zijn voorbinddildo?
Dat beweer ik ook niet. Ik denk wel dat het lastig is om een dame in bed te praten als je onderwijl in je achterste geprikt wordt met een voorbinddildo. En tja, dan mislukt zo'n poging om Huppel in bed te krijgen.quote:
Mwoah, denk dat huppel overigens wel graag toe zou willen kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Ik denk wel dat het lastig is om een dame in bed te praten als je onderwijl in je achterste geprikt wordt met een voorbinddildo. En tja, dan mislukt zo'n poging om Huppel in bed te krijgen.
Om de verkeerde redenen vermoed ik. Vast niet omdat ze er opgewonden van wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:02 schreef muhahaha het volgende:
Mwoah, denk dat huppel overigens wel graag toe zou willen kijken.
Nee!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat huppel overigens wel graag toe zou willen kijken.
Want meedoen is leuker?quote:
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:
Je ehm , probeert je daarvoor een "beeld te vormen" ofzo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken
Onzin, jij geniet echt wel, op een niet-seksuele manier, van het aanzicht dat Sedan anaal geprikt wordt door rival met een voorbinddildo.quote:
Ik zie het dan liever andersomquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onzin, jij geniet echt wel, op een niet-seksuele manier, van het aanzicht dat Sedan anaal geprikt wordt door rival met een voorbinddildo.
Zoietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je ehm , probeert je daarvoor een "beeld te vormen" ofzo?
Gheghe en je weet nog niet wie-waar-in-de-volgorde moet komen?quote:
Rival wil niet meerquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
rival viel hem lastig met zijn voorbinddildo?
Ik geniet er wel van als Rival vernederd wordt hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gheghe en je weet nog niet wie-waar-in-de-volgorde moet komen?
En wil het lukken om faxie te hosselen?quote:
In dat geval ben jij dus los aan het gaan met een voorbind?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geniet er wel van als Rival vernederd wordt hoor
Nee, is niks voor mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
In dat geval ben jij dus los aan het gaan met een voorbind?
Er stond 'quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wil het lukken om faxie te hosselen?
Ik denk dat hij heel graag wil maar dat hij het liever prive houdtquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er stond '' dus ik weet bouw niet of dat goed of slecht is
Vroeg? Er loopt hier een 3-jarige in huis dus ik ben inmiddels al toe aan het 4e uur van de dag...quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een niveau weer zo op de vroege morgen trouwens
Wanneer ga je met Sedan daten?quote:
Jouw probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vroeg? Er loopt hier een 3-jarige in huis dus ik ben inmiddels al toe aan het 4e uur van de dag...
Dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je met Sedan daten?
Moet ik je wingen? Sedan lijkt me wel een gewillige knul. Wat biertjes erin en hij gaat zo met je mee.quote:
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik je wingen? Sedan lijkt me wel een gewillige knul. Wat biertjes erin en hij gaat zo met je mee.
Bier bah bah, daten brrr.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik je wingen? Sedan lijkt me wel een gewillige knul. Wat biertjes erin en hij gaat zo met je mee.
Ik heb anders nog geen DMquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel graag wil maar dat hij het liever prive houdt
Schandalig!!quote:
Ik kan wel doen alsof, daar houdt rival ook wel vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:23 schreef Faxie het volgende:
Ja maar Sedan is geen meisje[ afbeelding ]
Heb je daar al bewijs van?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:23 schreef Faxie het volgende:
Ja maar Sedan is geen meisje[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof, daar houdt rival ook wel van
Alsof? Ik dacht dat je een meid was.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof, daar houdt rival ook wel van
Dus je hebt een fapmapje op je pc genaamd "sexy foto's van Sedan"?quote:
Nee hij stond toch in een bepaald subforum?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je hebt een fapmapje op je pc genaamd "sexy foto's van Sedan"?
Ik heb dat niet gemist hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hij stond toch in een bepaald subforum?
Kan me niet voorstellen dat je dat gemist zou hebben![]()
Ja meestal probeer ik het wel maar dat lukt niet echtquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof? Ik dacht dat je een meid was.
Tja ik kan niet zeggen dat het een kuttopic isquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gemist hoor![]()
Jij ook niet blijkbaar
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik wel en daar dank ik god elke dag voor.
Sausage fest?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik kan niet zeggen dat het een kuttopic is
Geen toegang fixen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja meestal probeer ik het wel maar dat lukt niet echt
Timing is leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik wel en daar dank ik god elke dag voor.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:35 schreef fietsie het volgende:
*JEEJ* de aflossing is er, dus ik kan nog uurtje terug naar bed
quote:
Life's a bitch!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:37 schreef muhahaha het volgende:
Stom topic update niet zodra je gaat typen. ;/
Ik ben geen bitch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Life's a bitch!!
En jij blijkbaar ook![]()
Ik dacht dat het stuk was.... maar in etappes wel half 11 gehaaldquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat het stuk was.... maar in etappes wel half 11 gehaald
Lekker brunchen en dan zwemmen![]()
Op naar de hoerenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sta je na 5 uur slaap op tijd naast je bed, gedouched en al.. Gaat je afspraakje niet doorFML
Das al de 3e keer dat deze afzegt
jammer maar helaas dus, 3x afzeggenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sta je na 5 uur slaap op tijd naast je bed, gedouched en al.. Gaat je afspraakje niet doorFML
Das al de 3e keer dat deze afzegt
Tis geen date hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:31 schreef Treurwilg het volgende:
[..]
jammer maar helaas dus, 3x afzeggen
Bedoel je F?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis geen date hoor
Gewoon een vriendin
Dat was toch vandaag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
Daar heb ik nog niet opnieuw mee afgesproken
Nopequote:
Daarom gewoon kaalscheren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kappers je haar weten te verneuken
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope
Vorige week, en toen was ze niet lekker, hebben afgesproken 't nieuwe jaar een nieuwe dag te prikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |