Nee nee en neequote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef fietsie het volgende:
Euh gebraden kip, spinazie en gebakken aardappeltjes?
Pizzaquote:Op donderdag 26 december 2013 17:42 schreef -Engel- het volgende:
Kerst klaar..... wat zal ik eens gaan eten?
Ik niet hebbequote:
Sja je had gewoon in de auto naar Joure kunnen stappen en aanschuiven.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee en nee
Al heb ik volgens mij nog wel aardappels
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 26 december 2013 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet hebbe
Had natuurlijk gewoon bij pa en ma moeten blijven en daar nog wat snaaien, maar ik had het idee opgevat om naar de bios te gaan (maar nu ben ik thuis en geen zin om alleen te gaan)
Nee... geen zin om zo ver te rijden maar tnxquote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sja je had gewoon in de auto naar Joure kunnen stappen en aanschuiven.
Maar danniet
Iedere keer als ik die url zie moet ik een klein beetje huilen....quote:
thuisafgehaald.nlquote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Iedere keer als ik die url zie moet ik een klein beetje huilen....
Ik ben toch niet dyslexisch dat ik maar ik las "thuisgefaald.nl"quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben toch niet dyslexisch dat ik maar ik las "thuisgefaald.nl"
Dat was wel slimmer geweest jaquote:Op donderdag 26 december 2013 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet hebbe
Had natuurlijk gewoon bij pa en ma moeten blijven en daar nog wat snaaien, maar ik had het idee opgevat om naar de bios te gaan (maar nu ben ik thuis en geen zin om alleen te gaan)
Eetsmakelijk!quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje
Maar dat leg ik nog wel een keertje uit.
Nu ga ik eten
En je appte me nog vanmiddag, had evt wel mee willen/kunnen gaanquote:Op donderdag 26 december 2013 17:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet hebbe
Gezien het idee om naar Soof dan wel mannenharten te gaan, leek me dat niet handigquote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En je appte me nog vanmiddag, had evt wel mee willen/kunnen gaan
Euhm.. Nee... Philips, Butler of Frozen had beter geweest danquote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gezien het idee om naar Soof dan wel mannenharten te gaan, leek me dat niet handig![]()
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Nee... Philips, Butler of Frozen had beter geweest dan
Trek een fijn blik open, zo'n rode met krulletters en de Kerstman.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ik zou ook best wat cafeïne kunnen gebruiken
Maar jij drinkt geen koffiequote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Ik zou ook best wat cafeïne kunnen gebruiken
Ik heb dat alleen in flesquote:Op donderdag 26 december 2013 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trek een fijn blik open, zo'n rode met krulletters en de Kerstman.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar jij drinkt geen koffie
Colaatje
quote:
That is what he saidquote:
Jij doet niet aan seks?quote:
Gelukkig dan maar dat het alleen maar bluf was van de week.quote:
als je goed bent krijg je zulke cadeautjesquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef Faxie het volgende:
Maar het helicopteren heeft z'n vruchten afgeworden?
Ik krijg ze anders nietquote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je goed bent krijg je zulke cadeautjes
mooi hequote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aloha
Ik ben met The Pickup Artist begonnen. Die 45-jarige maagd
tsja... Ik moest zelfs kiezenquote:
onder de douche, na al het lekkersquote:
Maar je ging toch naar je opa ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
onder de douche, na al het lekkers
Whutwhutwhuuut?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
onder de douche, na al het lekkers
Edit verkeerd gelezen dacht dat je mn andere post quote, maar ik kon kiezen uit 2, ze wilden beide dat ik langs kwam.
ja en ik kan tussendoor nergens anders heen of zo. Dag heeft 24u. 2,5 kerstdagen zijn toch 60uquote:Op donderdag 26 december 2013 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je ging toch naar je opa ofzo?
Mja daar heb je een puntquote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja en ik kan tussendoor nergens anders heen of zo. Dag heeft 24u. 2,5 kerstdagen zijn toch 60u
denk niet dat jij een van mijn scharrels kent en dat houden we ook zoquote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whutwhutwhuuut?![]()
En wie was de gelukkige?
Kerst is de periode van delen hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
denk niet dat jij een van mijn scharrels kent en dat houden we ook zo
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
Ik heb de hele dag tussen jengelende kinderen gezeten
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan had ik een betere kut kerst, of eigenlijk en kerstkut
als je nu een bisexuele vrouw was geweest (en aantrekkelijk)...quote:Op donderdag 26 december 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerst is de periode van delen hoor [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je nu een bisexuele vrouw was geweest (en aantrekkelijk)...
quote:
Ik zou niet weten wiequote:Op donderdag 26 december 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Je kan ook zelf een (oude) scharrel bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |