Ik heb nog nooit zo weinig van een film begrepenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat romantisch![]()
Heb je Inception nog niet gezien?Ik wou dat ik dat kon zeggen
viesquote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef Leafeon672 het volgende:
Gvd, wil ik ff mijn tanden gaan poetsen, is mijn tandenborstel weer leeg.
Wat was er niet aan te begrijpen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo weinig van een film begrepen
Als je het eenmaal kwijt bent...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat was er niet aan te begrijpen?Alles werd uitgelegd.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat was er niet aan te begrijpen?Alles werd uitgelegd.
Ik ga het vanavond allemaal meemakenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het eenmaal kwijt bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:18 schreef knep het volgende:
BREKEND Poetin omarmt Doge!!Klaar voor de rit naar de maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:18 schreef knep het volgende:
BREKEND Poetin omarmt Doge!!Rusland koopt 10 miljard DOGE, prijs gaat stijgen snel kopen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klaar voor de rit naar de maan
[ afbeelding ]
Balances -> coin naar keuze -> deposit.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:25 schreef Zwappel het volgende:
Hoe krijg je je btc eigenlijk in cryptsy? Snap er zoals gewoonlijk weer minder dan niks van.
Danku!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Balances -> coin naar keuze -> deposit.
Naar dat adres sturen
Chinezen eten die Doges opquote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef Maxbet het volgende:
http://www.scmp.com/news/(...)former-state-council
Chinezen erkennen dat Doge minimaal net zo goed is als hun banksysteem
Ja hé. Echt heerlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vond het wel nice om net wakker te worden en de koers $50 hoger te zien. Het gaat de goede kant op.
Hoe moest dat nou met die slots?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef robin007bond het volgende:
Het is echt lekker om BTC te hebben, in zodanige hoeveelheid dat je bij elke stijging weer wat geld erbij ziet komen.
Ach, ik had ook een groot deel gekocht op ¤100. Door die meevaller met Bitzino is alles weer dik goedgemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had op 905 gekocht, dus bij mij komt er helaas niks bij.
Beetje winst en gelijk gokkenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe moest dat nou met die slots?
1) 0.1 BTC op Bitzino stortenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe moest dat nou met die slots?
Thanks!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://github.com/robin007bond/openlang
Leuk
Dus je hebt gegarandeerd $ 100 winst? :")quote:Op donderdag 26 december 2013 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1) 0.1 BTC op Bitzino storten
2) Bets per line op 1, maar bieden op alle vijf de lijnen
3) Draaien
4) Verlies nemen bij 50. Iedere winst boven de 100 is mooi meegenomen. Je kunt er dan voor kiezen om die winst in te zetten en hopen op een knaller en vervolgens daarna stoppen. Of je kunt tevreden zijn met het beetje boven de 100 en het er vandaan halen.
Ik geef geen garantie! Het blijft gokken, maar mij is dit al 2x succesvol gelukt. De tweede keer met een heel klein beetje winst, dus niet met de enorme klapper.
Niets is gegarandeerd!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je hebt gegarandeerd $ 100 winst? :")
quote:
Thanksquote:Op donderdag 26 december 2013 15:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1) 0.1 BTC op Bitzino storten
2) Bets per line op 1, maar bieden op alle vijf de lijnen
3) Draaien
4) Verlies nemen bij 50. Iedere winst boven de 100 is mooi meegenomen. Je kunt er dan voor kiezen om die winst in te zetten en hopen op een knaller en vervolgens daarna stoppen. Of je kunt tevreden zijn met het beetje boven de 100 en het er vandaan halen.
Ik geef geen garantie! Het blijft gokken, maar mij is dit al 2x succesvol gelukt. De tweede keer met een heel klein beetje winst, dus niet met de enorme klapper.
Goed ideequote:Op donderdag 26 december 2013 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt het eerst even proberen met "Play money" dus dat fictieve geld op Bitzino.
Ook niet voor mij. Totdat ik zo veel won.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meh. Puur gokken is niks voor mij.
Ja, heb je echt goed man.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook niet voor mij. Totdat ik zo veel won.
Maar nu durf ik het niet opnieuw te doen omdat ik bang ben alles weer te verliezen. Ik hou het dus lekker hier bij.
Hoeveel winst had je nou in totaal? En nu wel uitrekenen hé!quote:Op donderdag 26 december 2013 16:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Doge 76, ik heb er goed aan gedaan om op 85 uit te stappen en dikke winst te nemen.
Niet zoveel als de bedoeling. Het zou 0.2 worden maar uiteindelijk 0.12 en nee ik ga niet rekenenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel winst had je nou in totaal? En nu wel uitrekenen hé!
Goddamnit. Ik zal dit onthouden, trol.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet zoveel als de bedoeling. Het zou 0.2 worden maar uiteindelijk 0.12 en nee ik ga niet rekenen
Inleg: 16 usd
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goddamnit. Ik zal dit onthouden, trol.
Nicequote:Op donderdag 26 december 2013 16:16 schreef -mosrednA het volgende:
125 LTC short op ¤22,55. Gekocht op gem. ¤14,90. Daar gaan we lekker van op vakantie.
Hoe/waar short je op crypto's?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:16 schreef -mosrednA het volgende:
125 LTC short op ¤22,55. Gekocht op gem. ¤14,90. Daar gaan we lekker van op vakantie.
Op die fiets. Ik meen me te herinneren dat het wel mogelijk is, een andere user hier deed dat vakerquote:Op donderdag 26 december 2013 16:18 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Sorry zo noem ik het gewoon. Ik zit heel erg veel op plus500.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Op die fiets. Ik meen me te herinneren dat het wel mogelijk is, een andere user hier deed dat vaker
Inceptionquote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil The Dark Knight ook nog voor een tweede keer kijken vanwege Heath Ledger's prestatie. Twijfel nu tussen TDK en Inception.
Ditquote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou me trouwens op de hoogte van je Bitzino-avonturen.
Die heb ik allemaal nog niet gezien want Christian Balequote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil The Dark Knight ook nog voor een tweede keer kijken vanwege Heath Ledger's prestatie. Twijfel nu tussen TDK en Inception.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil mijn lievelingsfilm Goodfellas ook weer eens kijken. Ik heb die film al 100x gezien, maar hij blijft goed.
Ik ga eerst met play money spelen zoals je zeiquote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hou me trouwens op de hoogte van je Bitzino-avonturen.
Ga je dat nog halenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Filmplanning voor vandaag:
Inception
Goodfellas
Gladiator
Tuurlijk, de nacht is nog jongquote:
Als je er enigszins normaal uitziet - wat ik betwijfel - dan kun je beter naar mij toekomen en dan kijken we Inception en Goodfellas, over Gladiator moeten we het nog even hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Inception
Goodfellas
Gladiator
Dus ik mag al niet komenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je er enigszins normaal uitziet - wat ik betwijfel - dan kun je beter naar mij toekomen en dan kijken we Inception en Goodfellas, over Gladiator moeten we het nog even hebben.
Lelijkerd jijquote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je er enigszins normaal uitziet - wat ik betwijfel - dan kun je beter naar mij toekomen en dan kijken we Inception en Goodfellas, over Gladiator moeten we het nog even hebben.
Oh ben je lelijk?quote:
Je zit me gewoon te beledigen dit datquote:
Dat zal heus wel meevallen, niet zo slecht over jezelf hequote:Op donderdag 26 december 2013 16:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben niet de knapste nee
Shit happens.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je zit me gewoon te beledigen dit dat
Ey ey, geen slecht woord over mijnmaatje uit brabant hequote:Op donderdag 26 december 2013 16:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar is Josefien nou gvd![]()
Vuile kuthoer!
Wat is er eigenlijk gebeurt met die moeder van 3 die ook in de SC kwam. Ben de naam even vergetenquote:
Tijd dat ik eens in een film ga spelen zo te horenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal nog niet gezien want Christian Bale. Ik ga die van George Clooney nog wel een keer kijken want George
. Maar even serieus zijn die echt zo goed?
Die van Ben Affleck ga ik wel kijken want Ben
Alle 3quote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Inception
Goodfellas
Gladiator
Gladiatorquote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet echt niet over wie je het hebt gozer.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurt met die moeder van 3 die ook in de SC kwam. Ben de naam even vergeten
Ticootje?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurt met die moeder van 3 die ook in de SC kwam. Ben de naam even vergeten
Meloewa?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Door die UI heb ik echt het idee dat jij heel dik bentquote:
Mortaxx is zo mooi dat hij bijna geen hetero kan zijn heb ik vernomen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Door die UI heb ik echt het idee dat jij heel dik bent
Oeh, picsquote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mortaxx is zo mooi dat hij bijna geen hetero kan zijn heb ik vernomen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tijd dat ik eens in een film ga spelen zo te horen
[..]
Alle 3Plan is goedgekeurd!
[..]
Gladiator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |