Shit happens.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je zit me gewoon te beledigen dit dat
Ey ey, geen slecht woord over mijnmaatje uit brabant hequote:Op donderdag 26 december 2013 16:53 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar is Josefien nou gvd![]()
Vuile kuthoer!
Wat is er eigenlijk gebeurt met die moeder van 3 die ook in de SC kwam. Ben de naam even vergetenquote:
Tijd dat ik eens in een film ga spelen zo te horenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal nog niet gezien want Christian Bale. Ik ga die van George Clooney nog wel een keer kijken want George
. Maar even serieus zijn die echt zo goed?
Die van Ben Affleck ga ik wel kijken want Ben
Alle 3quote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Filmplanning voor vandaag:
Inception
Goodfellas
Gladiator
Gladiatorquote:Op donderdag 26 december 2013 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je er enigszins normaal uitziet - wat ik betwijfel - dan kun je beter naar mij toekomen en dan kijken we Inception en Goodfellas, over Gladiator moeten we het nog even hebben.
Ik weet echt niet over wie je het hebt gozer.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurt met die moeder van 3 die ook in de SC kwam. Ben de naam even vergeten
Ticootje?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gebeurt met die moeder van 3 die ook in de SC kwam. Ben de naam even vergeten
Meloewa?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Door die UI heb ik echt het idee dat jij heel dik bentquote:
Mortaxx is zo mooi dat hij bijna geen hetero kan zijn heb ik vernomen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Door die UI heb ik echt het idee dat jij heel dik bent
Oeh, picsquote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mortaxx is zo mooi dat hij bijna geen hetero kan zijn heb ik vernomen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tijd dat ik eens in een film ga spelen zo te horen
[..]
Alle 3Plan is goedgekeurd!
[..]
Gladiator
Da's Jan Boskamp. Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef Lollertrolle het volgende:
Joh, mortaxx zn UI is briljant, echt zo'n koddig oud vadertje
Van jouw ui moet ik altijd een beetje huilenquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Kenk nie
[edit] ik noem hem iig geen jan/johan![]()
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Van jouw ui moet ik altijd een beetje huilen
Das een chinees met een elastiekje om zn hoofd in hele slechte resolutiequote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Van jouw ui moet ik altijd een beetje huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |